1.945 visninger
|
Oprettet:
Droppe sin kæreste {{forumTopicSubject}}
Kunne i piger finde på at droppe jeres kæreste pga. han havde en lille pik? Jeg er nemlig lige blevet droppet af min kæreste. Eller jeg hun har ikke slået op i den forstand. Men hun siger bare at hun ikke er klar til at være sammen med mig endnu, pga. hun lige er kommet ud af et længere forhold. Men tror bare ikke rigtig på hende. Tror det er pga min pik.
Men er i piger virkelig så overfladiske?
Altså vil ikk selv mene at min pik er sån mega lille. Den er 14 cm i længden og 11 i omkreds (4cm diameter)
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 147
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 502
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 986
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 77
Var sammen med en engang, som havde en mindre/lille penis og helt ærlig, det fungerede simpelthen ikke. MEN den kan altså og blive for stor. Det må du ikke glemme.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 251
man har den krop man har sån er det!
jeg er sgu da fed? men jeg er frisk på at løbe en tur nøgen rundt?
Karina B:
hvad fanden er det for noget pis at sige?
det kan godt være jeg er yngre end dig, og du har mere erfaring, men fordi i havde dårlig sex, så slog i op eller hvad?
mar 2007
dvs. du ikke kan blive forelsket?
mar 2007
feb 2007
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 164
jun 2008
Nej det er ikke pis at sige, det er sandheden. Har du en lille pik, er det derfor du reager sådan? En anden sandhed er også at han sagde at JEG ikke kunne tænde ham. Hmm.. javel...så vær dog med på noget nyt..ingen håndjern, ingen spiselige trusser, ingen tur i bilen.. ingenting. Uanset hvad du/I siger, så har sex altså betydning i et forhold og vores fungerede bare ikke. At den var lille gjorde det jo ikke bedre. Så ja det var med til at vi slog op, samt en masse andre ting.
feb 2008
Følger: 35 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 132
Det er jo ikke udseendet det kommer an på, men det er da en bonus, hvis drengen er veludrustet,...
Man kan da også evt. mærke på en hende, om hun taler sandt eller ikke , i hvert fald i nogle situationer ..
feb 2007
Og så kommer jeg jo selvfølgelig til at tænke på hvad jeg har gjort galt
feb 2007
Ja det kan godt være hun taler sandt.
Men før vi begyndte at komme sammen skrev hun til mig HELE tiden, og virkede virkelig interesseret i mig. Og nu skriver hun næsten aldrig til mig .
Kan virkelig ikk få hende ud af mit hoved. Det er det der er mest forfærdeligt
feb 2008
Følger: 35 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 132
det værste er, når de ikke siger sandheden, -....
uh , jeg kan ikke ha' det !!
Hellere græde over sandheden end at glædes over løgnen
mar 2007
jeg reagere sådan som jeg gør fordi jeg ikke kan klare måde som du formulerede dig selv på i det første indlæg?
men så kom sandheden jo i det andet?
det var jo ikke var hans pik?
men hvis han var kedelig er det jo en forståelig grund hvis du er liderlig..
trunte:
det lød som om du kun kunne forelske dig hvis han var god i sengen?..
"men hvis det stadig ikke fungere så mener jeg det er lovligt slå-op-grund.."
jun 2008
Så sandt så sandt.
Godt sagt Camilla Hansen [TJEK ANNONCER]! .
feb 2007
Hun siger at hun ikke har følelser for sin x. De havde et rigtig dårligt forhold tilsidst. Det var derfor hun slog op med ham. Men selvfølgelig kan det godt være hun lyver. At hun savner sin x
jun 2008
Hvis min kæreste og jeg nogensinde brød med hinanden, ja så ville jeg absolut have mine betænekligheder ved at fyren havde en lille penis.
jun 2008
jun 2008
mar 2007
ellers koger jeg over(;
feb 2007
Min pik er dog ikke så lille som en lillefinger hehe
Men som sagt så synes jeg vi har haft det skide godt sammen indtil videre. Derfor kom det som et kæmpe chok igår da hun sagde det
jun 2008
Ja han ødelagde da dit image ved at have den jakke på. Sådan noget ville også virkelig gå mig på!
jun 2008
feb 2007
Vi har kun været sammen i en uge. Men vi har kendt hinanden i flere måneder. Så det er ikk fordi vi ikk kender hinanden
jun 2008
Hun gjorde dig en tjeneste ved at slå op med dig. Det kan godt være hun ikke savner ham x kæresten, men hun savnede lugten af ham eller blikket han gav hende, mikro ting som man lige pludselig betyder noget når man ikke er sammen.
Næh nej du, find en sød pige som ikke lige har brudt med sin kæreste.
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 69
det tager tid at komme over et forhold, selvom det har været et dårligt et... Det kan være hun ikke føler sig klar til et nyt forhold, netop fordi det sidste var dårligt...
Det kan også være hun føler sig presset, ikke føler i passer sammen som kærester lige nu, eller bare trænger til ikke at være bundet af et nyt forhold endnu...
det kan være mange ting, men det eneste du kan gøre er at tage en snak med hende...
feb 2007
Omkring hvad?
Nana C og Karina B
Ja kan godt være hun stadig savner ham på en eller anden måde. De var også sammen lang tid. Men hun har bare sagt til mig at hun ikke savner ham ?
feb 2007
feb 2007
feb 2007
Gider ikk finde en anden. Vil være sammen med hende!
feb 2007
feb 2007
Kan godt være. Men SÅ lille er den da heller ikke?
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 69
Når hun siger hun ikke savner ham er det ikke sikkert hun lyver... et forhold kan godt tage tid at komme over selvom det var et dårligt et...
Jeg har selv været der, var kæreste med den største idiot jeg kan forestille mig... det tog lang tid at komme over, og selvom det er 5 år siden og jeg nu har været sammen med en i 3,5 år er der ting i mit tidligere forhold der har "mærket" mig, som jeg stadig kommer til at tænke på indimellem... men jeg savner overhovedet ikke min x, for min skyld kan han blive kørt over...
Det bedste er at være ligeglad med sin x, har man negative følelser har man jo stadig en form for følelser... hun vil nok på et tidspunkt komme til der hvor hun hverken har gode eller dårlige følelser for ham...
Hvis jeg var dig ville jeg holde lidt igen med at kontakte hende, hun skal heller ikke føle sig overfaldet, så skubber du hende bare længere væk...
feb 2007
Okay tak for hjælpen. Tror bare jeg lader hende være. - Selvom det er svært
feb 2007
Også hvis i kun havde været i seng sammen 2 gange?
Droppe sin kæreste