10.166 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Mark Æ
Mark Æ
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 31

Ondt i venstre testikel - fyre.. Ondt i venstre testikel - fyre..

Ja som overskriften nok har afsløret så ville jeg lige spørge jer fyre om der er nogle af jer der har prøvet lign, og evt var ved lægen med det.. ??

Har nu en måneds tid, fået ondt i venstre testikel når jeg har fået udløsning ( uanset om det var ved sex, eller onani )
Det gør ondt inden og lidt tid egter jeg har fået udløsning, det er kun i venstre testikel og nogle gange giver det jag helt op i maven..

Søger ingen diagnose eller lign, bare om der er andre fyre med den erfaring, hvis ja, hvad var det så og hvad skulle der gøres ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i venstre testikel - fyre..
  • #1   26. maj 2011 et los i kuglerne hjælper altid

• #2   26. maj 2011 (link fjernet)

• #3   26. maj 2011 Testikel kræft, få det undersøgt asap. havde en svoger der fik fjernet en af dem. han var ikke ældre en 22 dengang.

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #4   26. maj 2011 Det kunne godt type på noget testikel kræft! Du skal nok ringe til din læge her en af de kommende dage ...

• Mark Æ
    Mark Æ Tilmeldt:
    jan 2009

#5   26. maj 2011 Jeppe K > lever han endnu, og er han rask nu eller ??

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #6   26. maj 2011 Aaaargh! Jeg har sgu luret dig sin skurk .. Du tænker på, at lave samme nummer som de gjorde i Klovn The Movie. Din lille bandit ;-)!

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #7   26. maj 2011 Hahahahaha til grin adddd hvor er du klam !!!! tror du din læge vil sige sådan ??? nej så gå dog ned til ham/hende, det er det de er der for..

• #8   26. maj 2011 Ja han lever selvfølgelig men han mangler venstre testikel. Men han havde også kun små ondt i den, nogle dage mere end andre. men han fik det så undersøgt, og han fik det stoppet i forholdsvis god tid.

• #9   26. maj 2011 mærk må den, føles det som om den er helt glat er det nok ikke kræft, men vis den derimod er ru og måske lidt knudet er det kræft, men lige meget hvad, så gå til læge,
    jeg fik engang ondt i min højer, da jeg tog til læge vagten sagde han at ejg skulle til egen læge dagen efter, og han sendte mig til akut operation, fordi det viste sig højer testikel havde drejet sig, vis den ikke bliver drejet på plads inden 24timer så ska den fjernes, med mig der fjernede de den ikke der drejede de den op og det viste sig at være for sent og der gik kold brænd i :S og blev hurtigt operaret igen, så smerter i testiklerne er til læge med det samme med mindre man ved at det er fordi man er blevet slået eller sådan XD

• Sean N
    Sean N Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 44
    #10   26. maj 2011 Hvorfor helvede er du ikke taget til lægen?? Det gør normale mennesker altså, når der er noget galt.

• Mark Æ
    Mark Æ Tilmeldt:
    jan 2009

#11   26. maj 2011 Sean N:

Fordi jeg ikke er typen der bare render til læge fordi det lige gør ondt...

Er opdraget med at livet kan godt gøre lidt ondt nogle gange..

Kommentér på:
Ondt i venstre testikel - fyre..

Annonce