1.034 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Udebleven menstruation - stress? Udebleven menstruation - stress?

Hej alle

Jeg er en 17-årig pige som har haft min mestruation i ca. 4 år - min menstruation har været regelmæssig i ca. 2 år.
Jeg skulle for 14 dage siden have fået min menstruation, men der kom meget meget lidt blod, jeg brugte én tampon og så var det ovre. Jeg plejer at have menstruation i 4-5 dage, nogle gange med voldsom mavepine.
Jeg har i de her 14 dage været mege stresset med mit studie, og er sprunget fra det da jeg har fundet ud af det ikke var mig. Jeg har haft meget hovedpine og har været meget spændt i nakken som jeg nu bliver behandlet for.
Hvad kan der være galt - jeg er ikke gravid!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udebleven menstruation - stress?
  • #1   14. maj 2012 stress kan godt udskyde din mens.

• rene n
    rene n Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 76
    #2   14. maj 2012 klamydia ?

• Granny
    Granny Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
    #3   14. maj 2012 Stress kan sagtens forsinke den. Men hvis jeg var dig ville jeg ikke lade mig hvile i den. Tag evt en test og er den stadig ikke kommet om en uge så søg læge.

• #4   14. maj 2012 lægerne vil ikke gøre noget ved udebleven mens før efter et halv år (mener jeg) .. de tester kun urinen og evt en blodprøve for graviditet, og ellers gør de ingenting, når det "kun" er 14 dage siden, hun skulle have haft mens.
    har selv ikke haft det siden november måned, og lægerne gør ingenting ved det.

signe h - er du på ppiller? så kan du evt starte op på dem, det kan fremprovokere din mens, så den kommer. det blev jeg rådet til.

• #5   14. maj 2012 Okay. Jeg har ikke haft sex så det kan ikke være en sexsygdom.
    Nej jeg er ikke på p-piller, jeg vil tage det roligt i en uge og se om den kommer, ellers må jeg gå til lægen.

• #6   14. maj 2012 hvis du går og tænker på, om den kommer, kan det også udskyde den..

Kommentér på:
Udebleven menstruation - stress?

Annonce