Få hende til at skride? How? Få hende til at skride? How?
Hey bb..
Jeg har et problem, eller dvs, egentlig er det hende der har et problem.
Jeg var for en uges tid siden i byen, hvor jeg mødte en pige som virkede rigtig sød. Jeg var stand bacardi, og da jeg ville til at hjem, spurgte hun om ikke jeg ville med hende hjem, da hun ikke syntes jeg skulle tage en taxa når jeg var stiv. Jeg tog med hende hjem, og gik i seng. MEN, der gik ikke længere før hun ikke bare ville sove, men ville, ja you know. Og jeg gjorde det, men kom aldrig fordi jeg overhovedet ikke tændte på hende.
Problemet er nu, at hun både har mit nummer og min faecbook, og at hun stalker mig for vildt. Hun er åbenbart blevet sygt forelsket i mig og vil være sammen med mig og alt muligt.
Problemet er, at jeg overhovedet ikke gider hende, fordi jeg syntes hun overhovedet ikke er min type og sådan.
Desuden er jeg næsten lige kommet ud af et rigtig langt forhold, og var bare fuld og trængende. Hvordan fortæller man det pigebarn som jeg knap nok kender navnet på, at jeg intet vil, men bare vil være venner på en pæn måde så hun ikke går total ned? Hun har jo fået en total forkert opfattelse af det hele! Det hele, kan man vel sige, bunder ud i at jeg var fuld og hun var heldig!
På forhånd tak
Useriøse kommentarer kan i ligeså godt holde væk. Har ikke brug for hjælp af en konfirmand.
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 444
sep 2011
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 140
Hver gang hun skriver beskeder svarer jeg sådan kort, og uden smileyer og sådan, selvom hun skriver søde og alt muligt crab.
Tror i hun er dum, eller bare total forelsket?
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 67
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.027
sep 2011
Jeg hader bare at skulle gøre noget som gør en anden person ked af det, hvis i forstår.
Er sgu bare ikke så god til at skrive sådan nogle beskeder på en sød måde. Hader at pakke tingene ind, og man kan jo ikke være bekendt bare at skrive "Du er ikke min type, så vil du ikke god lade være med at kontakte mig?"
sep 2011
Malene, Ville du ikke blive stik tosset hvis du havde spredt ben for en fyr, fordi du var faldet pladask for ham, og han så en uge efter skriver til dig du skal lade ham være? For hvis det bliver et nej, så sender jeg sgu beskeden.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 12
Jeg var fuld og Hun var heldig.
sep 2011
- mark H, husk den. Den er god i mange sammenhæng
sep 2011
mar 2008
Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.057
Arr.. grow a pair!
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 702
Hahah alt for griner
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 274
Ellers sig du er gay og hun var en, engangs forstilling
Du finder nok på noget
sep 2011
CALLA, det er gjort. Og har ikke hørt noget siden jeg sendte beskeden for en time siden eller sådan noget
sep 2011
sep 2011
Det var altid noget jeg ikke tog hende med hjem til mig så hun havde haft min adresse!! Lidt klog er man sgu alligevel
sep 2011
Det er åbenlyst fordi jeg var klog!
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 29 Svar: 508
" jeg gider dig overhovedet, jeg syntes overhovedet ikke du er min type....." sender den til hende
så går du ind i indstillinger, viderstiller telefonen til din mest håbløse kammerat..!! og så SLUKKER DU TELEFONEN!!!! .... . ... ... ... . .
:-)))))
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 35 Svar: 109
sep 2011
Det her var ren og skær udnyttelse og uigennemtænkt.
sep 2011
Det sker da også af og til man kan få en boner bare af at se noget random TV, de betyder jo ikke man tænder på TV'et :b
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 32
Hvis hun er vild med dig og stalker dig, så kan du svine hende til, men hun vil ikke forstå det... Det tager tid, sådan er det!
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.050
Det sker da også af og til man kan få en boner bare af at se noget random TV, de betyder jo ikke man tænder på TV'et :b
Nej det betyder vel, at du tænder på det, som du ser i TV´et, eller det som lige er i dine tanker.
Så du kom lige med konfirmand kommentaren selv
sep 2011
Big D - Jeg har fået det ud af verden med hende stalkeren
Få hende til at skride? How?