Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan kommer jeg igang med date?
  • #1   17. okt 2011 gå i byen, nettet osv osv, det burde da ikke være nødvendigt at skrive her om det

• #2   17. okt 2011 Lujere!!!.

• #3   17. okt 2011 jeg er forresten utrolig genert og elendig til at konversere med nye menesker

• #4   17. okt 2011 som skrevet dating.dk er slet ikke et dårligt sted at starte.

Fandt min dame der for ca.. et år siden, nu skal vi giftes og har et barn på vej så det virker faktisk.

• #5   17. okt 2011 du kunne starte med og det er kun forslag at tage et par venner med i byen det behøver ikke være til en fest det kan være mange ting som cafe eller hvad man nu tænker så kunne de invitere nogen med så din vennekreds bliver større ved ikke om det lyder helt dumt men sådan har jeg fået min store vennekreds jeg er også selv meget genert når jeg møder nogen første gang men det er bare at overvinde det selvom det er rigtig svært smiley

• #6   17. okt 2011 Start med at lære ord, som piger også forstår. Ord som konversere vil få mange piger til at ligne spørgsmålsegn, og de vil synes du virker som en nørd. Brug normale ord, så kan det være at i faktisk kan konversere smiley

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
    #8   17. okt 2011 @Mr Bing: Hvis en pige bliver til et spørgsmålstegn ved at man bruger ordet "konversere", er hun nok for dum til at man kan holde hende ud anyway.

• #9   18. okt 2011 google er danmarks største dating side

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
    #10   18. okt 2011 Kun hvis man dater sin hånd.

• #11   18. okt 2011 Tag til DHB f.eks, hvis hun ikke ved hvad en kobling (eller anden mekanisk del på en bil) - så er hun der kun for én ting!

intet andet for at smide hæmningerne, ud og køb et nice sæt tøj, forbi frisøren. og skulle du falde i snak med en - LAD NU FORFANDEN VÆRRE med at rende hende i røven/købe en spand fuld drinks til hende ell. én er fair nok, og så vælg noget andet end hvad alle andre måske lige ville give en pige, samt bestil noget specielt til dig selv, det sender et signal omkring dig. Virk interreseret, ikke slesk!

ellers gør som dennis, og lig på lur og bind en! det er der også nogle der er til smiley

• #12   18. okt 2011 Smart og flabet og til tider arrogant, det virker, de skal ikke tro de er noget som helst.. for de det for nemt mister de interrassen for dig... smiley

• #13   18. okt 2011 Lasse G
    Der er intet bedre end fyre, som kun kan score ved at bruge 500 kr på Shakers... Alle kan sku da score en pige, som er drukket stang bacardi!

• #14   20. okt 2011 Bing-bong - prøv og læs hvad jeg skriver - jeg skriver ligenetop at han IKKE skal hælde drinks på hende.

• Osten L
    Osten L Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #15   20. okt 2011 Dennis D - Du ligner faktisk én, som netop gør det.

Kommentér på:
hvordan kommer jeg igang med date?

Annonce