754 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
kæreste problemer ? kæreste problemer ?
Hey baboom
jeg har en kæreste jeg har været sammen med i snart 6måneder nu men nu her i lørdags sagde hun at hun ikke elsket mig mere...og er jeg sef ked af hun sagde det ikk var det samme mere så vi sagde vi kunne give det en chance her i ferien og nu har vi så været i sommerhus hele ugen fra søndag til idag og det har gået fint nok sys vi begge men hun har stadig ikk fået føleserne tilbage men så idag aftalte vi at imorgen skulle jeg finde på noget vi kan lave og det har jeg så tænkt mig det må gerne være noget rigtigt romantisk :>
nogle der har nogle forslag ...
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 32 Svar: 516
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 56 Svar: 54
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 17 Svar: 216
sig du ikke vel mere, og bol hende en sidste gang
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 770
Hvis det er noget, så kommer hun oss tilbage, ellers er det ikke værd at spille kræfter på...
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 3
feb 2007
Følger: 1 Svar: 3
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 770
The only way, is the hard way;-)
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 534
Hvis du kommer der til, så håber jeg du er en af dem, der kan sige enten eller - for det har jeg ikke kunne indtil videre. Og så føler man sig bare som en bold der bliver spillet rundt.
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 534
Jeg har tit undret mig over, hvordan f.eks. piger hurtigt kan få den fornemmelse af at de har bare kendt hinanden i flere år, selvom de kun har kendt hinanden i få dage. Allerede efter få timer med snak, så kommer det fra den ene "Årh jeg elsker dig bare søde".
De tre ord betyder alverden for mig, og siger det kun til personer som virkelig står mig nært. Jeg ville aldrig kunne sige det til en, efter bare få dage.
kæreste problemer ?