5.916 visninger
|
Oprettet:
Kæreste og eks kærester. {{forumTopicSubject}}
Hvad syntes i? Når man har fået en ny "kæreste" må ens kæreste så have kontakt med hendes eks kæreste eller er det fuldstændig udelukket? hvad syntes i er rigtigt og forkert?
Altså hvis du spørger din nye kæreste om hun vil droppe kontakten og vil love dig af hun ikke vil ses med sin eks, mens i er sammen og af hun siger nej? Hvad syntes i om det, syntes i det er rigtigt af hende eller syntes i det er forkert og af hun burde kunne love det?
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 35 Emner: 158 Svar: 1.145
Forsætter hun med at have kontakt med sin eks kæreste så er der kun 1 vej, og det er ud med mindre hun cutter kontakten.
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.886
dec 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 125 Svar: 459
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 10 Svar: 216
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Svar: 34
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.083
Som de andre siger, der er jo en grund til de går fra hinanden..
dec 2008
men nej hun vil ikke lade mig styre over hende, men det er så ikke det jeg vil, vil bare gerne sige hvad jeg gerne vil have i et forhold, og af jeg for svært ved af have et forhold hvis hun stadig gerne vil se sin eks ud i fremtiden
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 137
Der findes rent faktisk voksne mennesker som kan gå fra hinanden og stadig være venner, uden der er mere i det.
Selvf ville det blive noget lort hvis en af vores kærester var jaloux..
Jeg ville ihvertfald ikke droppe kontakten til min eks kone, synes det er et urimligt krav.
mar 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 44 Svar: 740
dec 2008
tak for det siger jeg bare, hold kæft hvor latterligt
feb 2010
Følger: 35 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 20 Svar: 155
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 137
Ellers god vind med det hele og god bedring med humøret
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 5 Svar: 1.574
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 733
Men når det er sagt så ville jeg også have respekt for en potentiel kæreste der ikke brød sig om det, ville sætte mig ned og hører på hendes argumenter for det og sandsyneligvis imødekomme dem, det kommer an på pigen og argumenterne må jeg sige.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.872
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
Man er ekskærester, og derfor er det officielt man ikke er 'tætte' længere. Derfor kan man nu engang stadig være venner, og stadig forstå hinanden bedre end så mange andre... har du et problem med det må du jo bare oppe dig, så eks'en ikke er interessant.
At kræve kontakten cuttet med en eks, eller bare en ven for den sags skyld, er simpelthen bare... for meget.
Et forhold er ikke et fængsel.. og når det bliver det, er det fucking nederen.
Hvis hun er rigtigt flabet begynder hun også at sætte regler for dig så.. og så bliver jeres forhold baseret på regler frem for lyst..
Det er selvfølgelig bare mine erfaringer, brug dem hvis du vil.
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 416
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 22
men det er sku som man ser på det
men tænk på det man går jo ikke tilbage til en fuser
og det behøver sku ikke være enten eller
jun 2010
Følger: 26 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 198
men det er ikke voldsomt meget. min lillebror går på efterskole med hans lillebror, så det er lidt svært at undgå at snakke om ham og det.
men min kæreste har kontakt med sin eks kæreste. og i starten da ham og jeg var sammen, kunne de finde på at se film sammen og tage ud at spise.
det var MEGET svært og jeg synes det var fuldstændig langt ude at gøre sådan noget. en eks er en eks og ekskærester skal bare ikke gøre sådan noget sammen!!!
men min kæreste kan ikke se der er noget galt i det. men nu snakker han heller ikke med hende så meget længere. så det er dejligt. Det er ikke min skyld de ikke snakker sammen, hun fjanter bare rundt over hele verden for at møde andre fyre fordi hun ikke gider danske fyre (heldigvis)
Nå men altså.... det jeg prøvede at sige var at det er okay at snakke med en eks, så længe det er moderat osv...
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 423
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Og hvis nogen gav mig det ultimatum at jeg skulle droppe kontakten til en X for ham, jamen så røg han altså ud til højre og min X forblev inde i billedet..
Der er INGEN der skal bestemme hvem jeg må snakke med.. Det er mit valg! Og stoler en kæreste ikke på mig, jamen hvad skal jeg så med ham..?
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 4
stod jeg selv i den situation ville jeg træde varsomt om hvad hun ville med ham, men et sted accepter det. for er man gammel nok til at være i et forhold, er man også gammel nok til at tage ansvar og tænke over hvad man står og har..
man skal også passe på, ikke at være for indelukket fra verdenen og forbyde diverse ting, til sidst er man det 90 årig gammel par der ikke siger et ord til hinanden på en restaurant, en krig om hvem der dør først og sådan.
har kun lige skrevet det uden videre tanke om hvordan det lød osv, orker ikke og rette det >.>
jan 2007
Følger: 62 Følgere: 61 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 363
Men ja, jeg er et godt eksempel selv, jeg vil helst gerne bevare kontakten efter brudet, hvis det er muligt, for så har jeg det bedst, når man kan fortsætte som venner og sagtens kan løbe ind i hinanden, snakke og se hinanden i øjnene uden at der er sure minder eller dårlig stemning. Det er livet sgu for kort til og det er der ingen der får noget ud af.
Så jaa alt med mode, man skal hele tiden tænke på hvis man stod i sin partners sted og på den måde finde ud af hvor grænsen er.
jan 2007
det princip er jeg også blevet opdraget med herhjemme
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 416
Dermed ment at det var mig han valgte fra hvis jeg bad ham cutte kontakten til hende.. Og jeg ved at han savner hende.. Men han ser hende mere som en søster nu, end som et kærestepotentiale
nov 2008
Ja, problemet er bare hvis man er rigtig glad for pigen. Så vil jeg man ikke recikere at det sker, at hun laver noget med en anden (f.eks. hendes ekskæreste).
jan 2007
i hvert fald ikke i mine øjne.
jan 2007
nov 2008
Du ved simpelthen at jeres forhold ikke holder - lol!
nov 2008
Fair nok, sådanne forhold kan jeg bare ikke sætte mig ind i.. Jeg vil kun være i et forhold, som jeg selv tror på kan vare evigt, selvom det jo i det færreste tilfælde er det der sker... Men ja
jan 2007
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 335
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.027
men en eks kan da godt være en god ven efter forholdet sluttede.... ik fordi jeg selv er særlig god til at holde mig på god fod mine nyer ekser, men har da 2 jeg snakker med engang imellem. ser dem ikke rigtig, andet end ved tilfældighed, men vi kan da godt sidde og hyggesnakke skrive samme...ser jeg sgu ik noget galt i overhovet....
Kæreste og eks kærester.