{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.556 visninger | Oprettet:

Hvor mødtes i første gang? {{forumTopicSubject}}

Weekendens seriøse indlæg =).

Hvor mødtes i første gang? hvor startede første samtale?
Der tales om jeres kæreste. Tidl. kærester

Noget der også har undret mig. Hvor mødes man første gang? Hvor starter det.

Kan selv ligge ud.

For mig har det været tilfældigheder med de 2 kæreste jeg har haft.
Den første var en der SMS'ede forkert til mig. Hvordan det blev til mere undres jeg stadig over.
Den anden var en der pludselig var på min MSN messenger liste? hvordan det ku ske ved jeg ikke.

Så det undre mig lidt, sker tingene bare via mobil og computer? eller er der nogle der har stået oppe i netto og købt opvaskemiddel og hovedpinepiller og formådet og score kassedamen/manden med det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mødtes i første gang?
  • #2   12. maj 2013 Jeg mødte min nuværende kæreste til en privat fest hos en fælles ven smiley Han var egentlig tæt på at gå, men jeg fangede hans opmærksomhed, og vi har været sammen siden.

• #3   12. maj 2013 Den lyder velkendt. At mange mødes til fester smiley

• #5   12. maj 2013 I byen smiley

• #6   12. maj 2013 Comilla - Ja okay med den makeup, var jeg også faldet pladask for dig. smiley

Ej nu føler jeg mig alså udenfor! Er jeg den eneste der ikke har scoret ved gå i byen. Jeg er vidst noget for mig selv =)

• #7   12. maj 2013 Første gang jeg mødte min nuværende var på min skole. smiley
    vi havde ikke nogen kontakt med hinanden på det tidspunkt, og uger efter mødte jeg ham på det lokale diskotek og vi snakkede lidt.
    han var sød til at følge mig op til stationen, og den ene aften fik han nosser nok til at spørge efter mit nummer og ja så fortsatte det derfra smiley

og jeg sagde til vores fælles kammerat at jeg godt ku' ham, men ville aldrig, fordi han var på stoffer.
    - nu rører han heller ikke stoffer mere smiley

• #9   12. maj 2013 Var til en stor fest, hvor vi alle sammen gik en tur for hyggens skyld, tog hende i hånden og ja så gik det videre til næste skridt. vi mødtes 6 dage efter til en handelsskole fest, drak mig godt tilpas og spurgte hende så smiley

5 år efter var hun mig utro med min bedste kammerat. end of story smiley

• #11   12. maj 2013 nettet

• #12   12. maj 2013 Jeg går i skole med min nuværende kæreste smiley

Vi går på VUC, og alle de hold jeg har, har han også. Vi fattede hurtigt interesse for hinanden og flirtede en del, og en dag fik jeg ham manipuleret til at bede om mit nr, og fik ham ligeledes manipuleret til at skrive til mig.
    Da vi havde gået der i næsten halvanden måned kom han hjem til mig en fredag aften, og tog først herfra da vi skulle i skole om mandagen smiley Nu sover han regelmæssigt her hveranden weekend.

Min søns far mødte jeg på min gamle arbejdsplads. Jeg blev ansat i fiskeafdelingen og han var slagterelev, og jeg kunne slet ikke stå for ham. Jeg har vist noget med slagtere, for min nuværende fyr er også uddannet slagter.

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #13   12. maj 2013 Ekskæreste. Første 'samtale' foregik på Arto (Y) og første måde på en togstation/i en skov smiley

• #14   12. maj 2013 Vitos mor !
    Der er altså også noget over de slagtere smiley

• #15   12. maj 2013 Den første var en der arbejde for min mors da værene kærste som arbejde på værksted hjemme fra og da jeg tit hjalp lærde Jeg ham den vej igennem

Og min da værene eks mødte jeg til en vens fødselsdag som blev holdt ved min eks og tja så gik det rimlig hurtig der fra

• #17   12. maj 2013 Min X mødte jeg nede i parken hvor jeg gik tur med hunden..
    Der endte vi med at mødes hver dag gennem et par måneder hvor vi snakkede sammen, indtil en dag han inviterede sig selv på aftensmad.. Vi var sammen lige siden den aften..

Ellers har jeg haft "mødt" en kæreste over arto.. Jeg syntes han var super smuk, og efter at have skrevet sammen et par måneder tog han til lille Brande hvor jeg boede dengang.. Var næsten kærester inden vi mødte hinanden første gang..

Og ellers har jeg mødt en til DHB.. Han sad pludselig ude foran mit telt i VIP området og snakkede med nogle jeg kendte om Supra'er.. Jeg blandede mig i samtalen og det fascinerede åbenbart kæmpen.. (192 cm og 107 kg mod mine 163 cm og 50 kg)

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #18   12. maj 2013 Til volleyballstævne med skolen, på gymnasiet og resten i byen/til fester.

• #19   13. maj 2013 mødte min nuværende kæreste i byen for lidt over 5 år siden, nu har vi en datter på 2 år og skal giftes på lørdag smiley livet er sgu skønt.

• #20   13. maj 2013 Mødte en sød lærke, for snart 7 år siden. På et spille sted der hedder Walker i Middelfart.. Der skete nu ikke noget den aften.. (men det var smader hyggeligt og snakke med hende)
    MEN det viste sig så at min lillesøster kendte hende. Min søster var 1 g`er dengang og Lærke var 2 g`er... Det viste sig så også at min søster har en glimrende evne til og spille kirsten giftekniv. For før vi jeg ved af det. så var Lærke og mig sammen.

Jeg har også scoret kantine damen ude på arbejdet ( hun var vikar).
    Vi havde jo gået og kigget lidt til hinanden og smalltalket lidt når der skulle betales ved kassen.. En dag sagde hun at hendes vikariat var slut.. Og så gik jeg op med en seddel til hende hvor der var skrevet lidt søde ord + mit nr.
    Det holdte rimlig længe.

Der har været et par stykker mere, men de er ikke værd og skrive om.

• #22   13. maj 2013 Joan,
    det er der bestemt smiley Har egentlig også haft lidt gang i et par slagtere mere, men det blev aldrig rigtigt til noget smiley

• #23   13. maj 2013 HMF,
    jeg tror de fleste møder en partner gennem studie eller arbejde smiley de færreste møder i byen holder vist.

jeg har haft mødt een på en bytur. Var lige blevet single og ville prøve et af de der slutty engangsknald, og det endte så med at vi boede sammen i to år.. Men oftest bliver det vist bare ved tilfældige alkohol-agtige møder.

Jeg har klart mødt flest gennem arbejde eller skole smiley

• #24   13. maj 2013 På sygehuset, hvor han var der for at besøge en, og jeg skulle ind og opereres om aftenen. Vi snakkede ret længe sammen, og fandt ud af at vi boede nærmest lige ved siden af hinanden.
    Vi mødtes 3 dage efter, i en sådan en skov hvor vi gik tur med hunden. Og så blev vi bare kærester, flyttede hurigt ind til ham og er der endnu smiley

• #26   13. maj 2013 Vi mødtes første gang på vores job... Og snakkede der indtil jeg en dag tog mig sammen til at spørge om vi sku drikke en øl en formiddag :-)ja så har det bare udviklet sig sidden....

• #27   13. maj 2013 I byen og blev introduceret gennem en fælles veninde smiley

• #28   13. maj 2013 Her smiley

• Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
    #29   13. maj 2013 Jeg var på shoppingtur i påsken for 3 år siden med familien i blåvand. vi vil så have noget at spise, de fleste vælger burger king, men min far og jeg vil hellere på en rigtig grill, så vi går til blåvand grill og minigolf, hvor der står en høj flot blondine, som straks spørger hvad hun kan hjælpe med, min far bestiller to frankfurtere og jeg en is smiley (Solen skinder og vejret er dejligt) Jeg for så min is, og ekspedienten står helt tavs og venter. Jeg siger så hun ikke skal få stress af at stå stille, og der kommer det skønneste smil frem som gør mine knæ bløde som smør.

Min far for så hans mad og vi går videre, på vej derfra vender jeg mig og kigger efter ekspedienten som står i vinduet og kigger efter mig, hun vinker sødt farvel til mig.

Jeg forstæller så min lillesøster om hende inde i næste shop, hvor hun så siger jeg skal gøre noget ved det. Jeg mander mig op og tager noget papir og en kuglepind og skriver mit tlf nr derpå.

Går tilbage til Grillen og hendvender mig til den flotte ekspedient. Giver hende sedlen med mit nr og ber hende kontakte mig når hun har fri.

Torsdagen efter er vi på første date hjemme hos mig hvor vi for noget lækkert mad og jeg falder for denne fantastiske pige som jeg bare måtte have som kæreste.

d. 20/5 har vi 3års dag, og selvom vi har boet langt væk fra hinanden og hun har været på idrætshøjskole så holdt forholdet og vi bor idag sammen, vi er skabt forhinanden.

• Kerian
    Kerian Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 41
    #30   13. maj 2013 Random forumsite på nettet. Nu har vi været sammen i syv år.

• #32   13. maj 2013 jeg var en tur i skøjtehallen med familien, jeg så en der gik på røven, grinte lidt af det, skøjtede hen og hjalp hende op. Nu har vi snart været sammen i snart et år.

• #33   13. maj 2013 Ah så kom der sku lidt gang i emnet smiley . Der sket en del siden i går. Lyder som der kommet lidt mere blandet nu. men inden der har scoret kassendamen endnu. heh

Meget hyggelig læse, nysgerrigheden længe leve.

• #34   13. maj 2013 Gælder det hvis personen er blevet kassedame nu?

• #35   13. maj 2013 Nej da smiley Kunne bare godt tænke mig høre historie bag hvis det er sket heh.

• #36   13. maj 2013 hmf .

Er er kantinemdamen ikke godtnok? :-).

• #37   13. maj 2013 J/L fortæl fortæl xD Har svært ved forestille mig hvordan det gøres xD . Og nej ikke fordi jeg har fået øje på en pige i en butik. Men virker hollywood agtigt tbh.

• #39   14. maj 2013 hmf .

Jeg troede du skulle læse hvad vi skriver?.
    Jamen det står højere oppe.

• #40   14. maj 2013 Jeg går på samme skole som min kæreste! Han går en klasse over mig.. Det startede med at jeg havde set ham på gangene et par gange og syntes egentlig han så ret sød ud.. Så ansøgte han mig på facebook, og så startede det hele! Vi har været sammen i tre måneder nu smiley

• Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 115
    #41   18. maj 2013 Jeg mødte min nuværende kæreste til en Japansk Populærkulturs messe kaldet Genki . www.genki.dk

mine x'er har jeg mødt på følgende måder;

Den ene mødte jeg til rollespil i skoven

en anden var min kollegas ven, jeg havde set en youtube video med ham, så mente hun at jeg skulle møde ham, og derfra blev vi kærester

en anden har jeg mødt på en netradios chat

• mette k
    mette k Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #42   18. maj 2013 Jeg mødte min kæreste i byen, min veninde skulle faktisk introducere mig for hans ven men det endte med han tog hjem og vi "hang på ham", det endte med han pænt fulgte mig hjem og vi skrev sammen over sms de efterfølgene måneder, indtil en dag da jeg var selv hjemme og han spurgte om han ikke måtte komme ud ;).

Det er nu over 5 år siden og han er stadig manden i mit liv smiley

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114
    #43   18. maj 2013 I en skypesamtale med to venner. De besluttede sig for at smide ham ind i samtalen. Ikke skide romantisk men det holdt da længe smiley

• #44   18. maj 2013 Jeg skrev med min mand over arto og så kom han hjem til mig
    Til mig. Og nu er vi gift og har en dejlig datter på snart 4 smiley

• #46   19. maj 2013 I kiosken i Super Brugsen hvor han arbejder..

Det er 2 1/2 år siden, og vi er stadig sammen..

• Johanne S
    Johanne S Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #47   26. feb 2014 Vi startede på (link fjernet) også mødtes vi på Frederiksberg have.

Kommentér på:
Hvor mødtes i første gang?

Annonce