En kæreste til mor {{forumTopicSubject}}
Ak ja - jeg synes ikke lige, jeg kan forstå, nok fordi jeg er blevet for gammel og dog. Stakkels børn, for hvis den kæreste de finder og det så går i stykker, så vil de nok føle skyldfølelse eller ??
Måske mangler de bare emner at lave TV på - går på Kanal 4 lige nu.
Dansk datingprogram. fra 2016
Det kan være svært for singleforældre at finde en kæreste. Men hvad sker der, når børn får indflydelse på, hvem som skal på date med mor? Skuespilleren David Owe er vært, når Kanal 4 vender udfordringen på hovedet, og spørger børnene til råds i håbet om at finde en kæreste til mor. Seerne kan i dette afsnit møde Karina på 35 år, som bor sammen med sin søn, Rasmus på 8 år. Karina har været single i 8 år og levet et liv præget af vaner og rutiner. Derfor er det noget af en udfordrende for hende, når hendes søn skal vælge en mand blandt 5 kandidater, som skal flytte hjem til den lille familie i 3 dage. Her kommer Karina rigtig på udebane. Hun skal pludselig forholde sig til at have en mand i huset, som på mange måder er hendes egen modsætning. Så er spørgsmålet bare, om manden, som Rasmus vælger, i virkeligheden er det helt rigtige match for Karina. Lykkes det Rasmus at finde en kæreste til mor. (t)
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 436 Svar: 9.786
Men denne her Carina og sønnen Rasmus - jeg kan godt forstå, hvorfor hun er single - hold nu kæft .....
Blogger
Blogger
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
jetset det var også min første tanke, hvad sker der hvis det ikke går godt.
De stakkels børn bliver ligesom taget som gidsler i et voksent drama.
Hvis nu ungerne kommer til at holde af deres nye stedfar og deres mor ikke kan leve sammen med ham. For det første vil de blive ulykkelige og samtidig vil de helt sikker få skyldfølelser, Børn fungerer på den måde, at de tager tingene på sig, de tænker det er fordi jeg ikke har opført mig ordentligt. eller jeg valgte forkert.
Det er nogle underlige udsendelser der bliver vist efterhånden, Jeg så at der var en Engelsk version af det, vi aber altid efter udlandet.
dec 2014
Følger: 38 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 366
Derimod ærgrer det mig hver gang jeg får en licensopkrævning.
I "gamle dage" kunne man åbne sin dør og vise at man slet ikke havde tv, men nu er man tvangsindlagt til at betale for noget man ikke bruger.
Man kunne sagtens indføre betaling pr. wieve - det gør på så mange private kanaler, men næh nej det tror jeg ikke dansk tv gider og de ville nok osse frygte at alt for mange ville mange af de underlødige programmer fra.
Blogger
Og TV kan du se via din PC, så der er ingen undskyldninger for at betale
dec 2014
Derfor mit forslag om at købe programadgang ganske som det vist sker på tv2.
dec 2014
Blogger
Men nu handlede udsendelsen om en kæreste til moderen ...., godt nok smageløst, hvis jeg bliver spurgt.
Blogger
En kæreste til mor