Møde nye mennesker... {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er en fyr på 20 år, jeg føler virkelig at jeg bare er på repeat.. Jeg står op, tager på arbejde, kommer hjem og ser enten fjernsyn eller ses med nogle venner, men alligevel er det som om det ikke er nok for mig.. Jeg føler virkelig hele min uge bare er på repeat. Jeg tror egentligt ikke der er noget unormalt ved mig, tror bare jeg har brug for flere og nye bekendskaber.. Og til en forveksling også nogle af det andet køn måske. I mit daglige arbejde er alle udover mig langt over de 40 år, så det er kun de 1-2 gange om ugen jeg ellers ser nogle venner jeg er sammen med nogle på min egen alder..
Jeg er også begyndt lidt at tænke på min egen alder, jeg bliver 21 og har aldrig haft en kæreste f.eks. Et eller andet sted sidder jeg jo bare og tænker det kommer sikkert en dag, men så igen hvordan skulle det det, når jeg kører min hverdag som jeg gør? Jeg har brug for at komme ud og møde nogle nye bekendskaber hvor jeg har mulighed for at lære begge køn at kende. Jeg har gået rigtig meget i byen i weekenden, og efter over et år er det ligesom gået op for mig at det ikke er i byen man hverken møder en kommende partner eller de tætteste venskaber.
Jeg er så desperat at jeg overvejer at tage et fucking job i et supermarkedet et par timer om ugen bare for forhåbentligt at få noget socialt med de andre unge der arbejder sådan nogle steder, det er ikke engang fordi jeg økonomisk set har brug for det.
Er der nogle der skulle kunne nikke genkendende til overstående eller har en ide om hvordan jeg får nogle nye bekendskaber?
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 17 Emner: 50 Svar: 711
De ka' sgu lære dig nogle tricks som en 20-årig aldrig har hørt om...
Nej, pis med mig
Meld dig ind i en sports-klub eller lignende...
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 23 Emner: 12 Svar: 1.054
Meld dig ind i en cykelklub, finere madlavning, idræt eller hvis du er til det, filmklub, kunstklub...men det er vigtigt at du holder ved og får et netværk, det kan godt vare nogle år så dukker ligesindede venner op, begge køn.
Der sker ikke et klap hjemme i sofaen.....det er nærmest en doven pensionist-tilværelse....let r....
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 77 Svar: 336
dec 2014
mar 2015
Følger: 1 Svar: 3
Har søn på 21 og han har da også været hvor du er nu! Så kom der noget tøsebarn og fyldte hullet ud, så skred hun med kammerat.....Nu ny, smuk svigerdatter efter 3 år! Og dig? Du skal skride ud og leve livet! Du jobber og lyder som en smart og intelligent fyr! Afsted med dig...Ikke på bar, men prøv alt andet så! Ellers må du skrive, så laver vi en: Chika brevkasse
mar 2015
dec 2014
mar 2015
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Nej seriøst, find en sport hvor der er unge mennesker af begge køn.... Badminton, roning, atletik.....
Eller tag på Roskildefestivalen til sommer.
jul 2015
Følger: 1 Svar: 4
sep 2014
Emner: 6 Svar: 251
Møde nye mennesker...