{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.605 visninger | Oprettet:

Kæresten går i byen {{forumTopicSubject}}

Jeg kender ´mange der har det rigtig dårligt med at deres kæreste går i byen, det synes jeg personligt er et tegn på at man ikke stoler nok på hinanden og man skal have snakket nogen ting igennem.
personligt har jeg intet i mod min kæreste går i byen.
jeg er ikke bange for at hun dummer sig i forhold til mig og hun er heller ikke bange for at jeg dummer i forhold til hende-
det er meget sjældent vi går i byen sammen da jeg bor i århus og hun i aalborg.

ville gerne høre hvordan andre har det med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæresten går i byen
  • #1   12. sep 2007 skulle du ikke have postet indlægget rigtig først?
    og til spørgsmålet... har det fint med min kæreste går i byen.. vi gør det nu alligevel altid sammen, det får man da mere sjov ud af?

• #2   12. sep 2007 har det skidt med at kæresten tager i byen alene...
    da man jo kan lave dumme ting når man er alene afsted, især hvis vi har haft diskuteret et eller andet inden hun smutter...

Jeg tager tit i byen uden hende, til techno fester rundt i landet. Som hun ikke gider med til..

Det skal siges at jeg er MEGET jealus (hvordan fanden staver man til det??)

• #3   12. sep 2007 jaloux
    Hva jeg ikk forstår, martin - er at det tilsyneladende er ok at du tager til technofester alene, men det er ikke ok hun tager i byen alene? Det er da dobbeltmoral, så det batter..

• #4   12. sep 2007 Martin - man må da stole på hinanden... intet forhold fungerer da hvis man går og skal være jaloux.

og ligesom TanjaMarie skriver, det er okay at du gør men ikke hende eller hva?

• #5   12. sep 2007 Det problem har vi heldigvis ikke. Vi går stortset aldrig i byen, og når vi en sjælden gang imellem gør, så er det altid sammen (:

• #6   12. sep 2007 siger ikke det er okey. siger at hun ikke vil med mig til de fester. Så tager mig og nogle kammerater afsted alene.
    Har aldrig sagt at hun ikke må tage i by alene...

Jeg har det bare ikke godt med det, sådan er det bare..!
    normalt tager hun med sin bror, svigerinde og fætter i by, når jeg drager ud i landet..

Phillip spurgte hvordan andre havde det med det.
    så svarede jeg ærlig...

• #7   12. sep 2007 Jeg foretrækker at gå i byen med tøserne alene - min kæreste bliver altid så pissewasted..
    Vil også hellere sende ham alene afsted, for så har jeg tv´et for mig selv en hel aften..

• #8   12. sep 2007 Jeg har intet imod a Kæresten tager i byen, Og han har intet imod a jeg tager i byen..
    Det gælder jo bare om tillid, Og jeg stoler på a han ikk laver noget dumt, og omvent.

• #9   12. sep 2007 Martin - Jamen der må jo være en grund til man ikke stoler på sin kæreste? Sådan noget opstår jo ikke bare.. Stoler da fuldt ud på min kæreste, han har aldrig vist eller sat en tvivl der gør jeg ikke skulle kunne det?

• #10   12. sep 2007 Har intet imod han tager i byen selv ..
    Han er dog ikk så glad for jeg gø det selv ..
    Meen vi aer næstan altid i byen sammen ..
    Gælder bar om a ha tillid til hinanden

• #11   12. sep 2007 har haft 4 forhold hvor damen har været mig utro...
    så det ligger ligesom lidt i baghovedet når damen tager alene i by...

• #12   12. sep 2007 Har det heller ikk godt med min kæreste tar i byen..
    - Tar heller ikk selv i byen..
    Der er dog heller ikk nogle af os der savner det...
    Vi har prøvet det der me at ta i byen sammen, men det ender altid i et stort slagsmål, så vi har valgt at lade helt være.. Vi invitere folk her hjem i stedet.. En go måde at holde styr på at der ikk kommer folk man måske ku komme op og skændes over og sådan.. (Hvis i forstår hva jeg mener).. ; D
    Stoler absolut ikk 100% på min kæreste.. Men vi har det da super fint sammen.. Det er jo et spørgsmål om at finde en måde man ka få det til at køre på..

• #13   12. sep 2007 Martin - Jamen så længe den nuærende ikke har været det, burde du da ikke være bekymret..
    2 af mine ekskærester har også været mig utro tidligere - det betyder da ikke det skal gå ud over min tillid til min nuværende kæreste, det jo ikke ham der har lavet noget dumt

• #14   12. sep 2007 Christina P - forstår så ikke i ikke kan stole 100 % på hinanden?
    Ville aldrig kunne tillade mig selv at være i et forhold hvor jeg ikke stolede fuldt ud på min kæreste... medmindre der ligger en eller anden grund til det

• #15   12. sep 2007 >> Lykke ? : Der er en grund til det.. Hvilket jeg holder for mig selv.. Og så længe vi ka lade være me at gøre de ting der gør at mistilliden kommer, så er det vel fint..?? ; D

• #16   12. sep 2007 engang i byen gav hun en af mine kammerater et "tante" kys på munden. var ved at pande ham ned... Det var nok meget uskyldigt, / for sjov...

men jeg grinte ikke...

næste dag kunne hun ikke huske det fordi hun var så fuld.. hun tager ikke i by uden at det er med nogle af hendes kammerater som jeg stoler fuldt ud på...
    sådan er reglerne.!

• #17   12. sep 2007 Christina - okay det er jo så forståeligt.. kan selvfølgelig også godt se det på den måde, at hvis min kæreste gjorde noget - ville jeg jo heller ikke bare smide ham ud, men tilliden ville nok ryge lidt ned.

Martin - okay derfor .

• #19   12. sep 2007 jeg bryder mig absolut ik om at min kæreste går i byen og det ved han. har også mine årsager til det...
    men han gør det da sommetider som han også skal have lov til.

• #20   12. sep 2007 >> Lykke ? : Nemlig.. : D Sys da heller ikk jeg vil smide ham ud, han ska da ha muligheden for at råde bod på tingene..

• #21   12. sep 2007 Christina - nemlig (:

• #23   12. sep 2007 Jeg skal ihvertfald ikke i byen med min kæreste.. vi kommer sq op og skændes så.. hun bliver pisse jaloux og jeg bliver pisse jaloux.. det går altid galt, altid smiley

• #24   12. sep 2007 Der findes ikke noget mere nederen, end at have sin kæreste med i byen, eller når en ven har sin kæreste med.

• #25   12. sep 2007 Har heller ikke noget imod at kæresten tager afsted alene smiley

Ved at hun ikke dummer sig, og at hun altid kommer hjem.. så det er jo dumt at skulle skændes over ingenting.. (Hvilket sker en gang i mellem i et forhold) måske ikke for noget ;P

Men kæresten skal da have lov at gå selv.. det er nu også mest fordi at jeg ikke gider i byen så meget.. siger mig intet at drikke hjernen ud mere..

• #26   12. sep 2007 Martin.
    Ja, det er irriterende.
    Ikke for at være efter piger overhovedet og i der er her må ikke tage det som en fornærmelse, men der er mange piger der bliver "moragtige" når de er i byen med deres kærester, og vis de har været i byen før alene og drikker sig meget fulde men stadig ikke gør noget dumt, så kan jeg ikke se et problem i det. men vis pigen ved at han ikke kan styre sig over for andre piger når han har drukket meget så kan jeg sku godt forstå at de siger sådan. men det kan også hurtigt sprede en dårlig stemning, som til sidst også kan gå ind og tære parforholdet og det er synd vis man er glad for hinaden

• #27   12. sep 2007 Philip - det er sgu nærmest omvendt her x)
    det er min kæreste der bliver 'mor-agtig' når vi er i byen sammen - hvorfor, ved jeg ikke.. (:

• #28   12. sep 2007 Hehe, okay.
    Det er sjældent man ser det. :b
    bliver du da meget fuld når du går i byen ?
    og har du nogensinde gjort noget dumt når du har været fuld, vis jeg må spørge. smiley

• #29   12. sep 2007 Philip - jeg har aldrig gjort noget dumt - men har tendens til at blive meget fuld, ja.. nok der grunden ligger (:
    men ikke SÅ fuld at jeg ikke ved hvem jeg er og hvad jeg laver..

• #30   12. sep 2007 Hehe hvorfor skal mor med i byen smiley (Bare gas)

Og ja selvfølgelig skal man også selv tænke over at man ikke skal tage afsted, hvis man ikke kan styre sig.. Ellers er det jo synd for kæresten som jo ikke forventer der sker noget..

Dettte gælder jo både piger og drenge smiley

• #31   12. sep 2007 Lykke.
    vis man ved hvor den grænse er så er det jo også fint.
    black-light
    Enig smiley
    er lige i gang med en fremlæggelse, så svarer lidt langsomt :b

• FR N
    FR N Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #32   12. sep 2007 Jeg tror det har noget med at gøre med hvor meget og hvordan man respektere hinanden. Hvis man har et forhold, et forhold som man godt vil noget med, så har man heller behovet for at gå i byen hver weekend, med eller uden sin partner.

• #33   12. sep 2007 Hehe helt iorden smiley

Tror sku jeg må have noget "morgenmad" så smutter selv lidt væk smiley

• #34   12. sep 2007 FR N
    Ja det er jo rigtigt nok smiley

Men min kæreste har gået meget i byen, og savner det meget.. hun er ikke sådan en som flirter rundt med 32 på en aften.. hun kan bare godt lide selvskabet og at folk er glade smiley

Så det kommer jo an på hvem man er smiley

• #35   12. sep 2007 FR N - Er enig og så alligevel ikke..
    Der er noget om det du siger med behovet for at gå i byen - alle har behov for at komme ud blandt andre mennesker og samtidig ha' det sjovt.
    men igen, efter jeg har mødt min kæreste, er byturene blevet sjældnere..

• FR N
    FR N Tilmeldt:
    jul 2007

#36   12. sep 2007 Black-liqht89
    » Lykke ?
    Man kan møde mennesker på måder. Men ja vi er alle forskellige. Folks grænser er som regl heller ikke altid ens.

• #37   12. sep 2007 har det sådan at hvis man er i et forhold hvor man vil noget seriøst med det,og partneren ikke har det godt med at den anden part smutter i byen,så lader man være!
    jeg tager aldrig i byen hvis min kæreste ik bryder sig om det,men når han tager i byen selv gør jeg også ellers sidder jeg hjemme og er fysisk syg af bekymring,kaster op,mister appetiten,diarré og kan ik sove før han er hjemme og har snakket med ham og den sygdom fortsætter i et par uger for mit vedkommende.

det er et helvede!

• #38   12. sep 2007
    Fruergaard > Godt sagt x)

• FR N
    FR N Tilmeldt:
    jul 2007

#39   12. sep 2007 * Brownie * : ENIG

Fruergaard > NOT, engang utro altid utro er en skrøne. De kommer sgu an på det forhold man er i.

• #40   12. sep 2007 FR N - Om det er en skrøne eller ej, er det da stadig respektløs over for sin kæreste..

• #41   12. sep 2007 Jeg har aldrig haft problemer med at min kæreste tog i byen, har altid stolet på ham. Har aldrig drømt om at han ville kunne være mig utro eller filler udenom for han kender mig og ved at jeg ville gå pænt meget amok og smadre alt på min vej hvis jeg fandt ud af det.

Hmm min kæreste var så i byen for 1½ måned siden og drikker sig staghamrende bevistløs og pisse stiv. Hmm tja der sker så det at han kysser med en anden og vafler på hende en hel aften.....Det er sku svært at acceptere og det er en stor fisk og sluge....

Og jeg ved bare at jeg aldrig kommer til at stole på ham igen!

• #42   12. sep 2007 Vivi: det knuser bare ens hjerte smiley har det sgu allerede skidt med at min kæreste skal til gl. elevdag på lørdag... smiley

• #43   12. sep 2007 Jeg tror afhængig af hvor slem utroskaben var ville jeg stoppe forholdet med min kæreste, for ville aldrig kunne stole på hende igen.

• #44   12. sep 2007 Brownie, ja det gør sku, det værste er at jeg bliver så edder tosset når jeg bliver såret så det gik hedt for sig ;-D

• FR N
    FR N Tilmeldt:
    jul 2007

#45   12. sep 2007 » Lykke ? Vi er bestemt enige i at det er respektløst overfor sin partner ingen tvivl om det. Men det med at fordi man en gang tidligere i et andet forhold har været utro betyder det ikke at man stadig er det. Derfor sagt at det har noget forholdet at gøre. For man er ikke utro hvis man er i det perfekte forhold.

• #46   12. sep 2007 FR N - nej men nu tænkte jeg udelukkende på det nuværende forhold man har...
    Hvis min kæreste var mig utro, ville jeg ikke kunne komme på andre ideer end at det skulle være slut..
    Ligemeget hvor godt man har det, eller hvor meget man elsker hinanden, er der grænser for hvad man skal finde sig i...

• #47   12. sep 2007 viv: kender det alt for godt,har indtil nu kun prøvet at have 1 kæreste som IKKE har været utro... jeg blir fuldstændig sindsyg når jeg finder ud af den slags..

sidste gang var det så grim en måde at finde ud af det på at jeg blev så tosset at jeg brændte ALT hans lort på et kæmpe bål i haven,og fik lavet en del hævnaktioner.. kan slet ik klare den slags respektløshed..

• #48   12. sep 2007 Brownie, griner det der med bålet har jeg gså prøvet ;-D
    Har også prøvet at fylde udstødningen og dørkarme på en ford escord rs turbo med karmskum griner, det virkede, både dørlister og motor var færdige og jeg fik min hævn kan man vist godt sige.....

• FR N
    FR N Tilmeldt:
    jul 2007

#49   12. sep 2007 » Lykke ?
    Så er vi bestemt enige. Der er ikke så maget andet at gøre hvis det sker. Videre i livet.....

• #50   12. sep 2007 Mig og kæresten , er tit i byen samm,,
    og alligevel, er vi næsten aldrig samm i byen ,
    vi hygger bare med vores venner istedet (:

Og som kæresten siger,
    hvis jeg var samm med en anden ,
    ville han gå hen til den fyr og sig tak .
    -så ville han jo vide, jeg ikk var til a stole på ..

istedet for folk går rundt og banker hinanden :s

• #51   12. sep 2007 Stine: Det samme ville jeg have gjordt smiley

Altså måske ikke gå hen og sige tak ligefrem.. men ja så ville man jo vide om en partner er til at stole på smiley
    Er han/hun ikke det, så er forholdet jo ikke stabilt :S
    At banke den person ens partner er sammen med giver ingen mening.. da personen jo ikke har gjordt en noget, altså du forstår nok smiley

Men har ikke selv problemer med min kæreste, da hun er så tro som man kan være smiley

• #52   12. sep 2007 .

• #53   12. sep 2007 Christina: Det var en kort besked smiley

Kommentér på:
Kæresten går i byen

Annonce