1.215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Sc00terfreak  
Sc00terfreak  
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Kæreste problemer :'( skændes konstant Kæreste problemer :'( skændes konstant

hey alle.. plz hjælp mig.. mig og min k skændes konstant smiley hun fortæller mig ingenting og vi bliver MEGET uvenner over ting som virkelig ikk er noget... når hun først kommer ind i sit "humør" som jeg kalder det, så sårer hun mig vildt og er ikk klar over det.. og lige meget hva jeg siger til hende så får hun vendt det på en eller anden måde så hun endten bliver mere sur.... eller mere ked.. og det går ud over os begge.. hun ser det nok fra en anden vinkel så hjælp mig plz med hva jeg ka gøre.. er virkelig desperat...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste problemer :'( skændes konstant
  • #1   29. jun 2008 En på nakken smiley

• #2   29. jun 2008 Bare sig "hun skal kende sin plads !" ;D

• #3   29. jun 2008 hvis i ikk har noget fornuftigt at sige til mit indlæg så luk..

• Karina C
    Karina C Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #4   29. jun 2008 Har du snakket med hende om, hvad der evt gør hende mere sur, når du prøver at snakke med hende?

Der er jo altid en årsag til tingene, og måske er det en god ting at finde ud af det først, før du kan vide hvordan i lige kommere videre..

Det er da altid nemt bare at droppe det hele, når man er i en krise, men jeg synes sgu det er sjældent at folk tør kæmpe for deres forhold og løse problemer, alle har vel dårlige tider i længere perioder...

• #5   29. jun 2008 Det kan være fordi du har en CPI

• #7   29. jun 2008 ' Crown Holder * = luk røven....

MicPizzle ! = det ka du ha ret i.. har jeg ikk...

• #9   29. jun 2008 Kevin= snak PÆNT eller LUK!

• #11   30. jun 2008 er selv i et forhold som kører på nøjagtig samme måde, og som jeg er ved at rive mig løs fra efter 3 års on and off... et godt råd for begge parter ... gå fra hinanden, har forholdet 1 gang gået i lort bliver det ALDRIG bedre... så skal man ikke spilde sin tid, kræfter og følelser på noget som aldrig bliver som man ønsker. så find hellere en som du passer bedre sammen med og som ikke har behov for at finde negative ting ved dig hele tiden..

• #12   30. jun 2008 Anja A = tak for rådene smiley

Kevin = Flet fjabben og bland dig uden om hvis du ikk har noget fonuftigt at sige...

• #13   30. jun 2008 Mark T = lyder godt.. altså.. det skidt du har samme problem.. men det godt vi er 2 der så ka få lidt gavn af det her...

› helena møldrup ‹ = tak for tippet... men har prøvet det.. jeg fik ikk så meget ud af det.. hun mente bar jeg gav hende skylden for det hele... og så blev hun sur endnu en gang...

• #14   1. jul 2008 æv smiley

Kommentér på:
Kæreste problemer :'( skændes konstant

Annonce