{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.864 visninger | Oprettet:

At søge seriøst forhold. (laang tråd) {{forumTopicSubject}}

Har nogle frustationer jeg lige må ud med..
(fuck der meget. så advarsel! lang d:)

Er nu i længere tid blevet stemplet som ikke-kæreste-egnet. alle drenge har det med at gøre en af følgende -
1. Rent faktisk godt kune lide mig på kæreste måden, men betvivle mig som god kæreste og om jeg kan lide dem.
2. Anden interesse i mig... ahem.. sexuelt.. bolleven, elsker uden for parforhold og jeg ved snart ik hvad.

Her kommer så det dér - MEEN ingen tør have forhold til mig!! Af en eller anden grund ser folk mig bare ikke som kærestekandidat, og kan virkelig ik forstå det.. Er på ingen måde billig eller fremstiller mig sådan. Vil selv sige jeg er en megt intelligent og ordentlig pige. går ikke specielt ufordrende klædt og knalder ik til højre og venstre. Hva fanden kan jeg mere gøre for at bevise jeg er helt reel? folk tror jeg player, men vil faktisk meget hellere have n kæreste end det dér. så sent som i går fik jeg f.eks. at vide - "Tatiana jeg kan lset ikke forestille mig dig ha en kæreste." & "Jeg tror slet ik du kan blive vild med drenge.. kan slet ik forestille mig dig vild med én.."
Tak siger jeg bare.. gad godt vide hva der gør mig så anderledes og hva faen mam så gør ved det. sys jeg er rigeligt fornuftig i forvejen jo.. s:
Men vil rigtig gerne ha en kæreste.
HVORDAN FÅR MAN KÆRSESTEPOTIENTIALE? ö

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At søge seriøst forhold. (laang tråd)
  • #1   11. aug 2008 Taget direkte fra din profiltekst:

"Er nok rimelig chiller/kokser/tåger men kan godt være seriøs når det gælder".

• #2   11. aug 2008 brude sku ik være nogen problem for en som dig..
    du ligner altså en million .

og jeg har selv har kæreste på over et år nu

• Rene R
    Rene R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 56
    #3   11. aug 2008 Hehe, det var noget af et problem du har der..

Uden at kende dig eller noget så tror jeg måske du virker lidt for "cool" over for de fyrer du vil have. Altså at du ikke viser ham at det er ham du vil have og kun ham.

Selvfølgelig er det på en måde at gøre sig selv "sårbar" men det hører med til spillet:p

God jagt:D

• #5   11. aug 2008 tror ikke rigtigt at man kan sige noget herinde da man ikke kender dig. men syntes da du skulle spørge dine venner frem for folk der aldrig har set dig før

• #7   11. aug 2008 Drop al den tunge make up ( og lad være med at tegne de bryn, det er hæsligt ) og lidt mere fornuftigt tøj. Så hjælper det sku nok lidt på det... :o)

• #9   11. aug 2008 hah griner nok med bitchfight herinde

• #10   11. aug 2008 bare tag det stille og roligt. Drenge kan have nemt ved at blive skræmt af selv det mindste. så tag det roligt, der skal nok komme en, ofte kommer kærligheden når man mindst venter den.
    Nu ved jeg ikke hvad du skal nu her efter ferien, gym hhx eller efterskole eller hvad? for så kommer du jo et nyt sted hen med en masse nye fyre... og jo ældre man bliver jo ældre bliver fyrene også og bevidste for den sags skyld.. kan se du er fra hammel og hvis du skal på favrskov gym i hadsten så er der rigtig mange fyre, og rigtig mange af pigerne jeg kender har også fundet en sød fyr der

• Tanja L
    Tanja L Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #11   11. aug 2008 Det er noget af et dilema du er kommet i.
    Jeg tror ikke at du skal tage det så tungt, du skal bare vente, det er oftes sådan at dem der leder og leder konstant efter en fyr, tit bliver opfattet som desperate (hvad endten om de er det eller ej)
    Jeg synes at du skal komme op med hovedet igen, jeg er sikker på at der nok skal være en sød og kærlig fyr til dig smiley
    Men han dukker nok bare ikke lige op hver enste torsdag-fredag-lørdag, giv dig selv tid til at nyde dig selv og lad fyrene komme til dig, det ligner du ikke en der vil have problemer med smiley

Jeg øsnker dig alt held og lykke med jagten smiley

• #14   11. aug 2008 Har intet problem med at finde drenge.. til gengæld gad jeg godt bare af med alle de idioter jeg åbenbart tiltrækker. Så jeg kunne få noget seriøst. det jo ik sjovt altid at skulle være høflig over for drenge der vil have en når der er 220 af dem og de lægger an på en samtidig. så jeg flygter.. så møder jeg en ny.. så er der 221 og sådan bliver det bare ved og ved. gad bare godt ar kunne skifte 'appeal' lidt til noget mere seriøst.

• #16   11. aug 2008 Pernille S - er træt af at nyde livet.. gider ik tilfældige forhold og sex mere.. det trætter når man 100 liderlige idioter efter sig.

• #17   11. aug 2008 Frk. Escobar - tjaah desværre vil de stadig alt muligt s;

• #20   11. aug 2008 Tatiana L: hvis der er så mange kunne det så ikke være noget med din påklædning og gøre, at de tænker fedt nemt og få et slag fisse?

• #22   11. aug 2008 Bowiie < 3: det gjorde dig og din kæreste vist heller ikke på bilgalleri

• #25   11. aug 2008 Babooms døgnflue - hmm.. nægter altså stadig at tro på at noget makeup kan gøre forskelen. mange af mine venner er de værste sminkedukker. og alligevel kan de squ godt finde en enkelt.
    & ja har altid meget tøj på. gider ik flashe det ik så pænt.

• #28   11. aug 2008 Søren S - har du set mig IRL?? neej. er meget påpasselig med hvordan jeg går klædt. Normalt ville jeg altid dække mig godt og grundigt til. og så har jeg en kærlighed for stort blødt tøj.. Iih elsker det smiley

• #31   11. aug 2008 undskyld jeg spørger, men dem som til sidst bare er her for at diskutere om noget, vil i ikke godt lave en anden debat til det? tak smiley

Ellers så bare hold jer til emnet og hjælp Tatiana og så skid på hvad de andre skriver

• #33   11. aug 2008 Bowiie . hjælper squ ik rigtig.. de har set mig med bollegarn, bumsetøj, tømermænd og ingen makeup (Sådan ser jeg ud hver madag, haha) , men lige lidt hjælper det.

• #35   11. aug 2008 Mlalaka - har jeg ik rigtig.. nogen af billederne er jeg iført bikini da min bettesøs tog billeder af mig da vi var på ferie. dem så mine veninder en dag og sys de var vildt flotte. så blev de enig om at vise hele verden hvor dejlig jeg var. haha x'D de syge d: men er da heller bestemt ik ked af dem.. sys jeg ser rigtig sød og ferieagtig ud ;D

• #36   11. aug 2008 Bowiie - ej hvor sødt smiley

• #37   11. aug 2008 Pappi - er også ærlig men har det stadig sådan at jeg behandler folk ordentligt. så afviser pænt og er stadig hørlig og fink over for dem selvom jeg ik vil noget med dem. de fatter det så ikke fordi jeg jo gerne vil være venner. og så forsøger de lige igen. og igen.. og igen

• #39   11. aug 2008
    Tatiana L

ved første øjekast virker du sku som en Dejlige pige. men så bliver jeg altså nød til at tilslutte mig de andres mening, der er altså for meget make-up. sorry .. men du giver forkerte signaler..
    ja jeg ville sku nok godt give dig chance hvis jeg mødte dig endag i byen og du ik havde så meget maling på.. du tiltrækker fyre der er ligeglade og tænker på,, well et knald er du nok værd, istedet for at få dem der tænker, hmm er hun ligeså køn inde i som ude på ? !!
    håber du forstår !

• #41   11. aug 2008 michael - Haader de fordomme.. kan virkelig ik fatte makeuppen kan gøre forskellen s: øv øv.. hvorfor lever vi dog i en overfladisk verden? d: Nevermind. hehe

• #42   11. aug 2008 Malaka - jah men de fyre jeg møder ser mig jo aldrig sådan.. det er for det meste i træningsbukser, en stor trøje og tømmermandsfjæs d:

• #43   11. aug 2008 - så kan ik se hvor de skulle få det indtryk fra..

• #45   11. aug 2008 Malaka - nej men gå ud fra hvad jeg skriver (;

• #48   11. aug 2008 Tatiana:

prøv med en hel neutral og ikke for markant makeup smiley og så bare vær dig selv.
    HVis du starter i skole et nyt sted nu her så vil der jo være en masse nye du vil lære at kende og de vil nok se helt anderledes på dig og lære dig at kende på en anden måde end dem der har kendt dig lang tid...

• #49   11. aug 2008 Jah men har oss tit overvejet om det kan være et problem.. at være for attraktiv.. ved ik hvordan jeg ville have det hvis alle piger var over min dreng.. på den anden side tror jeg godt jeg kunne leve m ed det og bare tænke - jeg kan godt forstå de er så glade for min kæreste. er stolt over han er min. og så stole på ham.

• #50   11. aug 2008 Maria - Er mig selv s: og det er åbenbart også noget af problemet.. for ville ikke være den samme uden min skøre makeup og de sære farvner x'D sådan er jeg bare. & nægter at tro på at de hænger sammen sådan -
    meget makeup = du kan ikke have kæreste.
    Lidt/ingen/neutral makeup - du er en fantastisk kæreste

Nej vil ik tro på at det er det der gør den store forskel.

• #53   11. aug 2008 nej det ved jeg, men det er desværre kan man vel sige, førstehåndsindtrykket der spiller en stor rolle. Nogen ville måske tro at du er alt for svær for dem at opnå fordi du er så køn, så derfor er måske også oftes de idioter som du skriver der kommer rendende, måske dem med meget høje tanker om dem selv og som du ikke finder attraktive eller som potentielle kærester smiley

Men ingen tvivl om at der bør være plads til at man kan være som man nu er og har lyst til at være. Vi har jo nok allesammen et eller andet der gøre os til den vi er smiley du har så din ret cool(e?) make up smiley

• #54   11. aug 2008 hvordan ska jeg dog bevise det?
    Der er jo ingen der tør give mig
    chancen selvom de gerne vil s;
    det er jo ik min skyld drenge sys om mig. øv.
    Men hvis du har et forsag til at bevise det
    er jeg squ næsten klar på ar gøre alt mod de
    onde fordomme x'D

• #55   11. aug 2008 ..B - De er bange fordi jeg er så fantastisk farlig.. Uuuuha ö haha

• #57   11. aug 2008 ... B - taak (: gør jeg heler ikke. problemet er at DE ikke gør/tør.

• #58   11. aug 2008 Kan de mon tvinges...?
    Muahaha.
    tro mig, jeg er ik player..
    eller ska du ha mere med pisken?
    Nej det tænmkte jeg nok x''D haha

• #60   11. aug 2008 Joh men de er jo over det hele og jeg kan risikerer at få endnu en rendende efter mig x'D

• Martin F
    Martin F Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 42
    #62   11. aug 2008 Hvor gammel er du?

Mvh.

Kommentér på:
At søge seriøst forhold. (laang tråd)

Annonce