{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

michael  h
michael h
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 16

Jaloux {{forumTopicSubject}}

Hej
Der er en sød lækkert pige som jeg er blivet meget forelsket i, og tror osse hun kan lig mig bare lidt..
Men jeg er lidt jaloux og det har hun fundet ud af, hun har sagt at hun ikke gider når jeg er så jaloux, men tror bare ikke hun ved jeg elsker hende, men hun er single men jaa, jeg er bare bange og lidt nervøst for at miste hende... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jaloux
  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #1   8. jul 2012 Jalousi er en grim ting, og medføre kun til alt ondt smiley så lad vær' med det.
    Hvad er der at være jaloux over mht hende?

• #2   8. jul 2012 Store ord fra en mand der endnu ikke er i forhold med pigen må jeg sige...

Der er masser af fisk i havet... Der skal nok være en der kan tolerer dit jalousi

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#3   8. jul 2012 Tina; Jamen det er fordi jeg er bare bange for at der er en anden hun er vild med, og hun bor tæt på, hun er meget genert mht kærlighed, og hun skriver osse næsten hverdag og det er hun så osse stoppet lidt med smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#4   8. jul 2012 Jamen hvis hun siger hun kan lide dig ''lidt'', hvad er så problemet? smiley
    Så er der vel ikke rigtig noget at være nervøs over?
    Jeg tror sku ikke der er særlig mange der falder for en fyr hvis han er åh så jaloux over hvad jeg ser er ingenting smiley

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#5   8. jul 2012 Tina men så må hun vel osse fatte at der er jo nok en grund til at jeg er jaloux, men hun gider mig bare ikke når jeg er så jaloux, har jeg været siden januar, og hun ved det godt, men ved bare ikke hvordan jeg kan komme vidre med at flirte med hende, og om hvordan jeg forklare hende at jeg kan lig hende smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#6   8. jul 2012 Jamen prøv og styr dit jalousi først?, hun har jo meldt ud hun ikke gider jalousi - og det kan jeg satme godt forstå, for det er da godt nok træls med en der er jaloux!

• #7   8. jul 2012 Hvordan fanden kan du blive jaloux. Du er ikke engang i et forhold med pigen så hun kan gøre lige præcis hvad hun vil, uden du har noget som helst at blive jaloux over..

Forstå sku godt hun ikke gide dig hvis du er jaloux allerede inden i er sammen... Hvordan bliver det så ikke hvis i først kom i et forhold..

Og lige til sidst. Der er STOR forskel på at vøre forelsket i en person og elske en person.. smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #8   8. jul 2012 Du er 18år? Fuck hende. Der er andre lækre fisk i havet smiley Hvis hun er sådan, så fuck hende den narefisse så!

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#9   8. jul 2012 Tror jeg elsker dig er noget af det der bliver brugt mest smiley selv efter en uge kan man elske en person, hæhæ.. ifølge nogen smiley

• #10   8. jul 2012 Thomas A

Det er sgu da ikke tøsen der er galt på den her... Der er da ikke noget at sige til hun ikke gider en der garanteret bliver fornærmet og pigesur bare hun har skrevet / snakket med en anden fyr !! Tænk hvordan det så vil være for hende hvis hun var i et forhold med ham ? Hun vil jo ikke kunne snakke med andre uden at han bliver pissesur og skaber sig....

Michael

Hvordan kan du elske en du ikke engang er i et forhold med ? Du kan være helt sikker på at hvis du siger til hende allerede inden i har været sammen at du elsker hende, så skræmmer du hende helt væk...

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#11   8. jul 2012 Jeg er sammen med hende hverdag, og har osse været i biffen og ude og spise, og har kendt i snart 1 år, såå joo kender hende da en hel del godt smiley

• #12   8. jul 2012 elske er et meget stort ord og det siger man ikk bare til en person man synes ser godt ud :), og den med jaloux det kan du ikke allerede være når du ikke engang er begyndt at være sammen med hende endnu jeg forstår godt lidt hende hvis ikke hun gider så, f.eks jeg er lige gået ud af et forhold på 1½år og han er jaloux så jaloux at jeg ikke kan komme i nærheden af andre drenge men det er jo os noget andet når man har eller er i et forhold smiley

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#13   8. jul 2012 Men hvis nu jeg skulle score hende, hvad råd ville i så give mig?

• Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 82
    #14   8. jul 2012 At være dig selv!

• #15   8. jul 2012 stop med at være jaloux og du skal da slet ikke vise hende at du er det så er det da klart hun dropper dig, men ja være dig selv smiley

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#16   8. jul 2012 Jaa okay, får osse tit af vide at jeg er spicel og ikke som de andre drenge, og har hun osse selv sagt om mig, men alså hvis hun nu fik en kæreste på, så ville jeg jo nok bare blive meget meger jaloux tror jeg smiley

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #17   8. jul 2012 Michael du er 18 år... Tag dig sammen..

• #18   8. jul 2012 Hvis du elsker hende, under du hende det bedste uden at være selvisk. Ellers elsker du dig selv mere end hende, og under hende kun dig.

• #19   8. jul 2012 hvad lolwut sagde

• #20   8. jul 2012 Ej for helved kom nu ind i kampen menneske du er 18 år! Mand dig lidt op istedet;)

• #21   9. jul 2012 jalousi æder et forhold langsomt op inde fra.

Kommentér på:
Jaloux

Annonce