941 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Günthers P
Günthers P
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209

Psykisk syg mand død efter skud Psykisk syg mand død efter skud

Jeg har lige læst nu, at den psykisk syge mand der gik amok i Aalborg, er død af sine kvæstelser.

Det jeg ikke fatter, er at en trejde politimand åbenbart har skudt den syge person i hovedet!

I mine øjne viser det bare (sammen med udtalelser fra en betjent jeg kender) at mange af de danske politibetjente er ufattelig urutineret i brugen af deres pistoler.
Jeg vil vædde min gamle hat på, at betjenten ikke bevidst skød efter hovedet, men at det endte med et "headshot" pga. adrenalin og manglende træning.

Det er IKKE første gang at politiet har "aflivet" folk pga. af mistænkelige skudepisoder. Jeg husker for nogle år siden, at en psykisk syg mand blev skudt adskillige gange på tæt hold, i en 7-11 kiosk.

Det skal lige siges, at jeg er stor tilhænger af det arbejde politiet normalt udfører, men når det kommer til deres skydefærdigheder, så stinker de!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Psykisk syg mand død efter skud
  • #1   14. nov 2009 forstår ikke hvordan du kan sige at deres skyde færdigheder stinker, når du ikke aner om den pågældende betjent bevist skød efter hovedet.

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #2   14. nov 2009 Nægter stadig at tro det var bevidst. Og jeg VED der går lang tid mellem betjentene er på skydebanen.

• #4   14. nov 2009 Jens Lyn .

ganske enig.

• #5   14. nov 2009 han havde sq da skudt med bue og pil efter dem. og hvis han så os stikker dem ned, kan jeg sq godt forstå de åbner ild

• #6   14. nov 2009 Jeg synes det er helt rimeligt! Han stikker den ene betjent med en pil, den anden med en kniv.. Naturligvis skal han uskadeliggøres, og hvis det var måden det skulle ske på er det sådan det skete! Tror det er ganske bevidst at skyde ham i hovedet, ellers havde han nok skudt efter benene..

• #7   14. nov 2009 Sys også politiet har handlet helt korrekt. - vi andre har ikke ret til at kritisere deres handlinger, når vi ikke kender flere detaljer på nuværende tidspunkt. og hvad du læser på ekstrabladet eller tv2s hjemmeside er altså ikke altid sandheden. husk det (:

- er personligt træt af at folk kritiserer politiets opførsel, både med hensyn til asylsagerne, demonstrationr osvosv. for det er bare sjældent de kender den rigtige historie..

• #8   14. nov 2009 Jeg har absolut ingen mening om den episode her.
    Eller jo.. Men hellere slippe for de prædiker folk herinde kan komme med.

• #9   14. nov 2009 Det var også en dejlig brugbar kommentar du så kom med Stinna smiley

• #10   14. nov 2009 Daniel - No shit.

• #11   14. nov 2009 Stinna, yeah shit.

• #12   14. nov 2009 >.<

• #13   14. nov 2009 Han må ikke dræbe men de må gerne smiley

Har de ikke pligt til kun og må skyde ham i benet ? De skal jo ikke ligefrem i krig

• #14   14. nov 2009 Julle > Hvis de føler sig truet på livet, så må de godt - manden var jo bevæbnet og havde stukket 2 betjente ned..

• #15   14. nov 2009 Så må de godt gå direkte efter og dræbe ham ?

• #16   14. nov 2009 Julle > I princippet ja, der er selvfølgelig en uskreven regel om at de kunne vælge at neutralisere ham - men som svar, ja - de må godt "shoot to kill"

• #17   14. nov 2009 Selvfølgelig må de skyde for at dræbe hvis deres liv er i fare. Og med et stik i hver betjent, der tror jeg nu alle betjente ville vælge at skyde for at dræbe, at han rammer ham i hovedet er så en anden ting, han kunne have skudt mod hjertet istedet.
    Men jo, betjenten har helt sikkert handlet korrekt. Men der skal da nok blive en stor undersøgelse ud af det alligevel, betjentene herhjemme, skulle jo ifølge visse personer i regeringen slet ikke have dødbringende våben, men udelukkende forhandlingsteknik, og stunguns... smiley

• #18   14. nov 2009 nu er det jo intet tab at han blev skudt. Man kan jo bare holde sig fra at lave ballade. Survival of the fittest...

• #19   14. nov 2009 Idioten gik med svær kniv bue og pil stak den ene betjent med kniv den anden med en pil og en hver borger i danmark har ret til at forsvare deres egen liv den ret ophører ikke fordi man bliver betjent og de har handlet helt korrekt og der skulle efter hvad jeg har hørt 25 betjente til at stoppe ham det siger lidt om hvor langt ude han var og man skal også tænke på betjentene der er ikke blevet skrevet noget om deres tilstand fordi pressen ikke kan sælge den historie lige så godt som hvis det havde været en skydegal betjent.

• #20   14. nov 2009 Har faktisk mere ondt af betjenten der skød.

Det kan da ikke være helt nemt at leve med, at man har skudt en person.

• #21   14. nov 2009 kan sku godt forstå de skød ham. Ville ha gjort det samme.

Kommentér på:
Psykisk syg mand død efter skud

Annonce