1.215 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Kæreste problemer :'( skændes konstant Kæreste problemer :'( skændes konstant
hey alle.. plz hjælp mig.. mig og min k skændes konstant hun fortæller mig ingenting og vi bliver MEGET uvenner over ting som virkelig ikk er noget... når hun først kommer ind i sit "humør" som jeg kalder det, så sårer hun mig vildt og er ikk klar over det.. og lige meget hva jeg siger til hende så får hun vendt det på en eller anden måde så hun endten bliver mere sur.... eller mere ked.. og det går ud over os begge.. hun ser det nok fra en anden vinkel så hjælp mig plz med hva jeg ka gøre.. er virkelig desperat...
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 49
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 152
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
sep 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
Der er jo altid en årsag til tingene, og måske er det en god ting at finde ud af det først, før du kan vide hvordan i lige kommere videre..
Det er da altid nemt bare at droppe det hele, når man er i en krise, men jeg synes sgu det er sjældent at folk tør kæmpe for deres forhold og løse problemer, alle har vel dårlige tider i længere perioder...
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 52 Svar: 178
jun 2008
MicPizzle ! = det ka du ha ret i.. har jeg ikk...
jun 2008
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 104
jun 2008
Kevin = Flet fjabben og bland dig uden om hvis du ikk har noget fonuftigt at sige...
jun 2008
› helena møldrup ‹ = tak for tippet... men har prøvet det.. jeg fik ikk så meget ud af det.. hun mente bar jeg gav hende skylden for det hele... og så blev hun sur endnu en gang...
jun 2008
Kæreste problemer :'( skændes konstant