{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste ven!
  • #1   28. maj 2007 Bedste og gjort, så er det på plads ..
    Min bedste ven har altid været der for mig, og han kan følge mig i så mange ting som andre ikke kan ..
    Og så har vi bare så mange minder sammen, både gode og dårlige ..
    Tror egentlig bare det kom lidt af sig selv, vores venskab (:

• #2   28. maj 2007 Min bedste ven har jeg lavet mange ting sammen med heh ,.. og vi forstår hinanden , selvom han ik er rigtig klog .. vi har kendt hinanden siden vi var helt små .

min bedste veninde , det er hende jeg snakker hemligheder med , og hun er meget tæt . vi går i mange af de samme ting, og så har vi mange minder sammen på¨godt og ondt. men hun er en ven for livet , jeg aldrig vil glemme smiley og hun stytter mig og jeg stytter hende (:

det er rart og have en man kan komme til med alt , om det er godt eller trist ..

• #3   28. maj 2007 min bedste ven kan få mig til at grine uanset hvor ked/eller sur jeg er og det betyder meget.

• #4   28. maj 2007 Min Bedste ven er der ALTID for mig, selv om vi sommetider er uvenner.
    Elsker ham <'3

• minnie j
    minnie j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 78
    #5   28. maj 2007 min bedste ven er en person som altid er der for mig, han kan læse mine følelser og bevægelser og tolke hvordan jeg har det.

min bedste veninde har været der for mig siden jeg blev født det er min store søs vi er tætter end seamesisketvillinger og går gennem ild og vand for hinanden

Kommentér på:
Bedste ven!

Annonce