{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.305 visninger | Oprettet:

kasper .
kasper .
Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653

1 års dag - men ingen penge?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Har snart 1 års dag med min dejlige kæreste smiley men jeg er gået 11.500 ned i løn og hun er på SU.. og oven i det, så kommer der lige 3 familie fødselsdag i samme måned, så økonomien er godt presset..

Har i ikke nogle gode forslag til hvad vi kunne lave, som ikke koster det helt store?

Det er den 9. november smiley

Hilsen
Kasper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 års dag - men ingen penge??
  • #1   2. nov 2011 sid hjemme og hyg ???

• #2   2. nov 2011 Det behøver jo heller ikke koste en herregård bare fordi man har årsdag. Køb et par ørestikker eller noget i den stil (Hvis hun går med smykker) Du kan sagtens finde nogle pæne og rimelig billige på nettet. Derudover kan du jo lave en middag derhjemme for jer begge to

• #3   2. nov 2011 Bestil en pizza , tænd lidt lys også en god film også bare hygge om hende og vise du er derfor hende og at det drejer sig om hende den aften.

• #4   2. nov 2011 Alt efter hvad i lavet i hverdagen, så kan i tage en tur ned på en café og få jer en kop kakao/kaffe og så bare sidde og snakke sammen. Det er ikke sikkert i har tid til de helt dybe samtaler i hverdagen smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#5   2. nov 2011 har også overvejet at vi kunne hygge derhjemme, smutte i blockbuster og vælge en god film til senre, så lave god mad og se filmen.. så lidt massage eller andet senere på aftenen smiley

@Martin,
    de skal bare være i guld, hun går ikke med andet da hun har en ret slem nikkel allergi

• #6   2. nov 2011 Chanti har mange meget flotte smykker som kan fåes for en slik..

• #7   2. nov 2011 Kasper

Det kan du også få rimeligt billigt, hvis du kigger på den hjemmeside som "Fix it pro, billig til salg ." Nævner, de har også billige guldsmykker

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#8   2. nov 2011 Har lige siddet og kigget lidt, og faldt over de her:
    http://chanti.dk/#oerestikker_i_8_karat_guld_med_rhodium_med_zirkoner|2172

Men det er stadigvæk 500kr, ikke at det er dyrt for guld, men det er bare dyrt i den tid her smiley og kan godt bliver lidt i tvivl om hun ikke ville blive gladere for en tur på Cafe og hygge derhjemme istedet for 8karats øreringe, skal jeg i hvert fald lige overveje

• #9   2. nov 2011 Kasper .
    Du kan også lave et eller andet nemt. Mikse din egen lækre guacamole sammen til en omgang nachos og så tage hende med ned i blokbuster som du selv siger og leje en film. Eventuelt også købe en flaske asti eller anden let-drikkelig vin og chokolade til senere på aftenen.

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#10   2. nov 2011 @Alexander,
    Det lyder som en god ide, vi er nok hjemme sammen så får ikke lov at lave det alene hehe smiley men den med Asti'en er en god ide, hun er helt vild med Asti smiley

• #11   2. nov 2011 Okay. Så et lille tip!

- Led efter en Asti, lavet på moscato-druen. Den koster ikke mere end andre Asti'er og jeg lover dig at den går rent ind!

• #12   2. nov 2011 Moscato d’asti hvidvin fra fakta til 34kr er en go vin hvis man er til sød vin... især når den er godt kold

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#13   2. nov 2011 @Akexabder & - phønix -
    kunne være jeg skulle prøve et par a de flasker så smiley vi plejer bare at tage den fra føtex til en 50'er og skal det endeligt være en vin, så skal den også være sød, så det sku helt perfekt smiley

@Syro
    Ja det virker nemligt, har gjort det et par gange og det har virket hver gang smiley hun er frisk, men ikke lige så frisk hahaha smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#15   2. nov 2011 #Michelle V,

Det behøves det jo nødvendigvis heller ikke, og ved godt hun ville elske en god hygge aften, og at hun virkeligt trænger til det.. men tilbage da jeg lige havde lidt flere penge på kontoen, der var det bare en super dejlig følelse f.eks. at stå i en lille ur butik i venedi og købe hende det D&G ur hun var helt vild efter, men aldrig kunne finde på at spørge om, blikket i hendes øjne da hun fik det og var rørt til tåre.. det gør bare det hele værd smiley og elsker at se hende gå med det tøj eller de smykker jeg har købt til hende..

Men hun går hjemme og læser til eksamen for tiden, så hun er hjemme hele dagen, så får desværre svært ved at overrasket hende på den måde, men finder ud af noget smiley

Tror jeg ser om jeg kan få lidt tidligere fri, så tager jeg ned og handler til noget god mad, og til en smule nachos, et par flasker asti af en art.. så hjem på køl med det smiley så kan vi gå hele vejen ned til blockbuster og leje en god film sammen og få hygget lidt på vejen, så tilbage og få sat lidt god musik på, gjort det hyggetligt, dækket fint op mens nachos er i ovnen og så stå og spise lidt af dem mens vi laver dejlig mad sammen smiley så spise en hyggelig middag med steringlys og dæmpet lys, men god musik i baggrunden.. og så sætte film på og hygge under tæppet med den anden flaske asti smiley så kan vi jo slutte aftenen af med en gang massage i sengen smiley

• #16   2. nov 2011 En tube Babyolie til under 30kr og så en omgang massage, og hjemmehygge.. så er den da hjemme..

• #17   2. nov 2011 Michelle V
    Fordi at penge ér vejen til lykke!

• #18   2. nov 2011 kasper .
    jeg syntes den vin jeg omtaler smager som sodavand.. retter den er for mig..lige så sød som sodavand og det er jeg ikk så meget til.. heller en go rødvin.... mennn min kone er helt vild med den... så den kan sagtens anbefales selv om at jeg ikke bryder mig så meget om den...

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#19   2. nov 2011 @- phønix -
    Der er vi jo så forskellige, hverken min kæreste eller jeg drikker meget vin, jeg kan godt drikke god rødvin til mad, men skal vi drikke hvidvin, så skal den helt være sødlig smiley

• #20   2. nov 2011 kasper .
    jaa hver sin smag... men til en go bøf vil jeg gerne have et glas rødvin eller 2... men til en let et eller andet vil jeg gerne have et glas kold hvidvin.. men nej... vi drikker heller ikke meget vin... faktisk kun til "særlige lejligheder" du ved... der kan vi godt tage et glas eller 2 hver.. men nej det er langt fra noget vi drikker flere flasker af...

• #21   2. nov 2011 Hmm hvis du vil over i en vin som stadig er en asti, men nærmer sig hvidvin, så køb denne: http://slagelsevinkompagni.dk/australien/rose/curious_moscato_rose_mcpherson_2010_let_perlende_og_soed_da.html

- Den er helt fantastisk!

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#22   2. nov 2011 Det lyder godt nok også lækker Alexander! kunne være man skulle bestille et par flasker af den smiley

• #23   2. nov 2011 Du kan sandsynligvis købe dem i din lokale vinhandel smiley

Kommentér på:
1 års dag - men ingen penge??

Annonce