9.269 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Ano N
Ano N
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Udebleven menstruation - ikke gravid? Udebleven menstruation - ikke gravid?

Hej fellows smiley

Min kæreste og jeg går i øjeblikket og bekymrer os lidt, da hendes menstruation ikke er kommet som den plejer.. Regelmæssigt har hun hver 4. uge, men da vi nu er midt i 6. uge uden så meget som en rød plet begynder vi da at tænke noget over det. Hun er ikke gravid, så vidt som en test fortæller os, og hun har heller ingen symptomer lige nu. Hun siger dog, at hendes underliv har opført sig lidt underligt på det sidste.
Vi har bestilt en tid hos lægen, men der vil gå 2 uger, før vi er først på ventelisten, og fra der hvor vi står nu føles 2 uger som rimelig lang tid.. smiley

Er der nogle af jer piger derude, som har oplevet det samme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udebleven menstruation - ikke gravid?
  • Ano N
    Ano N Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #1   19. mar 2011 Tænker bare det er ekstremt unormalt at den udsættes så meget?

Glemte for resten at nævne, at hun ikke er på p-piller eller anden pilleprævention. Kører gummi for tiden, så risiko for graviditet burde være lig 0..

• #2   19. mar 2011 ja, hader bare når det sker! smiley

• #3   19. mar 2011 kan også være stress der gør at det udebliver.

• #4   19. mar 2011 Generalt er stress og mange tanker om mens med til at det bliver væk.. smiley Så hun skal måske lade være med at tænke så meget over det.. :o) Men hvornår er hun stoppet på pillerne?

• #5   19. mar 2011 Min kæreste gik engang ca 2-2½ uge over tid .. og hun var ikke gravid.

Hun fandt i stedet ud af; jo mere hun tænkte over det, jo længere tid udeblev det.

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
    #6   19. mar 2011 hvis din kæreste går og er stresset kan den godt være længe om at komme, eller hvis hun går og tænker på om hun er gravid kan den osse godt blive væk smiley

• #7   19. mar 2011 ja som de andre siger så kan den let udeblive hvis hun er i en stresset periode med meget omkring sig også begynder af tænke over om hun også er gravid så udebliver den først.
    men i skulle da gerne kunne komme til lægen før end om 2 uger hvis man fortæller hvad det er da.

har selv prøvet at min udeblev en måned fordi jeg var igang med svendeprøve der virkelig stressede en.

• #8   19. mar 2011 der kan være mange ting der gør at det udebliver, fx stress og sådan noget.
    syntes 2 uger er for lang tid at vente på at komme til lægen.
    syntes I skulle gå til en anden læge for det kan ikk passe at I skal vente 2 uger på at få den slags undersøgt

• #9   19. mar 2011 begge gange min kone har været gravid har testen først været positiv efter 4 uger.

• #10   19. mar 2011 min eks gik 3 mdr uden at få det og pludselig kom det altså smiley
    men der er mange faktore der spiller ind smiley
    vis hun er stresset og alt sådan smiley

• #11   19. mar 2011 Hvis hun er stoppet med p-piller, altså har haft taget p-piller, så kan den godt være forsinket......
    Hvis hun har lidt stres kan den godt være forsinket..
    Hvis hun er undervægtig kan den udeblive...
    Men få det alligevel tjekket hos lægen ja....
    Men det er da ik normalt man skal vente så lang tid, ring igen og ha en urinprøve med, så får hun hurtigt svar....

• simone .
    simone . Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 146
    #12   19. mar 2011 Hvis hun tænker meget over det, kan menstruationen godt udeblive. Har prøvet at menstruationen kom en måned for sent, så det er ikke utænkeligt at den bare lader vente på sig.

• #13   19. mar 2011 Mht. lægen...
    Dengang jeg gik med en mistanke om graviditet ringede jeg til lægen om morgenen og fik en tid samme formiddag...
    Så synes da det lyder noget underligt hvis I først har en tid om 14 dage?!

• #14   19. mar 2011 Det bliver sikkert en dreng smiley

• #15   19. mar 2011 Hun kan sagtens være gravid ;o)

Det kan føles lidt i underlivet som når ens mens er på vej, men den kommer bare aldrig.

• Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 43
    #16   6. jun 2011 hjemmetesten er 99% og koster en flad 50´er...

Kommentér på:
Udebleven menstruation - ikke gravid?

Annonce