Kærlighed på Afstand {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg har selv været ude for et forhold på Lang afstand, og har efterfølgende ville starte nyt.. Men pigen jeg skulle starte med, er ikke interesseret pga afstanden af mange grunde..
Mange af jer vil helt sikkert give hende ret, men prøv at se mine punkter for at det faktisk kun er en fordel med afstand, og sig hvad I synes..
Fordele:
Med en afstand, kommer du ikke til at gå op og ned af hinanden hver dag - og derved blive træt af hinanden hurtigt (som det ofte sker ved at være For meget sammen)
Man kan gå hele ugen og glæde sig til at se hinanden
Man har altid noget nyt at tale om, modsat at man bor tæt og ses hver eneste dag, og derved "aldrig har noget nyt at sige"
Man er nød til at stole 110% på hinanden, og kan derved bevise for partneren/sig selv at man er voksen nok til et seriøst forhold
Man kommer til at savne hinanden for alvor, og ikke bare have muligheden for at se partneren når man har lyst, hvilket bare styrker at man har lyst til at se hinanden igen
Hvis man vil, så kan man være "sig selv" hele ugen, og lave præcis hvad man selv vil, uden at man måske føler sig forpligtet til at være sammen med kæresten, frem for det man Egentlig selv har lyst til at lave
Ulemper:
Du bruger tid i tog/bil
Du bruger penge på transport
Du kan ikke se hianden præcis når du vil
Der kan komme mistillider/misforståelser
En ven sagde, at man også kommer til at "miste sin ungdom", fordi at man så har fra dags dato, reserveret sine weekender forud, for Kun hende/ham..
Min fortolkning af dette er bare.
Man skiftes til at komme over til den hinanden, først den ene, så den anden.
Man har HELE ugen til at se sine venner og lave præcis hvad man selv ønsker, og hver anden weekend, kan man så planlægge noget med sine venner (hvis det er den weekend hun er her), og hvis det er fest, kan kæresten tage med?
På den måde har man hele ugen til sine venner, weekenden til kæresten og derved mister man intet?
Man kan også sige, at alder har noget at gøre med dette.
Men er man voksen nok i sig selv, burde man også vide hvad man vil. Og vil man sådan noget her nok, Burde det også kunne gå uden de vildeste besværligheder.
Man må bare BEVISE over for partneren, at man sku er til at stole på, man Ikke lægger og hore når han/hun ikke er der og hvad der høre til, så alle små tanker om "åh nej, hvad laver hun mon nu" begynder at komme..
Men hvad er jeres mening til sådan noget her?
Høre gerne for og imod og meninger i det hele taget..
Tak
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 790
Har prøvet det,og endte med hun var utro.
Så får aldrig den tillid igen.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 53
Vi har indrettet os efter den lange afstand, og vi kan sagtens leve med det, for som du selv siger, så kommer man virkelig til at savne hinanden, og så er gensynsglæden bare dejlig og man får virkelig en god weekend
Nu kan jeg jo så leve med det her, men det er vel langt fra alle der kan det.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 17 Svar: 995
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 252
er selv i sådan et forhold, 220km, itog og bus.. det har holdt 10måneder indtil videre..
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 68 Svar: 344
så afstand er INTET problem hvis man er indstillet på det, og har tillid til hinanden.. det er sku kun et problem fordi folk går ind i sådanne sager med halvlukkede øjne, og mener alle blot er utro osv, men så er man måske bar heller ikke selv den rigtige til at kunne elske og stole, på afstand.. det er et problem, hvis du gør det til det.......
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 128
Det kommer meget an på hvor meget fritid man så man også kan ses engang imellem, om det vil holde.
Kærlighed på Afstand