{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Eks problemer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en dreng på 17år, for 4mdr siden, slog min "kæreste" op med mig, jeg var selvfølgelig ked af det, lige så vel hun også var, jeg snakkede med nogle af mine veninder om, hvordan jeg skulle komme videre, de sagde at jeg skulle møde nogle nye mennesker, og tag i byen og fyr den af, og utrolig nok hjalp det, jeg begyndte strakts med at få sms'er dagen efter weekenden. og nu for et stykke tid siden, begyndte min eks at kontakte mig, og jeg har sagt til hende at vi sagtens kunne være venner, og ha en god kontakt imellem os, men hun kunne ikke se mig i øjende, og hun vidste ikke hvornår hun kunne snakke med mig igen, og det jeg ikke forstår, er at jeg måtte ikke være sammen med hendes bedste ven og hygge med ham, hun sendte ham svine beskeder på at, han var en idiot og sårn brude en bedste ven ikke være, og jeg syntes det er total overdrevet af hende, hun skal opføre sig på den måde
jeg ved overhovedet ikke hvordan, jeg skal takle det her.. er der ikke nogle at jer der ude, det kunne give et superrent svar, det kunne være lækkert (y) smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eks problemer
  • #2   26. okt 2015 For mig lyder det slet ikke, som om problematikken med din ekskæreste og hendes bedste ven et problem, du skal forholde dig til. Det er reelt en sag mellem ekskæresten og hendes ven.

Jeg kan godt forstå, det hele føles lidt svært, når du bliver "fanget i krydsilden" så at sige og er årsagen til deres problemer, men hvis din ekskærestes ven stadig ønsker at se dig, selv om din eks er imod det, er det en konflikt, han skal tage med din ekskæreste.

• #3   26. okt 2015 Tak, det er bare så frustrerende 😤, irriterende at hun ikke kan lade mig være, jeg orker bare ik at høre på alt det, klynkeri

• #5   26. okt 2015 På mig lyder det, som om det sundeste for dig vil være helt og aldeles at afskære forbindelsen til din eks. Du skal gøre det klart for hende, at du ikke længere ønsker kontakt, og bliver hun så ved, må du ignorere hende. Hun har valgt, at I ikke længere skal være sammen, og det må hun stå til ansvar for. Du skal først og fremmest passe på dig selv. smiley

Kommentér på:
Eks problemer

Annonce