{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Bedste ven er ulykkelig.. {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg snart ikke hvad jeg skal gøre længere..

Sagen er den at min bedste ven har mistet hans kæreste for en måneds tid siden, hun gik fra ham.. Og han er ovenud ulykkelig..
De bor næsten lige ved siden af hinanden og han ser hende næsten hver dag hvis han bevæger sig udenfor hans dør..
Når han går i byen i weekenderne for at aflede tankerne så kommer hun hen og flirter med ham og i det hele taget drejer hovedet helt rundt på ham igen..
Han bor i Vejle og jeg i København og står virkelig og er bange for jeg pludselig mister ham.. Jeg har selv prøvet at være gennem turen og jeg ved hvordan det næsten tog livet af mig..
Og kan mærke han bestemt ikke har det godt.. Han drukner sine sorger i alkohol og høj fart i biler og opfører sig faktisk på samme måde som jeg selv gjorde for 3 år siden..

Jeg ved bare ikke hvad jeg kan gøre, jeg er så bange for der skal ske ham noget.. jeg ved han ikke ønsker at såre mig, men lige nu er smerten han føler bare større end fornuften..
Han er sgu noget helt fantastisk for mig og elsker ham så satans højt.. Vil bare ønske jeg kan hjælpe ham..
Hvor jeg vil hen med dette aner jeg faktisk ikke, men måske nogle havde nogle gode råd..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste ven er ulykkelig..
  • #1   19. sep 2010 Tag en fridag og tag over og besøg ham. Det vil være det bedste der kunne ske ham og fortæl ham, så hvordan du har det med hans nye livsstil.

• #2   19. sep 2010 besøg ham og sig hvor meget han betyder for dig som ven ... Så sig til ham han skal tage og score en ny pige, er er jo nok af dem (;

• #3   19. sep 2010 Han skal bare bruge en masse tid med nogle rigtig gode venner hvor de laver en masse sammen, da man ikke kan tænke på andet end tøsen hvis man sidder og stener alene (gjorde jeg i hvertfald). det eneste der hjalp for mig var bare at bruge en masse tid med vennerne og komme ud og opleve noget, så man ikke bare sidder der hjemme

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #4   19. sep 2010 Tag over og besøg ham - du kan garanteret muntre ham op smiley Eller hvad med at invitere ham på en weekend i KBH, så han kan komme lidt væk og se noget andet?

• #5   19. sep 2010 Tak skal i ha..
    Jeg har også overvejet at tage over til ham næste gang jeg har fri i et par dage.. Og så duller jeg mig rigtig op og så går vi sgu i byen..
    Og han er inviteret over til mig og må bo hos mig så længe han har lyst til..
    Men gal hvor er det hårdt at en person man elsker så højt er så ked af det.. Hvis jeg kunne tog jeg smerten fra ham!!
    Han har været min faste urokkelige støtte igennem SÅ meget og jeg vil virkelig gå gennem ild og vand for ham..

• #6   19. sep 2010 ja dul dig op, få ham til at vise dig rundt i byen og hvis hans ekskæreste så er der, så må du lige tag en snak med hende smiley

• #7   19. sep 2010 Må indrømme jeg overvejer mange ting lige nu for at få ham i bedre humør..
    Hmm, lige før jeg er så langt ude i mine tanker at jeg overvejer at finde en afbudsrejse og bare tage ham med.. Men det går hans skole ikke med til..
    Til januar skal han så endelig flytte fra byen og væk fra hende.. Men der er pludselig meget langt til januar..

Hvorfor er det altid de sødeste mennesker der skal såres dybest?
    Han er typen der vil gøre alt hvad der står i hans magt for hans pige og sætter altid hende for ham selv.. Og oveni det er han både lækker, dejlig og intelligent..
    Hun har seriøst smidt guld på gaden.. smiley

• #8   19. sep 2010 Jamen har han ikek en masse venner? fordi det er sku noget nemmere at komme over en pige hvis man har sine venner, man skall bare lave nogle ting hele tiden, spille et spil computer, playstation eller noget andet.. tage i fitness osv osv smiley

• #9   19. sep 2010 Tobias - Han træner skam på livet løs.. Men han er meget en enspænder..
    Alt det computer osv gider han ikke.. Han er filosofisk i stedet og kan netop godt li at bruge tid alene og bare tænke.. Men det er det der er ved at tage livet af ham.. Og man kan ikke bare ændre en vane sådan lige..
    Og jeg tror ikke det ville være med munden jeg ville snakke, jeg ville stikke hende sådan nogle på hovedet!!
    Ikke fordi hun er gået fra ham, det skal hun have lov til.. Men måden hun bare leger med hans følelser på.. Hun ligger vildt op til ham i byen for derefter at være en kold skid.. Hun rent ud sagt hiver ham rundt i næsen så snart hun kan komme til det..
    Så sender hun søde beskeder, så afviser hun ham.. Sådan går det hele tiden.. Klart manden ikke kan komme videre når kællingen bliver ved..
    Jeg var så tosset igår at jeg rystede over det..

• #10   19. sep 2010 Det var også det jeg mente, du måtte lige sige til hende hende at hun skulle tage sig sammen og lade være med at lege med ham. hun skulle tage og stoppe..

• #11   19. sep 2010 Michael - Hvad jeg ville gøre for ham er slet ikke til at forstå..
    Jeg har selv været igennem en hel masse, bla et ligende brud for 3 år siden hvor min bedste ven var der for mig..
    Jeg opvoksede i fysisk og psykisk voldelig familie, som stadig påvirker mig ret ofte.. Og igen er det netop ham der er der for mig..
    Uanset hvilket problem jeg har haft, har han været min støtte og aldrig set skævt på mig.. Og jeg kan sgu være en strid kælling.. Det indrømmer jeg gerne..
    Jeg har vækket ham grædende om natten og uanset om han har skullet op i skole så har han taget snakken med mig i stedet..
    De mennesker hænger ikke på træerne og han fortjener det bedste..

• #12   19. sep 2010 Nadia J
    Lyder ikke som om han er istand til at sige fra, men som du selv nævner så når du har et par fridage så besøg ham og vær der for ham, og hvis den satans valkyrie så kommer i nærheden af jer så giv hende en sandhed eller to! Men hun lyder bestemt ikke som en der er værd at dele fysisk forståelse ud til, så det burde du ikke spilde din tid på.

En skam der er så lang tid til januar, og at hans udd. gør at han er fanget i byen, men han er vel ikke fanget i samme lejlighed, hjælp ham med at finde noget i den anden ende af byen og så giv en hånd med når der skal flyttes og pakkes ud igen. Har stået i lignende situationer med et par virkelig gode venner og veninder og selvom man bare vil gøre alt for at de kommer i godt humør igen så skal man også passe på med at skynde sig for meget, han skal bearbejde oplevelsen i hans eget tempo, men hun skal da hvert fald hurtigst muligt ud af hans liv/tanker, ment på den måde at der skal nye oplevelser/omgivelser ind, for 100% forsvinder hun jo nok aldrig fra hans tanker.

• #13   19. sep 2010 Bestil en tid på Den Blå Lagune i Vejle.

• #14   19. sep 2010 Machael - TAK!!!!!! Det varmer rigtig meget det du skriver..

Christian - Det er desværre ikke til at finde noget i et overkommeligt prisleje og også lidt spild af penge for så "kort" tid.. Især når man på SU ikke har mange penge..
    Jeg er ikke interesseret i at presse ham, og det ved jeg skam også jeg ikke kan.. Men jeg vil være der for ham uanset hvor mange gange han falder i og ligegyldigt hvor meget lokummet brænder på..!
    Måske det ikke er værd at dele fysiske kommentare til hende, men når man har et hidsigt temperament som jeg og ser sin bedste ven på den måde.. Så får man altså lyst til nogle grimme ting..
    Ej ville nok forsøge at tage en stille og rolig snak med hende om hun skal holde sig langt væk fra ham.. Men bliver hun flabet eller ikke gør hvad hun får besked på, så tror jeg desværre at mit temperament løber af med mig.. Normal ville jeg have min bedste ven til at stoppe mig, men hvis jeg skulle tale med hende ville jeg ikke tage ham med..

• #15   19. sep 2010 Jeg ville foreslå ham at flytte, jeg tror ikke han glemmer hende før han kommer lidt væk fra hende

• #16   19. sep 2010 Tanja - Problemet er indskud og SU ikke hænger godt sammen og da slet ikke når han igen skal flytte til januar..

• #17   19. sep 2010 Man kan søge indskud hos kommunen smiley

• #18   19. sep 2010 Nadia J
    Hvis du virkelig er så bekymret for ham som du giver udtryk for, og du bør jo vide det med jeres fortid. Så er der ikke noget der hedder spild af penge i min verden.. Hvis det handler om en vens helbred, fysisk som psykisk så finder man pengene ved at spare på sine egne behov.
    Om ikke andet må man optage et SU lån på ½år f.eks., eller oprette et mindre forbrugslån. Selv opmagsinering og et lille værelse kun ville jo være paradis i forhold til det helvede han står i ligeså snart han går udenfor døren.

Det nemmeste er selvfølgelig at du får noget fornuft ind i pigebarnet og fortæller at hun skal holde sig fuldstændigt fra ham fordi han altså ikke kan kontrollere hans følelser for hende. For hun kan jo tydeligvis ikke selv kontrollere sine egne følelser når hun skal lege med ham, så må hun jo hjælpes lidt på vej.. For det er sq også træls at lade hende "vinde" og fordrive ham fra hans lejlighed.

Ja man kan få lyst til en masse ting som ikke skal høres i offentligheden, men derfra og så til ligefrem at slå på sådan en dum tøs burde der gerne være langt, så det federe at give hende en verbal skideballe, trænger det ikke igennem må du jo smække hende en så hun sidder og er paf som hende i blinkende lygter smiley Kontrollere dit temperament, han har ikke brug for at du går og er vred og fokusere på hende. Hende skal i snakke mindst muligt om smiley

• #19   19. sep 2010 Jeg nævner hende heller ikke.. Tro mig..
    Og jeg ved også han ikke ønsker at flytte, har lige drøftet det med ham..
    Og var det mig selv ville jeg heller ikke have flyttet, der slår stædigheden ned i os begge..
    Jeg vil ikke sige han skal gøre noget han ikke har lyst til..
    Jeg ved han får en rigtig hård tid indtil han kan flytte og komme videre med uddannelsen, men indtil da vil han blive boende..
    Har ikke set blinkende lygter, så skal ikke kunne sige hvad du mener med det..
    Og jeg ønsker jo netop at tale fornuftigt med hende.. Men bliver svært hvis hun bitcher op at holde mit temperament nede..
    Jeg syntes hun er direkte ondskabsfuld at gøre de ting, for det er altså ikke svært at se hvordan det påvirker ham..
    Jeg glæder mig bare til når han skal starte på politiskolen om et par år at han så kommer over i nærheden af mig..

• #20   19. sep 2010 Nadia J

http://www.youtube.com/watch?v=CO3LwBKxAkM - "Så holder du kraftedme kæft kælling" Så må du jo give hende sådan en smiley

Ja gu er det ondskabsfuldt. Men besøg ham og så tager i den derfra, han har en god veninde i dig smiley

Kommentér på:
Bedste ven er ulykkelig..

Annonce