{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

hjælp til problemer på hjemmefronten:( {{forumTopicSubject}}

det hænger sådan sammen at jeg har en kæreste som jeg holder rigtig meget af , men samme tid har min X/rigtig gode ven fået følelser for mig og det har han blandet mig mor ind i ! så det eneste hun siger er nærmest at jeg skal bare ham tilbage og droppe den nuværende . og hun kender slet ikke den nuværende så hun bør ikke udtale sig ! hun synes det er ok at sove med X'en og tilbringe meget tid med ham frem for kæresten selvom hun har modsagt sig selv en gang med min søster ! det er så tydelig at hun foretrækker x'en ! men kan det virkelig passe at hun skal blande sig på den måde???? det er det eneste hun taler til mig om ! og når jeg siger at hun skal blande sig uden om så flipper hun totalt og siger at jeg er hysterisk, ikke til at holde ud osv. det varmer ikke ligefrem at høre fra sin mor ! og for lidt siden bad jeg hende igen om at blande sig uden om da det absolut er blevet for meget efter hun har plaget mig i 3 måneder i streg smiley og så hun sluttede så a med at sige : hvorfor flytter du ikke bare ud til ham , så kan jeg ikke se på dig mere og så må vi håbe at x'en kommer sig over dig ! og til sidst sagde hun: jeg skal nok flytte, du skal aldrig høre en lyd fra mig igen? er det mig eller er det bare en omgang pis at fyre a? har hun virkelig ret til at blande sig på den måde ???? er der nogle der har nogle råd til at slippe a med det inerverende ævl:( hun kan finde påa at vække mig klokken 7 om morgenen og begynde at ævle løs. og hun har fået a vide 100 gange at hun skal blande sig uden om , men det virker bare ikke smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til problemer på hjemmefronten:(
  • #1   3. okt 2008 har sagt ritig mange gange at hun ikke skal blande sig:( jamen fórskellen er at ham x'en har jeg været sammen med i halvanden årr og hun kender ham rigtig godt og kan godt lide ham . men den nye er ikke så social og så er han åbenbart ikke velkommen !

• #2   3. okt 2008 har været sammen med ham i 4 måneder ! så hun burde have tilvendt sig .

• #3   3. okt 2008 morten: det har jeg sagt !! og så kommer alt det lort med at jeg er led ved x'en , jeg er hysterisk , umulig at holde ud , og at hun bare flytter og vi aldrig hører fra hende igen . men du har ret , mister lysten hver gang hun ævler løs . og synes sq det er synd for min nuværende kæreste at han ikke er velkommer hos svigerfamilien

• #4   3. okt 2008
    baboom's Kylz < 3

DIn mor er satme belastende. Hvis jeg forstod det rigtigt, bor du hjemme?

Gør dig klar på at flytte. Din mor har ikke mange brikker og flytte rundt på når hun blander sig sådan.

• #5   3. okt 2008 nej nej nej . har han ikke , han valgte bare at fortælle hende det inden mig . han har altid haft det svært ved at snakke om følelser og sådan . så det er ikke hans skyld . han er min bedste ven og jeg hygger mig enormt når jeg er i hans selskab så jeg vil må ingen måde miste ham i mit liv ,. det er bare min mor jeg skal have til at lukke ægget

• #6   3. okt 2008 det gør han ikke ! han startede bare med at fortælle min mor det får 3 måneder siden ! og nu byger hun selv op. han går ikke direkte ind og ødelægger vores forhold, han prøver bare at vinde mit hjerte på ærligvis . og det er også ok med mig men min mor skal bare lukke ægget ! der er jo en grund til at det hedder privatliv

• #7   3. okt 2008 prøve at stille hende spørgsmål tilbage og ikke give svar som at blande dig uden om-hvis der er nogen som siger noget til min og bliver ved og jeg sys det ik rager dem så stiller jeg modsatte spørgsmål og de bliver lidt paf og fatter den, ellers så skifter de helt emne... jeg sys det virker....! bare en ide

• #8   3. okt 2008 synes jeg har prøvet at sætte hende i mit sted smiley men må lige prøve , tak for rådet:D

• #9   3. okt 2008 jeg har sagt 1000 gange at jeg er glad for den nuværende ! og hun bliver ved ! og det er umuligt at snakket med hende for det eneste hun nævner at min x . hun snakker ikke om andet når hun er i nærheden smiley engang havde vi sådan et forhold men det er 100 % ødelagt . det eneste jeg ahr lyst til er at sælge bilen og flytter langt langt langt væk fra hende

• #10   3. okt 2008 ja det jo bedre at kommunikere "rigtigt" men hvis ikke det hjælper er man nød til at "angribe" jeg vil sige jeg spiller bare bolden tilbage hvor den kom fra.... det har hjulpet mig efter at have prøet og prøvet

• #11   4. okt 2008 ja men når det ikke virker-så man nød til at prøve andre muligheder.

Kommentér på:
hjælp til problemer på hjemmefronten:(

Annonce