Jaloux {{forumTopicSubject}}
Ved ikke om det emne høre inde her men prøver.
Okay ved ikke helt hvor jeg skal starte. men prøver et sted.
Jeg blir meget nemt jaloux på min kæreste.
Til DHB sov han på en sovepose sammen med en anden pige i en kornmark. Jeg syns det var noget underligt noget og syns det virkede som om de flirtede lidt sammen dernede. Men han siger det gjorde de ikke.
Han syns så nu at det kanger lidt i vores forhold. Så på hans mobil at han havde skrevet med hans eks som han en gang var forlovet med også at det knagede i vores forhold. Jeg spurgte ham så hvorfor hun sku blandes ind i vores forhold, for jeg mener ´hun ikke skal blandes ind i det. Han siger så at hun er den eneste der rigtig kender ham.
Men forstår det bare ikke helt, for han plejer at sige hun er en so, men alligevel skriver han med hende en gang i mellem og kalder hende søde.
Han begrundelse for ellers at skrive med hende er fordi hvis ikke han gør så fortæller hun løgn historier til dem han kender som hun også snakker med. og så vil de bare komme op at skændes hvis de ser hinanden i byen.
Har spurgt ham hva det er hans syns der knager sådan. Han syns jeg bruger for meget tid på mine heste. Og han syns ikke det kan være rigtigt vi aldrig har noget mad i huset så vi altid skal ud og handle for tiden. Men lige pt arbejder han hele tiden. han spiser på hans arbejde, så jeg gider ikke spilde penge på at handle ind så der er massere af mad når det ikke blir spist. For jeg spiser kun aftensmad hjemme.
Men udover det så blir jeg nemt jaluox hvis jeg ser ham med en anden pige.
Selv hvis en gik hen og satte sig på hans skød. han siger det intet ville betyde og han ville være så lige glad med hun sad der. Men jeg kan bare slet ikke ha det.
Hvordan kommer man af med at være så jaloux? for jeg ved det virkelig ikke
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 46
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 25 Svar: 305
jeg ville tage en snak med ham
en meget laaaaaaaaaaaang snak
aug 2008
Følger: 48 Følgere: 44 Emner: 38 Svar: 2.134
aug 2008
Men jeg forstår ikke han syns det ville være okay hvis fx en pige gik hen og sad på hans skød. Han siger han ville da være lige glad med jeg sad på skødet af en anden mand til en fest?.
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 780
aug 2008
har du nogensinde hørt om føelser ?
men du har ret men måske man skulle sige det lidt pænere
aug 2008
Jeg må prøve at tag en snak med ham igen om det
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 78
ville selv gå helt amok hvis min dame havde gjordt sådan noget...
og er selv ekstremt jalux...
skrive søde til hans ex... han burde slet ikke have hendes nummer.
og sove sammen med en anden tøs v. dhb. det er sku heller ikke så uskyldigt som det lyder.
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 194
Så ja du har AL grund til at tvivle på ham. Drop ham og kom videre, han er ikke værd at samle på hvis han mener at de ting der er normale.
aug 2008
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 188
så det skal du altså ikke finde dig i, sig hvad du føler og gi ham et valg...
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 344
maj 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 502
Personligt ville jeg ALDRIG acceptere det... hvis min kæreste som med en anden..ligemeget om hun lå "uden" på soveposen.... Desuden ville hun aldrig gøre det fordi det gør man bare ikke hvis man er i et forhold... Desuden..at han har kontakt til sin eks og han siger de ting.. det viser bare at han fisker..
Så gør dig klar på at du måske snart er single... fordi det lyder ikke til at han er klar til dig..Desuden synes jeg du finder dig i for meget... Det sjove er at vi nogen gange skal ha et rap over næsen hvis vi tror vi er sikret..
aug 2008
aug 2008
feb 2007
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224
Det at han skriver med hans eks, kan nemt føre hen til noget. det ser man bare ofte ske, at man vender tilbage til ens eks.
du kan detsværre bare ikke rigtig gøre noget ved det. han må jo selv bestemme hvem han skriver med.
Efter min mening skal han ikke sove sammen med andre piger end hans kæreste. Det går næsten altid hen og bliver en "one night stand".
Drenge tænker rigtig meget på sex. Selvom de er i et forhold ville de tit skide på det, hvis de får muligheden for at knalde en anden.....
Jeg ved ikke hvordan din kæreste er og hvordan i har det sammen, men ved hvordan drenge er! er trosalt selv dreng der er i et forhold.
Har ikke selv været hende utro, men vi har det også pisse godt sammen.
Giv ham noget modstand!
¨begynd at skrive med nogle drnege du ikke plejer at gøre. En dag du er i byen, så skriv til ham du overnatter ved en gammel ven osv.
Det ville få ham til at blive jaloux og måske give ham lidt andre tanker i hovdet Hvis han så går fra dig, er det nok ikke ham du skal leve lykkeligt med.
maj 2007
aug 2008
meeen sys nu oz captain går over stregen... faktisk i mange indlæg.
hun spurgte om en ting og ikke for at høre at hun må være klam!!! men det vidner jo bare om intelligensen
maj 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 733
Men lyder som om du heller ikke rigtig stoler på ham? Savner lidt tillid i din forklaring - Så måske i skulle starte med at arbejde på det - Det kan blive utroligt belastende hvis en pige fare op hver gang man snakker med en anden pige og stiller alt for mange spørgsmål. Fair nok du vil være i hans liv, men han skal have lov at styre det selv også.. Og han er jo trods alt ved dig ikke..
Man kan sagtens snakke med en eks og kalde personen "søde" - Det er jo ikke en eks for ingenting vel, og hvis man engang har elsket personen kan man heller ikke lige sådan give slip når man har haft så meget sammen, man vil altid holde af personen, men ikke sådan som din jaloux tankegang sikkert tænker på.. Der er forskellige måder at holde af en person på trods alt
Han irritation over det med indkøbene er sikkert bare forløberen til at kunne brokke sig, dvs. så tager man en ubetydelig lille ting for at få sat gang i tingene istedet for at sætte sig ned og kigge på hende og sige at i lige skal have snakket om en ting eller to - betydeligt nemmere har jeg hvert fald fundet ud af, men det skal man jo lige lærer først
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 46 Svar: 564
CaptainCharisma ™ hvorfor skulle hun være dårlig i sengen?? fordi han er ude med andre dukker?? sådan kan du jo ikke stille det op..
aug 2008
gi den "mand" et valg ... være der for dig eller smutte..
aug 2008
captain har ret men jeg kan ikke lide måden captain skriver på
feb 2007
Det er ikke at synke ned på hans nieveau, men få ham til at føle det samme, altså jaloux.
Det kan måske ændre ham?
Ville ikke sige allerede nu du skal fra ham, hvis du elsker ham. Giv ham en chance mere, men sørg for du får noget at sige i jeres forhold!
opdrag lidt på ham
aug 2008
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 40 Svar: 643
maj 2007
Det lyder bare til at topicstarter bliver trådt på..
feb 2007
Sku da ikke hvis du elsker ham og ville beholde ham
aug 2008
han ødelægger dig af og han styrer dig
sig fuck dig til ham du fortjener ikke at blive behandlet sådan ¨
feb 2007
Det jo op til Nanna J.
Mange forhold køre sku da godt, selvom en af dem har været utro.
aug 2008
jeg har fortalt ham at jeg ikke kan li han skriver med hans eks og at jeg ikke kan li at se ham sammen med andre piger. Altså jo selvfølgelig må de da snakke sammen, men der er jo en grænse om de render sammen hele tiden eller noget.
Så jeg er spændt på hvordan han opfører sig over for de piger der nu er. om ham afviser hvis nu en sku bli for nærgående. For han ved udmærket godt at jeg ikke vil ha det. Så det så med om han vil respektere det.
maj 2007
aug 2008
aug 2008
feb 2008
Nanna sig når I snakker sammen at han må seriøst stramme op på at I skal få snakket tingene igennem når der er noget, ellers er der ikke meget der redder jeres forhold. Det er ikke meningen at han skal snakke med andre end dig om jeres problemer og så skal I selv løse dem. I skal snakke ud hver for sig, inden den anden afbryder.
aug 2008
tja jeg ville ik ku vente så længe. jeg havde taget en snak med ham og finde ud af det NU og ikke om 1½ uge...men det er jo op til dig, og selvf gir man den man elsker en chance
aug 2008
jeg giver dig ret i det du siger.. men han har jo hang til flere.. det kan jo være han har en røv ven en fedt ven en mund ven og en pat ven.. osv ;O) men han elsker/holder jo ikke af hende og det er helet oplagt at han søger han dukker...
aug 2008
aug 2008
feb 2008
aug 2008
feb 2008
aug 2008
aug 2008
aug 2008
ja gu er jeg vaks jeg er jo nordjyde
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 78
det har da på ingen måde noget at gøre med dårlig selvtillid.
for det har jeg på ingen måde mangel på.
det har noget at gøre med at folk skal vide hvor grænsen går...
feb 2007
Følger: 1 Svar: 130
Altså ligesom du brokkker dig over ham brokkede hun sig over mig hehe.
Der behøver ik være noget galt i man ligger ved siden af en pige og sover har jeg da os gjort mange gange.
At han blir sur over det med mad i huset osv kan skyldes han arbejder en del måske så kan man godt blive lidt sur eller hvad man skal sige når man så kommer hjem igen.
Da jeg boede sammen med min x arbejdede jeg stort set hele tiden, var hjemme 8 timer om dagen ca og der ville jeg bare sove.
Det blev hun da os ked af, men pengene er jo gode nok når de kommer
Anyway jeg kunne da os godt brokke mig lidt over ting der slet ik var nogen grund til at brokke sig over, bare fordi jeg var søvnig og bare villle have ro, så var det nemmere og skændes lidt med damen så blev hun sur og jeg havde ro og kunnne slappe af.
Tror det er lidt det han gør, men der er intet ondt i det.
Hent da et eller andet færdig mad noget som kan knaldes i mikroovnen så har han ik noget og brokke sig over og du kan være glad
Se det fra den lyse side tænk hvis han slet ik arbejdede så havde i jo ik engang råd til mad, så det da bedre han arbejder lidt meget og i så har penge.
Du kan evt os bare finde dig et arbejde mere eller sådan noget så sidder du ik selv hjemme og i får flere penge Sådan løste mig og min x ihvertfald det problem.
Det er da det samme med min kæreste nu hehe arbejder hele tiden sover kun hjemme eller er hjemme for at bygge bil hun hyler hele tiden over vi ik ses osv det da klart jeg f.eks blir pissed over at hører på det hele tiden.
Nu sidder hun stort set hver aften hjemme ved os sammen med en veninde og snakker eller hvad de nu laver
Synes det er fint hun gør det for efter hun er begyndt på det slipper jeg for at hører på hendes brok over jeg arbejder hele tiden
Brug da noget mere tid på dine heste eller sådan noget istedet for så kan det være han blir jaloux hehe
Nå skal på arbejde igen hehe håber du kan bruge det til noget,
P.S stavefejl er gratis
mar 2008
Følger: 1 Svar: 7
Jeg kan sagtens følge dig i din bekymring. Sidder selv i nogenlunde samme situation. Og så ville jeg lige tilføje, at DHB er KUN og jeg understreger KUN ballade, hvis man har en kæreste.
Håber du finder ud af det med ham, uanset hvilken vej det går.
mvh. Henriette.
aug 2008
aug 2008
aug 2008
aug 2008
aug 2008
aug 2008
Men det ikke nemt at snakke med ham om det, for han har åbenbart ikke samme syns punkt som mig.
Men håber da at se resultater efter festen, for hvis der intet er der. Så ku det jo være han har hørt efter hva jeg har sagt.
Han siger selv han ikke vil miste mig, og jeg vil heller ikke miste ham. Elsker ham af hele mit hjerte. Men kan ikke holde til det her i længden hvis ikke han tager sig sammen.
aug 2008
aug 2008
aug 2008
aug 2008
og jeg går hjemme
aug 2008
ironi kan forekomme
aug 2008
underligt
aug 2008
Han har også lovet mig nu ikke at skrive med hans eks mere. Ved godt hun bor i området. og det også helt okay han siger hej til hende hvis han støder ind i hende en dag.
aug 2008
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 65
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 388
maj 2007
aug 2008
aug 2008
maj 2007
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 10 Svar: 69
Han forstår da ikke en brik af at have en kæreste, mand dig op og forstå det ikke er dig der har et problem, men en lorte kæreste.
aug 2008
Men tror nu nok han stadig holder sig løfte om ikke at skrive med hans eks. men han blir sur hvis jeg kigger i hans telefon nu.
aug 2007
du har heller ikke noget at gøre i hans telefon. det er ikke særlig pænt gjort... men du skulle tage og snakke med ham om at han skal til at ændre sig selv så kan går mere op i dig og jeres forhold og at det kun er jer to det handler om
aug 2008
aug 2007
aug 2008
Måske han inser bare lidt fornuft når jeg om 4 måneder skal på skole.
Bor i jylland og skal på skole på sjælland i et ½ år til januar.
Jaloux