{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

psykisk syg. {{forumTopicSubject}}

har en kæreste hvor hendes fortid har indhentet hende.
hun har haft en dårlig barndom samt oplevet nogle trælse ting hvilke har sat sine spor.
hun er social angst og og har lige fået en depration pga kæmpe gæld samt en masse andre ting. ligemeget hvad jeg sagde i sjov tog hun meget alvorligt og man kunne ikke sige noget uden hun gik helt amok. eller blev meega ked af det.
alt i alt blev hele forholdet et helvede for mig.

nu er hun blevet indlagt på psykiatrisk afdeling i håb at det vil hjælpe. men det hele tager rigtig rigtig hårdt på mig.
føler ik vi er kærester da det føles vi er meget "fjern" fra hinanden. altså ik pga hun er indlagt. mere ment sådan at hun er langt fra den jeg blev forekslet i for knap 5 mdr siden. jeg kan næsten ik klare mere, men jeg ved at hvis jeg går fra hende vælter HELE hendes verden. efterlader hende med ingenting. hun ejer ik ret meget og så bliver hendes gæld meget større hvis hun skal ud og starte forfra mht at finde lejlighed og alt hvad dertil høre.
er barnge for at hun evt vælger at begå selvmord (hun har prøvet før)..

og er bange for jeg nu kommer sammen med hende af medlidenhed

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  psykisk syg.
  • #1   1. jun 2008 Lyder sgu som en ubehagelig situation at stå i. smiley
    Men du må vel tænke mest på dig selv? Du kan jo ikke leve hendes liv for hende.

• #3   1. jun 2008 Claus F

det er da ik mig der skal have hjælp

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135
    #4   1. jun 2008 som du skriver i din profil: "lever livet i nuet og gør hva der passer mig :)" Du må ikke gå på konpromis med dig selv og dit liv. Der er en måde at gøre alting på, og du må overveje, hvordan du vil gøre det forbi med hende, så det ikke ender alvorligt! Alt efter hvordan du har det med hende som person behøver du jo ikke forlade hende med ét. Hvis i har været sammen længe må du jo have nogle følelser for hende, som gør, at du har lyst til at hjælpe hende igennem den svære tid - og du må forklare hende, at du vil være der for hende og støtte hende som en ven. og at kun få ting vil ændre. På den måde kan du starte et nyt liv, mens hun langsomt begynder at vænne at i ikke er sammen længere.
    M!

• #5   1. jun 2008 Michael S

lyder forluftigt men det hele er bare svært.
    især når hun siger at grunden til hun vil søge prof hjælp er pga mig. altså hun gør det for min skyld

• #6   1. jun 2008 jeg er selv pykisk syg og lider af borderlin
    og er manio deprasiv

hvis du ikke elsker hende mere skal du ikke blive ved hende for det er verken godt for dig eller hende og hvis hun tager sit eget liv gør hun det uanset hvad
    det lyder måske lidt hårdt men jeg ved hvad jeg snakker om
    nogle gange kan en ven værer lige så god som en kæreste så bare vær der for hende og ven med at tage en beslutning til hun kommer ud igen

• #8   1. jun 2008 da det jo har og gør stadig tager hårdt på mig synes jeg at mine følelser forsvinder mere og mere.

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 50
    #9   1. jun 2008 Hmm.. Slå op med hende uden hun bliver sur / ked af det (Hvis man kan det :O) .. Så tilbyd hende I kan være venner også skriv et par gange om dagen til hende smiley

• #11   1. jun 2008 der er bare så meget i det at det er svært at forklare helt præcis. men har tænkt at hvis der ik sker forbedringer snart kan jeg ik klare mere.- og kommer hun ud og ryger tilbage så kan jeg heller ik mere

• #12   1. jun 2008 Louisa N

det var et rigtig godt svar.
    er bare bange. bange for om det tager 2 måneder eller flere år og om hun falder tilbage om nogle år

• #13   1. jun 2008 Louisa N

jeg vil støtte hende ligemeget hvad og det ved hun.
    men er der mulighed for jeg kan snakke med dig engang imellem. lyder til du er en god hjælp

• #14   1. jun 2008 det er svært at stå med-men jeg tror du skal tænke på dig selv! men vær der for hende-som kæreste eller bare som person/ven tror det vigtigste er at du bare er der for hende-ellers snak mer personalet om de tanker du har og føler-kan være de kan hjælp dig eller give dig en råd tråd at følge... har været i praktik i psykiatrien fornylig og det hårdt, men mit råd er snak med personalet inden du gør noget! håber det går

• #26   2. jun 2008 både * Helle * * og Camilla smiley har ret på hver jeres måde.
    tror ik der findes en rigtig og forkert svar.

men jeg tror desværre at hun giver helt op hvis jeg går fra hende.
    og det der får mig til at holde ved er selvfølgelig kærlighed og at jeg tro og håber at hun bliver den pige som jeg mødte da vi så hianden første gang

• #28   2. jun 2008 Camilla smiley .

jeg håber det bedste men frygter det værste.
    men har sagt til mig selv at hvis det bliver ved sådan trækker hun mig med ned og så ender det med JEG bliver indlagt.

og hvis hun får et tilbagefald eller jeg ik føler det har hjulpet så bliver jeg nød til at smutte

Kommentér på:
psykisk syg.

Annonce