hjælp til problemer på hjemmefronten:( {{forumTopicSubject}}
det hænger sådan sammen at jeg har en kæreste som jeg holder rigtig meget af , men samme tid har min X/rigtig gode ven fået følelser for mig og det har han blandet mig mor ind i ! så det eneste hun siger er nærmest at jeg skal bare ham tilbage og droppe den nuværende . og hun kender slet ikke den nuværende så hun bør ikke udtale sig ! hun synes det er ok at sove med X'en og tilbringe meget tid med ham frem for kæresten selvom hun har modsagt sig selv en gang med min søster ! det er så tydelig at hun foretrækker x'en ! men kan det virkelig passe at hun skal blande sig på den måde???? det er det eneste hun taler til mig om ! og når jeg siger at hun skal blande sig uden om så flipper hun totalt og siger at jeg er hysterisk, ikke til at holde ud osv. det varmer ikke ligefrem at høre fra sin mor ! og for lidt siden bad jeg hende igen om at blande sig uden om da det absolut er blevet for meget efter hun har plaget mig i 3 måneder i streg og så hun sluttede så a med at sige : hvorfor flytter du ikke bare ud til ham , så kan jeg ikke se på dig mere og så må vi håbe at x'en kommer sig over dig ! og til sidst sagde hun: jeg skal nok flytte, du skal aldrig høre en lyd fra mig igen? er det mig eller er det bare en omgang pis at fyre a? har hun virkelig ret til at blande sig på den måde ???? er der nogle der har nogle råd til at slippe a med det inerverende ævl:( hun kan finde påa at vække mig klokken 7 om morgenen og begynde at ævle løs. og hun har fået a vide 100 gange at hun skal blande sig uden om , men det virker bare ikke
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 723
feb 2008
feb 2008
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 130 Svar: 1.797
baboom's Kylz < 3
DIn mor er satme belastende. Hvis jeg forstod det rigtigt, bor du hjemme?
Gør dig klar på at flytte. Din mor har ikke mange brikker og flytte rundt på når hun blander sig sådan.
feb 2008
feb 2008
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 62 Svar: 286
feb 2008
feb 2008
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 62 Svar: 286