{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.203 visninger | Oprettet:

CBR
CBR
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142

Kæmpe for kæresten, {{forumTopicSubject}}

Hej

Min kæreste og jeg er geået fra hinanden for et par måneder siden.

Jeg har erklæret min kærlighed til hende, men nu siger hun jeg virker for klister, og at jeg ikke vækker hendes interesse sådan.

Hun vil have at hun skal kæmpe for at få mig, og at det ikke virker interessant når hun ved hun kan få mig.

Men det er satme svært når jeg elsker hende så højt som jeg gør.

Hvordan skal jeg gøre for at få hende igen, altså hvordan virke "uinteresseret" så hun skal kæmpe for mig ?

Mvh Den frustredede

Og kom venligst kun med seriøse svar omhandlende emnet smiley Tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæmpe for kæresten,
  • #1   9. apr 2012 Jeg har sku heller aldrig fattet det med at man skal virke svær og kostbar at få fat i. Hvad så når man har fået fat i hende, skal man så fortsætte det skuespil?

• #3   9. apr 2012 Spil kostbar - det er åbenbart hvad de kan li'...

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #4   9. apr 2012 tror du skal få et liv udenfor baboom - du har lavet samme indlæg de sidste par dage under forskellige navne.

• #5   9. apr 2012 Ja, du er ik den eneste der har det sådan. Dog har jeg ikke ligefrem kæmpet eller erklæret noget..

Det er bedst for jer begge hvis du lader hende være. Altså fuldstændig..
    Hvis hun vil dig noget, så kan hun opsøge dig.
    Det lyder hårdt, men sådan er det.

Hvis du har problemer med at "styre" tankerne, så løb/gå en tur. Det gør man flere gange om dagen i starten.

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

#6   9. apr 2012 Allan R

Ikke helt samme indlæg og Under forskellige navne? Har kun oprettet under dette navn, og det her er nummer to og ikke helt samme smiley

• #7   9. apr 2012 Allan - Nogen gange er det svært at snakke med nogen man kender om sådan noget.. Hvis han søger svar mere end en gang, så er det nok i et spinkelt håb for at der er noget der siver ind.. smiley

• #8   9. apr 2012 Du har lige oprettet det emne her???

• #9   9. apr 2012 Skal det på hverdag til der er en der kan løse DIT problem?

• #10   9. apr 2012 Sikke noget bræk hun fyrer af. Hun har sikkert svært ved at sige at hun ikke gider jeres forhold, også prøver hun at komme med lalle undskyldninger. Kom videre ven. Tror hun at hun evt. er guldbelagt eller guds bedste gave til dig?

Nu må du lærer af dine fejl. Det er fint at elske, men ikke altid ok at vise alle følelser. Når først du har vist hvor desperat du er, så ved vedkommende hvor han/hun har dig, også kaster de rundt med dig.

Nu er det din tur til at spille kostbar og vende hele situationen om. Hun tager det som et selvfølge, det at trygler hende eller desperat er efter hende.. Vis hende den kolde skulder og lad som om at hun aldrig har eksisteret, SÅ kan hun lærer det. Og husk nu, one way feelings aint good for shit! Hvad nytter det at elske en person og ingentin få igen. Tro mig det tager 1 uge og du er ovre det.

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

#11   9. apr 2012 Micky J

Kanon svar, det kunne bruges.

Når hun skriver og spørger hvad jeg laver, skal jeg så bare lade være med at svare, eller svare koldt?

Må indrømme at jeg jo gerne vil ahve hende igen, så den chance vil jeg ikke ødelægge, hvis den er der?

• #12   9. apr 2012 Cut alt kontakt med hende i 2 uger mindst. Og så kan du skrive til hende ( Medmindre du er komet over hende )

• #14   9. apr 2012 Vend det om.. Simpelt svar er, gør ALT modsat af hvad du har gjort indtil nu. Det ligger i menneskets natur at være vanedyr. Vi kender det fra vores hverdag allesammen. Hun er vant til når hun snakker med dig, at du nærmest savler over hende. Drop det pis. Vær moden. Jeg er sikker på at du smider alt hvad du har i hånden når hun ringer eller beder dig om noget. Du gør sikkert alt for at tilfredstille hende og hendes behov. GLEM det. Vær ikke bange for at sige at du har travlt, eller at du er sammen med dine venner. Sig at du ikke lige har tid og vender tilbage når du får tid. Lad der gå et par dage før du ringer til hende.. Lad hende forhelvede savne dig, lad hende vide at du også har et liv vedsiden af. At du har andre mennesker som du kan tilbringe tid med. Nu får du fandme nøgleordet til ENHVER kvinde. KVINDER ELSKER OPMÆRKSOMHED OG SPÆNDING AF NATUR. Hvis de ved hvor de har dig, og hvis du begynder at kede dem, SÅ ER DU TABT PÅ GULVET! DE ELSKER SPÆNDING OG TINGENE SKAL IKKE VÆRE ENSARTET FOR DEM. Som en fyr ville du ALDRIG føle dig tiltrukket af en GRIM kvinde. Derimod kan en kvinde godt falde for en TUDE grim fyr, bare det at han virker spændende og uforudsigelig! Play the Game. SKAKMAT

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

#16   9. apr 2012 Nogge, hun skriver hver dag, selvom jeg ikek skriver, og spørger hvad jeg laver.

Micky J

Det er fandme guld værd dit svar smiley Det er hermed begyndt at være på den måde fra nu af.

Kan sagtens give hende modspil, og har jeg også gjort da vi var sammen. Men nu hvor man er tæt på at miste hende er det sku svært bare at være "ligeglad" med hende

• #17   9. apr 2012 Fuck da det... Havet er fuld af fisk ven. Har du tænkt dig at sidder her og græde over spildt mælk? Eller sidde her om 2 timer og oprette et nyt emne hvor du spørger til samme sag igen. Hun er sikkert kommet lang videre i livet og du sidder her og bruger din sidste dag i påsken på at spærge hvordan du vinder en dames hjerte tilbage. Spillet er tabt i denne omgang, men what doesn't break you, only makes you stronger. Så ved du det til næste gang. Husk du slåsser ikke om piger, FOLK KAN FÅ DINE RESTER! Du har været der og det var det. Kom videre. Det gælder alle kællinger du møder på vejen, som spiller kostbar. Gi dem den kolde skulder og senere vil du få grineflip over de forskellige episoder. smiley

• #18   9. apr 2012 love is like a fart. - if you have to force it, it's probably shit..

• #19   9. apr 2012 Nu er der en masse der skriver drop hende og spil kostbar og jeg ved ikke hvad,,,,

Her er min tanke...
    Kunne det ikke være hun var forvirret over i er gået fra hinanden, og har brug for tid til at finde ud af hvad hun vil, hvilket er svært, hvis du hele tiden fortæller dine føelser for hende.
    Der er sku ingen opskrift på kærlighed, og ofte ved man ikke hvad man har haft før man har midstet det.
    Men hvis du virkelig elsker hende, så vær hendes ven, intil hun ved hvad hun vil, lad være med at være et røvhul eller ligende, det kommer der ofte ikke noget godt ud af.

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

#20   9. apr 2012 Tille P

Synes bare tanken om at være hendes ven er meget svær, når man gerne vil være hendes kæreste

• #21   9. apr 2012 Tille P DROP NU DET DER VENNE HALLØJ. Lad nu manden komme videre i hans liv! Jeg vidste udemørket godt at netop sådan en kommentar som din ville dukke op. Hvad fanden skal han vent på, når hun behandler ham som hun gør. INGEN har ret til at sætte et andet menneske på hold, for blot at finde ud aaf hvad han eller hun vil. Det kan godt være at DU ikke har bedre ting at tage dig til eller bruge din tid på, end at sidde og vente på en som spiller Kinderæg for dig, men som du kan se herinde, så er alles klare melding, DROP hende og kom videre. Det er som sagt ikke forbudt at være forelsket og vise følelser, MEN dog kun overfor en som værdsætter dem og ikke sætter sne følelser på prøve. Trust me, U don't wanna live in a fucking fairytale

• #22   9. apr 2012 Carsten, hvis man inderligt elsker en person, så vil man være i personens liv uanset hvad, for så ønsker man kun personen det bedste. Men jep det vil være ufatteligt svært til tider, men et liv uden en personen i det, vil også kunne være meget sværre, nu kender jeg ikke jeres forhold óg hvor længe i har kendt hinanden. Men har man kendt hinanden længe og delt en masse ting sammen, skal man ikke smide det væk, fordi man ikke er sammen længere...

• #23   9. apr 2012
    Tille P
    What? totally disagrees..

Hvis han bliver hendes ven, er han hele tiden i nærheden til at rive hans følelser istykker mens hun måske for en ny kæreste. Plus at kæresten har fået nok af ham lige nu lyder det til, så er det nok ikke bedre at spille skødehund overfor hende vel?
    Det var skuda en mærkelig tanke smiley

• #24   9. apr 2012 Tille P

Det skal bare gå langt væk ! Der var jo nok en grund til det ikke gik siden det var ens eks.... Hvis man kan forblive perlevenner kunne man skuda ligeså godt være sammen..

• #25   9. apr 2012 Mikey: Det er finy du ikke er enig, men jeg kan ikke se hvorfor man ikke kan være venner, selvom man er eks. Der er ingen der siger han skal bruge et liv på, at vente op hende, men derfor kan han da godt være hendes ven. Jeg er da venner med mange af mine eks kærester, da de er dejlige mennesker, men ikke nogle jeg har kunne få et forhold til at fungere med.

Uanset hvad syntes jeg det er dumt, at ikke lige give det hele lidt tid, og så undgå at ødelægge noget ved at spille pop smart.
    Alle forhold har gode og dårlige dage, og nogle har brug for en pause og andre ikke...

• #26   9. apr 2012 At "prøve" at være venner med sin eks. er ligesom at brække sig og ville æde brækket op igen. Hvor fedt er det lige for manden at se hende komme hånd i hånd med en anden fyr pludselig. Hun vil kunne sagtens sætte sig inde i ideen om at være venner, men Carsten derimod vil netop fordi han har følelser for hende, altid inderst inde have forhåbninger om at det en dag ville kunne lade sig gøre at de kan være sammen igen. Drop det.

• #27   9. apr 2012 Mammi: Der er jo mange ting der kan spille ind, om hvorfor man er gået fra hinanden, men kan virkelig ikke se hvorfor man ikke stadig kan være venner?

• #28   9. apr 2012 Tille P.
    Nu kryber du til korset. Du skrev direkte:

"Kunne det ikke være hun var forvirret over i er gået fra hinanden, og har brug for tid til at finde ud af hvad hun vil, hvilket er svært, hvis du hele tiden fortæller dine føelser for hende".

Dette er jeg sikker på alle og enhver ville kunne tolke som at vente på hendes udspil. Nu skal du ikke trække i land.

Ingen spiller POP smart her. Når pigen ikke viser følelser eller tegn på interesse, sig mig, Hvaaa faaaen skulle han vente for? Kun nu bare over dine foreslag til en mand der allerede ligger ned.

• #29   9. apr 2012 Mikey: det vil han jo kunne komme til alligevel. Nej det er da ikke fedt, at se en person man elsker med en anden, men hvis man virkelig elsker den, så ville man da også ønske det bedste for den person, og hvorfor smide det gode man havde sammen væk, fordi at forholdet ikke gik. Går ud fra at man har været pisse gode venner, da man var i forholdet, og har delt en masse ting sammen.

• #30   9. apr 2012 Mikey:
    Jeg kan slet ikke følge din tanke gang.
    Det med hendes udspil er på kæreste plan, jeg tænkte og ikke på venne plan.
    Jeg fatter simpelthend ikke hvorfor, folk skal se sig sure, når et forhold er gået i tu, det ødelægger sku da mere end det gavner...

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

#31   9. apr 2012 vi var sammen i næsten 3 år, og boede sammen næsten fra dag 1

• #32   9. apr 2012 Undskyld.. Men har du læst hvordan pigen behandler manden og om hendes væremåde overfor ham? Det kalder du for "Gode Minder"??

Drop det nu bare.. Tille nu har jeg læst dit eget lille indslag om hvordan DU netop selv valgte at smide eksen. PÅ PORTEN. så er det lidt svært for mig at kunne indse eller føle den tolerance du beder Carsten om at vise, når du selv ikke ha/rhavde det i dig.

Det er nemt at sidde oppe og befale folk til alt muligt. Men når du ikke selv er istand til at udføre det du snakker om, så spar manden for hovedpine, han har nok af det, som du kan se.
    Blot et lille citat fra Tille P's tekst på hendes profilside: "Det holdt ikke mellem hende og den daværende kæreste, så ham smed hun for døren. Kort tid efter fandt hun sammen med drømme prinsen. Han var flot som ingen anden, stilet og hun kunne ikke forstille sig en fyr hun kunne elske højre"
    Hvordan hun kan anbefale folk at vente og gi deres ekser tid til at finde ud af hvad de ville, når hun selv gør det stik modsatte og finder ny kæreste, kort efter at hun har smidt den gamle ud af døren, det er mig en gåde! Mere har jeg ikke at sige. I rest my case

• #33   10. apr 2012 Mikey: havde en kæreste der tæskede mig, jep han røj for porten, HVIS du nu havde læst det hele ordenligt, ville du vide at jeg den dag i dag ikke er sammen med drømme prinsen, men at vi den dag i dag er bedste venner, jeg ville ikke undværre ham i mit liv, det har vi delt for mange minder sammen, og kender hinanden ud og ind, til at jeg ville kunne undværre
    Men der er stor forskel på folk.
    Jeg har ikke læst et eneste sted, at hun har behanlet ham skidt.

• #34   10. apr 2012 Læs igen. Det at hun ønsker at kæmpe for ham.. I mean come on.. Det er en ommer tille. Det er din påstand om jeres forhold. der er altid 2 sider af en historie... Det var i realiteten hellere ikke min pointe i den sag. Du hævdede at han skulle gi det tid, medens du selv skriver at du kort tid efter fandt en ny fyr ... øøøøøh du sørger selv for at komme hurtigt videre, og skabe et nyt kapitel, men du beder manden som er dybt ulykkelig over ikke at få samme følelser igen om at forblive i et forhold som tydeligt kun går den ene vej

• #35   10. apr 2012 Fordi manden tæskede mig, ja så kom jeg meget hurtigt vidre, at hun vil have hun selv skal kæmpe for ham, er der sku da ikke noget ondt i?
    Nemlig der er to sider i en sag, for første gang er vi sku enige, og nok den aller sidste. Vi ser ikke deres sms'er eller kender andet end ganske få oplysninger til dem. MEN hvis han elsker hende, så forstår jeg ikke hvorfor han dog skulle droppe at snakke med hende.
    Manden giver jo tydeligt udtryk for at han er vild med hende, så mon dog hun er så forfærdelig. Det kan jo være at de enten begge finder ud af de bedre fungere som venner, eller finder ud af at de ikke kan undværre hinanden, dette sker ikke hvis man bliver Lasse 5 år...

• #36   10. apr 2012 Tille du er jo TYDELIGVIS helt ude at hoppe. JA MANDEN ER VILD MED HENDE, MEN HUN ER JO TYDELIGVIS IKKE.. HVA FAEN SKAL HAN VENTE PÅ! KLAP LIGE HESTEN ENGANG!
    Nu kaster du lys over dit eget tidligere forhold.. Du kan gøre netop som du vil. Og hvis du er tilfreds med hvor du står idag, fred være med det. Men Jeg kan da mærke på Carsten og andre herinde kan også mærke på ham at manden er tydelig berørt af det og er ked af det. Ligesom du var ked af det dengang. Og ja det eneste rigtige er at komme videre. Der skal 2 til tango. Skal han sutte flaske, fordi hun har en trang for at løbe efter den fyr hun vil være sammen med?? Det skal huin fandme også få lov til. Hun kan løbe sålænge hun ville, ja selv efter Carsten. For han skal nemlig se at komme videre. Finde en anden kvinde som kan gør ham lykkelig. Vi lever sguda kun 1 gang, og at du beder manden vente på en pige der er snot forvirret og hvad om 2 år så finder hun en anden og Carsten står alene, fordi han har gået og ventet på at det skulle være dem.
    Klæk skallen og indse THE REAL DEAL.. LIFE IS A BITCH

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

#37   10. apr 2012 Kan følge jer begge. Må indrømme at jeg på ingen måder har lyst til at være venner med hende som tingene ser ud ligenu. Det eneste ejg har lyst til er at være kærester med hende.

Grunden til vi gik fra hinandne var nogle uoverensstemmelser imellem os omkring børn, med hvornår osv. Men det er der blevet snakket om.

Ligenu siger hun bare at hun ikke vil ahve en kæreste, men bare være sig selv lidt. Og har på ingen måde tænkt mig at vente år på hende. Vil se hvad tiden bringer inden for nærmeste fremtid, og hvis der ikke sker fremskridt i den retning jeg ønsker, ja så må jeg droppe kontakten til hende, selvom det bliver fucking hårdt.

Taktikken med ikke at skrive til hende er sat i værk fra idag, og så må vi se hvad der kommer ud af det.

• #38   10. apr 2012 good luck

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

#39   10. apr 2012 tak, og tak for svar smiley

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

#41   29. apr 2012 Det går stille og roligt, lige pt er vi bare venner, og snakker fint sammen

Kommentér på:
Kæmpe for kæresten,

Annonce