Kæreste med sin bedste ven Kæreste med sin bedste ven
hey folkens.
Jeg er havnet i en rigtig dum situation, min kæreste har slået op med mig efter 8 års forhold. og jeg er synder knust,
hendes grund var at hun følte vi er de bedste venner man kan blive og hun vil gerne have vi også er kærester,
men nu er det så jeg tænker. burde man ikke netop VÆRE bedste venner med sin partner ?
Hun siger hun elsker mig ligeså højt som hun elsker sin mor og søster, ( og det betyder altså en hel del for hende ) og hun vil gøre alt for mig, og håber vi altid skal være venner.
Men er det bare mig som er forvirret ang venner / kærester eller ?
Håber inderligt at i vil tage dette seriøst, da jeg ikke har det sindsyg godt lige nu og har virkelig ikke brug for at blive trådt på.
Mange tak og god weekend.
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 159 Svar: 425
jun 2007
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.398
jun 2007
jun 2007
Jeg tror du har fat i noget, fordi min kæreste har ikke vidst hvad hun ville læse og sådan de sidste 1½ år, og har derfor bare gået hjemme og lavet ikk noget, og derfor tror jeg at hun måske begynder at tænke alle mulige dumme ting da jeg jo går på arbejde og sådan hver dag og hun bare sidder og keder sig, og så måske syntes at der skal ske noget nyt,
problemet er bare efter min mening at dette er nok ikke vejen frem for hende, hun burde nok istedet for at droppe mig som hun ved altid vil stå ved hendes side bare finde noget at læse og så få lidt gang i hovedet istedet for det bare står stille.
kan jeg ha ret i det ?
jun 2007
Jeg har haft det på samme måde overfor min kæreste, hvorfor gå og gemme sig og være en person man ikke er ?
nej ens partner skal elske en som de er. og det siger hun og har altid sagt at hun gør,
derfor jeg er så forvirret
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.398
FULDSTÆNDIG det samme som min ex gjorde ved mig, hun gik hjemme i cirka 3 måneder sidste år da vi var sammen, det endte break up fordi hun følte vi var blevet venner istedet for kærester. sjovt nok gik der så 4½ måned også kom hun tilbage efter at have dummet sig godt og grundigt. gav hende en chance men det var bare ikke det samme mere
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 23 Svar: 786
er kun hvis hun mener disse følelser for dig er væk at hun skal tænke på at ende det.
det at man er gode venner er sku et must i et forhold så kan ikke se hvad problemet er med mindre følelserne altså er væk. men kan være de er det og hun så bare fortalte det på en pæn måde?
en anden ting er så hvis man er de bedste venenr inden man bliver kærester, det er farligt og ender ofte galt.
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 344
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 344
jun 2007
jeg ville gerne have svar på min holdning og kan se jeg deler den med stort set alle, så det er nu nok fordi hun syntes alt ser lidt gråt ud for tiden.
Man kan kun håbe hun får øjnene op for hvad hun er ved at smide væk.
Tak alle sammen, kan i have en super god weekend
Kæreste med sin bedste ven