3.524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kæreste med sin bedste ven Kæreste med sin bedste ven

hey folkens.
Jeg er havnet i en rigtig dum situation, min kæreste har slået op med mig efter 8 års forhold. og jeg er synder knust,
hendes grund var at hun følte vi er de bedste venner man kan blive og hun vil gerne have vi også er kærester,

men nu er det så jeg tænker. burde man ikke netop VÆRE bedste venner med sin partner ?

Hun siger hun elsker mig ligeså højt som hun elsker sin mor og søster, ( og det betyder altså en hel del for hende ) og hun vil gøre alt for mig, og håber vi altid skal være venner.

Men er det bare mig som er forvirret ang venner / kærester eller ?

Håber inderligt at i vil tage dette seriøst, da jeg ikke har det sindsyg godt lige nu og har virkelig ikke brug for at blive trådt på.

Mange tak og god weekend.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste med sin bedste ven
  • #1   6. maj 2011 ps, vi var ikke bedste venner inden forholdet, men det er vi blevet,

• #2   6. maj 2011 se det er netop det jeg mener, har de vildeste følelser for hende og hun føler også alle de der ting for mig, men hun mener stadig at hun ikke vil pga vi er bedste venner, og når hun så siger at den næste kæreste hun skal have ikke skal være hendes bedste ven og sådan fordi det går bare ikke, så bliver jeg meget forvirret, fordi efter min mening så findes der ikke noget bedre end at man kan snakke og dele ALT med sin kæreste, da hun netop er min bedste ven.

• #4   6. maj 2011 tøsen er snot forvirret ellers er der bare en anden, sorry 2 say, jeg har selv været ude for det der mange gange og typisk er det bare en sød måde at sige til den anden part at man ikke føler det samme mere smiley

• #5   6. maj 2011 tak Julie, men den med at alt sker af en grund er svær at sluge lige nu, tror næppe der er nogen dybere mening med dette.

• #6   6. maj 2011 Casper K:

Jeg tror du har fat i noget, fordi min kæreste har ikke vidst hvad hun ville læse og sådan de sidste 1½ år, og har derfor bare gået hjemme og lavet ikk noget, og derfor tror jeg at hun måske begynder at tænke alle mulige dumme ting da jeg jo går på arbejde og sådan hver dag og hun bare sidder og keder sig, og så måske syntes at der skal ske noget nyt,

problemet er bare efter min mening at dette er nok ikke vejen frem for hende, hun burde nok istedet for at droppe mig som hun ved altid vil stå ved hendes side bare finde noget at læse og så få lidt gang i hovedet istedet for det bare står stille.

kan jeg ha ret i det ?

• #8   6. maj 2011 Flæskesteg og Champange !

Jeg har haft det på samme måde overfor min kæreste, hvorfor gå og gemme sig og være en person man ikke er ?
    nej ens partner skal elske en som de er. og det siger hun og har altid sagt at hun gør,

derfor jeg er så forvirret

• #9   6. maj 2011 Michael L

FULDSTÆNDIG det samme som min ex gjorde ved mig, hun gik hjemme i cirka 3 måneder sidste år da vi var sammen, det endte break up fordi hun følte vi var blevet venner istedet for kærester. sjovt nok gik der så 4½ måned også kom hun tilbage efter at have dummet sig godt og grundigt. gav hende en chance men det var bare ikke det samme mere smiley

• #11   6. maj 2011 synes den er svær, hvis i virkelig føler i er bedste venner og samtidig elsker hinanden højere end noget andet, der stadig er gnisten der tænder jer og sexlivet fungere så kan jeg ikke se noget galt i at forholdet skulle forblive.

er kun hvis hun mener disse følelser for dig er væk at hun skal tænke på at ende det.

det at man er gode venner er sku et must i et forhold så kan ikke se hvad problemet er med mindre følelserne altså er væk. men kan være de er det og hun så bare fortalte det på en pæn måde?

en anden ting er så hvis man er de bedste venenr inden man bliver kærester, det er farligt og ender ofte galt.

• Camilla m
    Camilla m Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
    #12   6. maj 2011 er er squ nok abre vokset fra hinanden.. det gør ange og så midster men gnisten lidt i det hele også er man endelig bare mega gode venner og ikk kærester..

• #13   6. maj 2011 din soulmate er også din bedste ven... ihvertfald hvis det er for livet!

• #14   6. maj 2011 Babooms haj : du må da ha et skummelt forhold til dine kærester så?? lidt ligesom da man var 15 smiley

• #15   7. maj 2011 tak for alle de gode svar,
    jeg ville gerne have svar på min holdning og kan se jeg deler den med stort set alle, så det er nu nok fordi hun syntes alt ser lidt gråt ud for tiden.

Man kan kun håbe hun får øjnene op for hvad hun er ved at smide væk.

Tak alle sammen, kan i have en super god weekend smiley

Kommentér på:
Kæreste med sin bedste ven

Annonce