{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.046 visninger | Oprettet:

Ondt i venstre side af maven {{forumTopicSubject}}

Til at starte med så vil jeg bede jer læse HELE forumet færdigt og har ikke brug for dumme svar!!

HAr nu i 2½ - 3 dage rendt rundt med ondt i maven øverst oppe. Det niver og føles som om der er nogle der hiver på en eller anden irriterende måde. Nogle der har haft ondt på samme måde? Har ondt fra ca solarplexsus(staves?) og ned mod navlen. Nogle man evt. kan gøre. Har prøvet det gamle trick med cola men det hjalp ikke. Skal ikke kaste op eller noget. Det gør bare så ondt! smiley
Hjælp, hvis du/i ved hvad man skal gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i venstre side af maven
  • #2   19. sep 2009 Lægen er lukket og vagten åbner kl 18.
    Nej! Men det KAN være nogle har prøvet det ligne!

• #4   19. sep 2009 Børne-alder? Hvad mener du med det?
    Muligvis kan du ikke hjælpe mig, så syntes jeg faktisk du skal lade vær med at skrive til emnet.

• #6   19. sep 2009 Ja! Det kan godt være, men der er faktisk noglegange nogle der har kunne hjælpe mig med en MASSE andre ting og problemer.

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171
    #7   19. sep 2009 Jens Lyn .. Når du intet ved så lad være med at skrive i foruem .. Du fik iøvrigt lige en udstemme

Julie

Har du hård mave når du er på WC ? .. Det kan være en solid omgang forstoppelse og da hjælper kun en ting.. Sveskejuice.. Det smager ikke vildt godt men såen ½ liter sætter seriøst gang i skidemaskinen

Har man ondt i højre side så er det læge ASAP da det så kan være blindtarmen

• #9   19. sep 2009 Maj - Nix. går på toilet som jeg plejer smiley
    Nej, det har ikke noget med bh at gøre. Det er i maven lige ved siden af der hvor ribbene slutter også inde midt på maven :S

• #12   22. sep 2009 Tror jeg har fundet ud af hvad det er smiley Det er muligvis galdesten /:

Kommentér på:
Ondt i venstre side af maven

Annonce