2.366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Søren P
Søren P
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 140

Få hende til at skride? How? Få hende til at skride? How?

Hey bb..
Jeg har et problem, eller dvs, egentlig er det hende der har et problem.

Jeg var for en uges tid siden i byen, hvor jeg mødte en pige som virkede rigtig sød. Jeg var stand bacardi, og da jeg ville til at hjem, spurgte hun om ikke jeg ville med hende hjem, da hun ikke syntes jeg skulle tage en taxa når jeg var stiv. Jeg tog med hende hjem, og gik i seng. MEN, der gik ikke længere før hun ikke bare ville sove, men ville, ja you know. Og jeg gjorde det, men kom aldrig fordi jeg overhovedet ikke tændte på hende.
Problemet er nu, at hun både har mit nummer og min faecbook, og at hun stalker mig for vildt. Hun er åbenbart blevet sygt forelsket i mig og vil være sammen med mig og alt muligt.
Problemet er, at jeg overhovedet ikke gider hende, fordi jeg syntes hun overhovedet ikke er min type og sådan.

Desuden er jeg næsten lige kommet ud af et rigtig langt forhold, og var bare fuld og trængende. Hvordan fortæller man det pigebarn som jeg knap nok kender navnet på, at jeg intet vil, men bare vil være venner på en pæn måde så hun ikke går total ned? Hun har jo fået en total forkert opfattelse af det hele! Det hele, kan man vel sige, bunder ud i at jeg var fuld og hun var heldig!

På forhånd tak smiley

Useriøse kommentarer kan i ligeså godt holde væk. Har ikke brug for hjælp af en konfirmand.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Få hende til at skride? How?
  • #1   20. okt 2011 Hvad med at fortælle det som det er? At hun ikke er din type og at du ikke ønsker at være sammen med hende.

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#2   20. okt 2011 Det er jeg bare ikke god til, for så kommer det til at virke somom jeg har udnyttet hende, hvilket jeg ikke har.

Hver gang hun skriver beskeder svarer jeg sådan kort, og uden smileyer og sådan, selvom hun skriver søde og alt muligt crab.

Tror i hun er dum, eller bare total forelsket?

• #3   20. okt 2011 ja. sig det til hende som det er..

• #4   20. okt 2011 synes da bare du skal sige det, så ked af det kan hun jo heller ikke blive efter så kort tid og kun er sket en gang...og hun blir da ihverflad kun mere ked af det, hvis du venter med at sige det...

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#5   20. okt 2011 hmm ja i har sikkert ret..

Jeg hader bare at skulle gøre noget som gør en anden person ked af det, hvis i forstår.

Er sgu bare ikke så god til at skrive sådan nogle beskeder på en sød måde. Hader at pakke tingene ind, og man kan jo ikke være bekendt bare at skrive "Du er ikke min type, så vil du ikke god lade være med at kontakte mig?"

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#7   20. okt 2011 michael R, det har jeg godt tænkt over, men på den anden side, det kan man heller ikke være bekendt.

Malene, Ville du ikke blive stik tosset hvis du havde spredt ben for en fyr, fordi du var faldet pladask for ham, og han så en uge efter skriver til dig du skal lade ham være? For hvis det bliver et nej, så sender jeg sgu beskeden.

• #8   20. okt 2011 HAHAHAHA Dagen Griner!
    Jeg var fuld og Hun var heldig. smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#9   20. okt 2011 Det har du ret i. Må prøve mig ad. Har heldigvis ikke så meget strøm på, så jeg slipper for at skal skrive på telefon en hel aften! Men tak for hjælpen. Værdsætter at man kan oprette et emne, som ikke bliver spammet af Bieberfans og knallertracere.

- mark H, husk den. Den er god i mange sammenhæng smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#10   20. okt 2011 Det sjovt du bliver ved med at skrive peter. Så dit forslag gider jeg sgu ikke. Det virkede jo tydeligvis ikke da jeg kneppede din mor.

• Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.057
    #11   20. okt 2011 Du vil ikke have hjælp af en konfirmand, men du er ikke mand nok til at sige sandheden til tøspigen?

Arr.. grow a pair!

• #13   20. okt 2011 Det hele, kan man vel sige, bunder ud i at jeg var fuld og hun var heldig!

Hahah alt for griner smiley

• #14   20. okt 2011 Sig du har aids eller kræft og hun skal undersøges for sygdomme.

Ellers sig du er gay og hun var en, engangs forstilling smiley

Du finder nok på noget smiley Held og lykkeee ellers smid lige hendes nr så hokker jeg hende op med en ven jeg har smiley haha

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#15   20. okt 2011 IdoSynth > 45301337 ej, smiley

CALLA, det er gjort. Og har ikke hørt noget siden jeg sendte beskeden for en time siden eller sådan noget smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#16   20. okt 2011 Ja lad os nu se... smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#17   20. okt 2011 Tjo.. Min telefon ligger i hvertfald ret stille!
    Det var altid noget jeg ikke tog hende med hjem til mig så hun havde haft min adresse!! Lidt klog er man sgu alligevel smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#18   21. okt 2011 nej da malene! smiley
    Det er åbenlyst fordi jeg var klog!

• #19   21. okt 2011 Sig det som det er... på følgende måde.... Skriv i sms'en
    " jeg gider dig overhovedet, jeg syntes overhovedet ikke du er min type....." sender den til hende

så går du ind i indstillinger, viderstiller telefonen til din mest håbløse kammerat..!! og så SLUKKER DU TELEFONEN!!!! .... . ... ... ... . .

:-)))))

• #20   22. okt 2011 Sog det som det er smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#22   25. okt 2011 Nej hun er sgu køn nok det ikke det. Kender jo bare ikke personen, og når man er fuld er at tænde på en person og stiv pløk ikke det samme! smiley
    Det her var ren og skær udnyttelse og uigennemtænkt. smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#24   26. okt 2011 Sgu ikke i min verden.
    Det sker da også af og til man kan få en boner bare af at se noget random TV, de betyder jo ikke man tænder på TV'et :b

• #25   26. okt 2011 Jeg orker godtnok ikke lige at læse alle de andres svar igennem... Men jeg har en ret god idé - Du har jo kontakt med hende, så send hende dog det her debatindlæg.

Hvis hun er vild med dig og stalker dig, så kan du svine hende til, men hun vil ikke forstå det... Det tager tid, sådan er det!

• #27   26. okt 2011 Søren
    Det sker da også af og til man kan få en boner bare af at se noget random TV, de betyder jo ikke man tænder på TV'et :b

Nej det betyder vel, at du tænder på det, som du ser i TV´et, eller det som lige er i dine tanker.
    Så du kom lige med konfirmand kommentaren selv smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#28   26. okt 2011 Mr Bing, kun en konfirmand forstår den sådan smiley

Big D - Jeg har fået det ud af verden med hende stalkeren smiley

Kommentér på:
Få hende til at skride? How?

Annonce