{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.033 visninger | Oprettet:

Simon89
Simon89
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25

Kæreste gået fra mig. {{forumTopicSubject}}

Vi nåede og være sammen i 6 måneder, hvor de 5 af månederne gik perfekt. Hun flyttede ind hos mig efter 2 måneder, fordi vi alligevel var sammen konstant. hun har ikke lavet noget i det halve år. så hun har bare lagt derhjemme og dasede den.
Har været så dum jeg har givet hende alt, smøger betale husleje, sprut når vi skulle i byen, taxaere hjem og mad.. i alt 75000
Hun er så lige gået fra mig her for 1 uge siden, Hvor vi kun havde et træls forhold i 1 uge ialt. Dagen efter hun slog op finder jeg nogle beskeder som hun har skrevet med en anden, kunne godt bolle dig, tænker på dig når jeg er i bad, sender billeder af hendes røv. du er så lækker og piv fræk. osv osv.
Da jeg så det, gik jeg hel ned. så må hun jo ha skrevet med ham mens vi var sammen. hun er en meget flirtende pige når hun er fuld, så ved ikke om hun har været mig utro.

Ved ikke om jeg skal sige det til hende?
eller jeg bare skal lagde hende være.

Nogle der ved hvad jeg skal gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste gået fra mig.
  • Trine J
    Trine J Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
    #1   7. sep 2011 bare lad det være, og kom videre selv tror vidst det er det bedste. lyder ikke som en pige der er værd at bruge tid på.

• Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

#2   7. sep 2011 Og det skal lige ses, hun aldrig ville have sex den sidste måned, kun når hun var fuld. til hverdag, slukkede hun fjernsynet og lagde ryggen til mig godnat.

• Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

#4   7. sep 2011 Trine j . jaa du har nok ret, har alle os sagt til mig, men savner hende jo, men ja hvis jeg ikke kan stole på hende, så gider jeg jo heller ikke.

• Trine J
    Trine J Tilmeldt:
    feb 2011

#5   7. sep 2011 julie P har ret, som du skriver det har hun bare brugt dig godt og grundig og du har givet hende lov.

Du skal bare ud og finde en der værtsætter dig.

• Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

#6   7. sep 2011 Julie p. ja du har ret, har bare været så dum fordi jeg var forelsket. :S

• Trine J
    Trine J Tilmeldt:
    feb 2011

#7   7. sep 2011 det er du ikke den eneste der har prøvet, kærlighed gør blind som man siger smiley

Og slef savner man sin partner den første tid, men det går over og ofte hurtigere end man regner med.

• #8   7. sep 2011 Og tag nu det her med dig, i dit næste forhold. Lad vær med at varte den næste op i hoved og røv, det hjælper du ingen ved, og da slet ikke hende, siden hun så ikke har nogen grund til at komme op fra sofaen!

• #9   7. sep 2011 Du er blevet (Åbenbart) 75.000,- fattigere på små 6 måneder, WTF???.... Hmm, tja, du har været for go af dig eller du har for mange penge.... Kærlighed kan ikke købes.... Du er blevet taget ved røven.... hun er en gold digger,k get over it....
    Og hvad sker der for at flytte sammen efter to måneder? Syns det lyder alt i alt at være selvforskyldt...

ommer...

• Trine J
    Trine J Tilmeldt:
    feb 2011

#10   7. sep 2011 mike- hørt hørt.

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #12   7. sep 2011 nu kan jeg ikke se hvad problemet er i at flytte sammen hurtigt!

madammen og jeg flyttede sammen efter 1 uge, og vi har lige haft 15 års dag i sidste uge.

• Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

#13   7. sep 2011 Ja det er sku noget pis. Ville jo ikke købe hende, ville bare have vi skulle have det godt, og det havde vi. smiley det gik skide godt i starten, det var hel vildt. men hun har bare fuckede mig den so. og hun er blevet smidt ud af lejligheden. Hun er ikke til at regne med.

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 3
    #14   7. sep 2011 Ja kærlighed kan gøre blind.....
    men pyt....nu er du en erfaring rigere......

Husk det til næste gang;-)

Der er ingen grund til at sige noget til hende.
    Bare lad hende sejle i hendes egen sø.
    Hvis du gøre mere ved det,.....så sårer du bare dig selv mere.

Hun er ikke din tid værd.

• #15   7. sep 2011 Abel: hvordan pokker kan du kalde det der kærlighed?

Ang at flytte samme tidligt. Flyttede sammen med min kæreste efter 3 mdr. Og her til januar har vi været sammen i 3 år. Så det er ikke altid en dårlig ting.

• #16   7. sep 2011 sig til hende, DU SKYLDER PENGE! "75000" smiley havde jeg gjort.

Kommentér på:
Kæreste gået fra mig.

Annonce