{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

mikkel k
mikkel k
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13

1 års dag {{forumTopicSubject}}

hey boomere er der nogen der ved hva man kan tage sig til i horsens med sin kæreste jeg kommer fra fyn så er ikke lige kendt i byen hvad der er og ikke er så tænkte på om i måske havde nogle ideer jeg havde tænkt på og invitere hende på hejmdal (der får de tit ad fra og det skulle værer godt ) men hva skulle man så lave resten af dagen

er der nogle lingeri butikker
er der nogle klatrehal eller sådan noget hvor man kan more sig og sådan ud over det sædvanlige ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 års dag
  • #1   28. apr 2008 nu kender jeg ikk lige horsens,,
    men hva med noget tivoli'halløj, hvis de har det dernede a :b

• #2   28. apr 2008 en tur i biografen og lad hende vælge

• Mia
    Mia Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 11
    #3   28. apr 2008 Hva med en tur i et Wellness center først, med spa, massage og den slags, og så ud og spise noget god mad senere...

• mikkel k
    mikkel k Tilmeldt:
    dec 2007

#4   28. apr 2008 ej biografen er da kedeligt hvis vi skal i tivoli så det til århus men ja hiih var da en god ide

• mikkel k
    mikkel k Tilmeldt:
    dec 2007

#5   28. apr 2008 havde tænkt mig at vi skal på hejmdal og have en god let frokost og så ud og lave noget sammen hiih kender desværer ikke horsens så godt endnu men er der nogle steder man fx kan køre gocart eller massage osv osv

altså i odense der ville jeg have taget hende med ind og kører gocart fx eller klatret lave noget udover det sædvanlige at værer hjemme

• #6   28. apr 2008 hvad dag er det?

• mikkel k
    mikkel k Tilmeldt:
    dec 2007

#7   29. apr 2008 lyder meget fornuftigt og hyggeligt

men igår aftes fandt jeg beautyinstituttet.dk
    og der har jeg lige bestilt :
    Bubles & bubles, kr. 995,-
    Når I ankommer til BeautyInstituttet vil jeres behandler servere en velkomst drik. Derefter forkæler i jer selv med champagne, frisk frugt og chokolade i vores udendørs spa, derefter får I en de-stress kropsmassage og quick facial af vores dygtige behandlere.
    Prisen er for 2 personer.

og så bagefter vil jeg tage hende ed ud og spise på lille hejmdal og få en let frokost og så gå en tur eller hva vi nu finder på

nogle der har nogle erfaringer med beautyinstituttet
    hvordan er service osv

• Mia
    Mia Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 11
    #8   29. apr 2008 lyder lækkert. bare det var mig smiley hehe

Kommentér på:
1 års dag

Annonce