{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.716 visninger | Oprettet:

KM
KM
Tilmeldt:
25. jun 2007
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 37

Forvirret over en fyr -er han interesseret eller ej? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive skør, fordi der er en fyr, som jeg har haft en lille flirt med, og jeg kan ikke finde hoved og hale i, hvad han egentlig vil. Han virker interesseret, men så alligevel ikke…

Hvis du gider, så læs min historie her igennem og giv din mening, tak smiley Ved godt historien er lang, men synes de små detaljer også er vigtige…

Vi startede med at skrive sammen på nettet, og efter 3 uger ca. mødtes vi så i min lejlighed. Vi havde egentlig bare skrevet som venner, der var ikke noget romantisk eller frækt overhovedet over vores samtaler, og vi skulle bare se film og hygge som venner nu gør. Det gjorde vi også. Men han kom med en del hentydninger om at han gerne ville nusses. Han overnattede endda, men kun fordi han var for træt til at kunne køre hjem, og intet skete mellem os. Dog nussede jeg ham lidt dagen efter da vi sad i sofaen og igen hyggede med en film, men der skete ikke mere end det. Jeg skulle nå noget om eftermiddagen, så det var sådan set mig der smed ham ud til sidst smiley
Siden da mødtes vi igen og ved dette andet møde, endte vi så i seng sammen. Men det var faktisk mig, der lagde op til det. Det skete så igen ved tredje møde, og også ved fjerde møde. Vi har været i seng sammen 4 gange i alt, og det har kun været 1 af gangene at det var ham, der lagde op til det. Men efter det fjerde møde, har han været mere og mere afvisende overfor mig. Han skrev en del i starten og sagde at vi snart skulle ses igen, men han havde altid en eller anden undskyldning eller snakkede udenom, når jeg kom med hentydninger om at jeg gerne ville ses.
Til sidst lod jeg bare være med at skrive til ham, så det egentlig altid var ham, der tog kontakt til mig, hvorefter han så til sidst skrev til mig ”ikke meget man hører fra dig” og jeg skrev bare at jeg havde haft travlt, men at han da heller ikke ligefrem selv havde været god til at lade høre fra ham. Han kom så med samme undskyldning.
Så spurgte jeg ham om, hvad han havde tænkt om mig fra starten af og hvad han så tænkte om mig nu. Og til det svarede han så at han syntes jeg var en sød pige, som virkede til at være meget nede på jorden og at han syntes godt om mig. Og nu tænker han at det hele måske er gået lidt for hurtigt smiley
Så skriver han bagefter at det bare er en følelse han har i kroppen. Og undskylder for hvis han havde virket lidt afvisende.
Jeg spurgte så om det var en følelse af at han ikke skulle have været sammen med mig, fordi han havde fortrudt det eller om det mere var ovre i at han var begyndt at få følelser?
Så skriver han: ”Jeg har ikke fortrudt noget. Er nok bare bange for at lade følelserne få frit spil”.
Spurgte ham så hvad det var ved mig, som havde skræmt ham lidt væk? Og til det svarer han: ”Du har ikke skræmt mig. Er nok bare mig, som ikke er klar til at tage et skridt videre”. Jeg svarer bare ”Okay :)” og derefter skriver han: ”Men giv det tid. Vil da stadig gerne besøge dig og sådan :)”


Jeg køber ikke rigtig den der ”det er måske gået lidt for hurtigt”. For jeg forstår ærlig talt ikke, hvordan det kan gå for hurtigt.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at forstå, hvad det er han mener med alt det her?
Alle kommentarer er velkomne, både negative og positive smiley Men lad være med at kommentere, hvis du ikke har læst teksten igennem, tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forvirret over en fyr -er han interesseret eller ej?
  • #1   16. sep 2012 Mit bud er at han vil gerne have at i ses og evt går i seng sammen også må det komme med tiden... ellers er han kun ude efter sexen.. hvem ved.

  • TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #2   16. sep 2012 Her er en tosset ide: Spørg ham da han ved det bedre end Baboom. =)

  • #3   16. sep 2012 tror bare han vil hygge sig lidt og ikke mere end det

  • #4   16. sep 2012 Okay, ja det har jeg også tænkt smiley men synes jo bare at han gerne må melde klart ud hvad det er han vil... Det ville være fint nok med mig hvis han bare vil være "bollevenner" -jeg vil bare gerne vide det så. For så kan jeg holde mig fra at lægge følelser i det... Det er den her uvished der er ved at tage livet af mig... Det er SÅ irriterende...
    Har spurgt ham lidt til det, og sagt at jeg synes han er lidt tvetydig, som om at han gerne vil men så alligevel ikke... og så siger han bare at han ikke kan forklare hvordan han har det bedre end han allerede har gjort...


  • #6   16. sep 2012 Nogen fyre er ikke voksne nok til at sige det lige ud

  • #7   16. sep 2012 han vil gerne have en veninde han kan hygge med og knalde når han har lyst men vil ikke være bundet af et forhold. og ja han holder nok af at være sammen med dig, men tror bestemt ikke du skal satse på han er forelsket eller at det bliver til mere.

  • #8   16. sep 2012 Nogen forslag til hvordan jeg skal få lokket ud af ham hvad det er han vil, og hvordan skal jeg forklare ham at jeg ikke vil blive sur eller fornærmet hvis han tror jeg vil blive det?

  • #9   16. sep 2012 sig det som det er,

  • #10   16. sep 2012 sig til ham at du gerne vil have rene linier? Hvad ønsker han af det her? Er i venner med fordele eller vil han et forhold? Bare så du har noget at forholde dig til?

    Umiddelbart virker du jo heller head over heels in love with him?


  • #11   16. sep 2012 Ja okay smiley

    Nej det er jeg heller ikke.... Også derfor jeg ville være okay med det hvis vi bare skulle være b-venner, som sagt vil jeg bare vide det så jeg kan lade være med at lægge følelser i det... Men samtidig kan jeg også se en mulig fremtid med ham, så hvis det er det han vil engang, så ville jeg da bare lade tiden vise om det skulle være os...


  • #13   16. sep 2012 Jamen det er jo det jeg ikke kan forstå... Hvordan kan det gå for hurtigt? Han kan da ligeså godt bare lade følelserne få frit spil, hvis det er.... Han får da mindre ud af at holde sig tilbage... Hvis det da er det han gør....

  • Hein J
    Hein J Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
    #14   16. sep 2012 Han har jo sådan set selv svaret dig på dit spørgsmål...

    ”Du har ikke skræmt mig. Er nok bare mig, som ikke er klar til at tage et skridt videre”

    Manden er ikke klar til at tage et skridt videre smiley Måske er han kommet ud af et forhold fornyligt, eller også er han bare ikke klar til at have en fast kæreste.


  • #15   16. sep 2012 Hmm ja kan godt være det er sådan det er....

  • #16   16. sep 2012 ”Du har ikke skræmt mig. Er nok bare mig, som ikke er klar til at tage et skridt videre”. Jeg svarer bare ”Okay ” og derefter skriver han: ”Men giv det tid. Vil da stadig gerne besøge dig og sådan ”

    han vil bare knalde, det er da helt tydeligt


  • #17   16. sep 2012 Hehe ja det er nok bare det han vil...

  • #18   16. sep 2012 Nu har jeg da fået aftalt at se ham på tirsdag, så må vi se om jeg kan få ham til at tale rent ud smiley

  • #19   16. sep 2012 Det giver mening ja smiley

  • #20   17. sep 2012 Det var nok lige, at læse de første 4 sætninger. Han er ikke interreseret i dig, for han er homo. Hvem som dreng beder om, at blive nusset!!! Det er kraftedme bøsset det skider jeg på!

  • #21   17. sep 2012 Majholt

    Du ligner Glenn fra rockerklubben Svinene smiley


  • #22   17. sep 2012 Hvorfor er det bøsset at kunne lide at få kærlig berøring? Det er jo bare en fysisk måde at udtrykke man holder af personen. Og det er faktisk ret sensuelt og pirrende seksuelt smiley Så du synes altså det er bøsset at bede om at føle sig som om man rent faktisk er noget værd for nogen?

  • #23   17. sep 2012 Ja synes det er bøsset som dreng

  • #24   17. sep 2012 Nedern for dig smiley du går glip af noget utrolig godt smiley

  • #25   17. sep 2012 Årh hold nu Majholt.. Blot fordi du har lidt af omsorgsvigt igennem hele din barndom, er der ingen grund til at puste sig op. Ærligtalt er dit forsøgt på at være "Hardcore gangster" særdeles ynkeligt.
    Vi ved jo alle at du ikke er andet end en lille rødhåret knejt, der altid har været den mindste i klassen smiley
    Fortsat god dag.


  • #26   17. sep 2012 Lyder lidt som om du er faldet i interesse efter han fik det hele...
    Siger ikke det var det han målrettet gik efter, men samme pfffft pffffft er sq nok væk.

    Var det dit søde smil og smukke øjne der tiltrak ham var han nok blevet, for det nu ikke altid det er det frække der trækker.


  • #27   17. sep 2012 Hehe ja det kan da være smiley også lidt i den retning jeg tænker

Kommentér på:
Forvirret over en fyr -er han interesseret eller ej?

Annonce