psykisk syg. {{forumTopicSubject}}
har en kæreste hvor hendes fortid har indhentet hende.
hun har haft en dårlig barndom samt oplevet nogle trælse ting hvilke har sat sine spor.
hun er social angst og og har lige fået en depration pga kæmpe gæld samt en masse andre ting. ligemeget hvad jeg sagde i sjov tog hun meget alvorligt og man kunne ikke sige noget uden hun gik helt amok. eller blev meega ked af det.
alt i alt blev hele forholdet et helvede for mig.
nu er hun blevet indlagt på psykiatrisk afdeling i håb at det vil hjælpe. men det hele tager rigtig rigtig hårdt på mig.
føler ik vi er kærester da det føles vi er meget "fjern" fra hinanden. altså ik pga hun er indlagt. mere ment sådan at hun er langt fra den jeg blev forekslet i for knap 5 mdr siden. jeg kan næsten ik klare mere, men jeg ved at hvis jeg går fra hende vælter HELE hendes verden. efterlader hende med ingenting. hun ejer ik ret meget og så bliver hendes gæld meget større hvis hun skal ud og starte forfra mht at finde lejlighed og alt hvad dertil høre.
er barnge for at hun evt vælger at begå selvmord (hun har prøvet før)..
og er bange for jeg nu kommer sammen med hende af medlidenhed
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 48 Svar: 881
Men du må vel tænke mest på dig selv? Du kan jo ikke leve hendes liv for hende.
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 93 Svar: 366
det er da ik mig der skal have hjælp
aug 2007
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135
M!
okt 2007
lyder forluftigt men det hele er bare svært.
især når hun siger at grunden til hun vil søge prof hjælp er pga mig. altså hun gør det for min skyld
nov 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30
og er manio deprasiv
hvis du ikke elsker hende mere skal du ikke blive ved hende for det er verken godt for dig eller hende og hvis hun tager sit eget liv gør hun det uanset hvad
det lyder måske lidt hårdt men jeg ved hvad jeg snakker om
nogle gange kan en ven værer lige så god som en kæreste så bare vær der for hende og ven med at tage en beslutning til hun kommer ud igen
okt 2007
maj 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 50
okt 2007
okt 2007
det var et rigtig godt svar.
er bare bange. bange for om det tager 2 måneder eller flere år og om hun falder tilbage om nogle år
okt 2007
jeg vil støtte hende ligemeget hvad og det ved hun.
men er der mulighed for jeg kan snakke med dig engang imellem. lyder til du er en god hjælp
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 62 Svar: 286
okt 2007
tror ik der findes en rigtig og forkert svar.
men jeg tror desværre at hun giver helt op hvis jeg går fra hende.
og det der får mig til at holde ved er selvfølgelig kærlighed og at jeg tro og håber at hun bliver den pige som jeg mødte da vi så hianden første gang
okt 2007
jeg håber det bedste men frygter det værste.
men har sagt til mig selv at hvis det bliver ved sådan trækker hun mig med ned og så ender det med JEG bliver indlagt.
og hvis hun får et tilbagefald eller jeg ik føler det har hjulpet så bliver jeg nød til at smutte
psykisk syg.