1.315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

Er det iorden? Nær ven + ekskæreste Er det iorden? Nær ven + ekskæreste

I tirsdags i sidste uge droppede jeg min kæreste da vi stortset kke hvde tid til at vr sammen pga hun havde fast arbejde 50 km væk og først var hjemme tidligst kl 19 hver dag, og jeg bor 20km fra hende, i den modsatte retning.
Nå, men nok om det.
Jeg ved hun har snakket en del med en af min gode venner mens vi var sammen. Men der var jo så ikke noget mellem dem imens. Gik jeg da ikke ud fra ?
Så her i fredags (for en uge siden, og 3 dage efter vi slog op) var vi til fødselsdag på et diskotek og vi var alle 3 inviterede. (Hende, min gode ven og mig).
lleede da klokken er 23.30 ca. sidder de og oversnaver hinanden. Og ja, jeg blev fandeme skuffet, og endte også med at tage hjem. Kunne irkelig ikke holde ud at se på det.
Det skal lige siges at jeg også går i klasse med ham, og ja, faktisk sidder vi også ved siden af hinanden.
Idag kommer han så for sent i skole. Han har sovet ude ved hende, og så kan i vel selv gætte resten.

Mit spørgsmål til jer er så.
Synes i det er iorden gjort af både ham, men selvfølgelig også af hende?
Synes virkelig det er svinsk gjort af dem begge, men er især skuffet over ham.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det iorden? Nær ven + ekskæreste
  • #2   28. nov 2008 Tjaaa du har jo selv droppet hende, så hun kan jo være sammen med hvem hun vil...Men når det er sagt, mener jeg hun kunne holde sig væk fra dine venner og din kammerat ville jeg droppe for han er da ikke en særlig god ven.

• #3   28. nov 2008 Det er en fin ven du har dig der!

BEMÆRK: Ironi

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   28. nov 2008 jeg vil også mene du droppede hende. men de kunne da lige skjule det noget bedre ville jeg mene

• #6   28. nov 2008 Synes virkelig heller ikke at det er iorden !
    Og han snakker til mig som om intet var sket. ;?

• #9   28. nov 2008 Julie - du har så ret .. smiley

I krig og kærlighed gælder alle kneb!

• #10   28. nov 2008 Han er sku ikke en rigtig ven

• #11   28. nov 2008 Julie P

vi gik fra hinanden som venner. smiley Intet had mellem os.

• #13   28. nov 2008 Respekt for at du holder hovedet koldt og ikk knytter næven og smadre dem begge to en ! smiley
    (ved godt man ikke slår på piger, men i dit tilfælde er fanme en undtagelse)

Du er BEDRE end dem begge, du kan sagtens finde nogle som har mere respekt end dem ..

• #14   28. nov 2008 Gæt? .
    Hun var også nede og ligge i fredags I)

• #16   28. nov 2008 Det er en uskreven regel at man ikke rører hinandens eks'er med mindre man har vendt det med hinanden eller der er gået tid siden det skete.

Gæt?

Jeg ville nu ikke lange ud efter hende, men vennen hvis det var mig.

• #17   28. nov 2008 Caisper .

Hvad mener du ??? smiley

Morten P , du har helt ret, men hun ku sku godt lyde som en undtagelse .

• #18   28. nov 2008 Caisper Hvad mener du med at hun også var nede og ligge i fredags?

• #19   28. nov 2008 Julie enig med dig
    Sikke en idiot a en "ven".. Og man gør det SLET ikke efter 3 dage !

Babe: nemlig. og den regel kendte ham venne åbenbart ikk etil..

• Super N
    Super N Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 4
    #20   28. nov 2008 viss jeg var dig ville jeg skubbet til han midt i en time og sprunget ovenpå han og tævet han med et bat/bælte/gaffel (et eller andet der er tættest på)
    så ville jeg tadd han i hånden...Og så næste gang jeg så han til fri minutt vill jeg gidd han samme tur..

• Super N
    Super N Tilmeldt:
    okt 2008

#21   28. nov 2008 og viss han har bil skal du nridse"min besdte ven" ind i hele bilen hans så han virkelig kan forstå hvad gode venner er

• #22   28. nov 2008 Super N

forstår ikke halvdelen af hvad fan du skriver smiley
    men lyder nu fornufitgt !

• #23   28. nov 2008 Der er en uskrevet regle imellem venner. Og den lyder på Men leger ikke med sin gode venners ekskærester! smiley

• #25   28. nov 2008 nej det er ikke iorden

• #27   28. nov 2008 Gæt? .

fordi hun mente hn kunne lægge mig ned. og ja, det kunne hun så ikke. mit armbånd smadrede så også lige min knogle ved håndledet. blødte sindsygt smiley ;s

• #28   28. nov 2008 hmm, den er lige svær.
    men syntes nu det er iorden fordi det var dig der droppede hende. hvis du ikke kan holde til at hun er sammen med andre, så er du nok lidt forelsket i hende endnu.

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #29   28. nov 2008 Super N: man ridser bare ikke biler. jeg hader dem der gør det.

• #30   28. nov 2008 ryk hovedet af ham

• #31   28. nov 2008 Shiit en idiot ! Go ven du har dig var ? NEJ !
    Det er overhovedet ik iorden fra nogen a dem !
    Og så er det jo ligemeget om i ik var sammen mere !
    Man kan da ik gøre sådan noget så hurtigt ?!
    Idiot /;

-Smuttede

• #32   28. nov 2008 .

• #33   28. nov 2008 ja og nej. Men havde stadig langet ham et par flade ,. bare for at få det bedre: )

• #34   28. nov 2008 din ven er en nare pik;) jeg havde selv en ven der gjorde ved min gamle gamle x og jeg gav ham det simple valg at endten tog han hende også snakkede vi ikk mere sammen eller så kunne han droppe hende fordi hun i bund og grund var en lort !

Venner kommer ALTID i første række, kærester er der nok af og man har hele livet til dem, piger er der jo nok af? men rigtig venner hænger ikke på træerne !

• #35   28. nov 2008 Som sagt du dropper, så må du også ku klare at hun ikke har været klar på at blive forladt.
    Og hvorfor dog gøre det forbi bare fordi man ikke (kan) ses så ofte?
    Var det ikke hende du vilel tilbringe resten af dit liv sammen med, eller er du jaloux fordi nu ikke har retten til at hugge i hende men din ven blev rebounderen fordi hun kender ham og omvendt?

Men når det så er sagt, så vil jeg også sige at gode venners ekser og søstre, ka man mærke der er lidt der ku ende med noget, så går man sku lige hen og "spørger om lov" hos vedkommende.

For hvem fanden andre end ens bedste ven sku ellers være bedre til sin søster/eks når man kender begge på både godt og ondt og vil dem det bedste og ikke kun tænker på sig selv?

Der er en grund ti ldet blev til en eks.

Og jeg prøver ikke at forherlige det fordi jeg selv gør sådan.
    Tværtimod har jeg oplevet det der var endnu værre end dig, og er stadig bedste venner med vedkommende.
    Som sagt så kommer og går kærester mens venner er noget helt andet, og derfor er jeg stadig venner med alle parter.

For man siger jo også "Du skal holde dine venner nært, men dine fjender endnu tættere"

• #36   28. nov 2008 slå ham hårdt og få det ud a verden, han ved sikkert godt han har dummet sig!

• #37   28. nov 2008 hun er en fri kvinde så hun knepper da hvem hun har lyst til., det er min mening

• #38   28. nov 2008 Jeg havde droppet ham fuldstændig. Som ven er man sku ikke sammen med ens ekskærste inden for lang tid. Det viser bare at de begge er fuldstændigt ligeglade med dig.!!

Jeg havde klasket ham et par flade, og fortalt ham hvordan landet ligger ! Det er total forkert af dem ! Nøj jeg havde flippet fuldstændigt ud

• Annika .
    Annika . Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 136
    #39   28. nov 2008 Du slog godt nok op med hende og sådan, så hun kan jo gøre hvad hun vil ..
    Men det din vej gjorde var ikke i orden, han skulle helt klart have snakket med dig først, for han ved da ikke om du stadig er vild med hende eller sådan .. Så dum ven du har dig der !

• #40   28. nov 2008 Damn hun kan da næppe nedværdige sig selv mere overhovedet, puha en klam tøs. Der er noget der hedder anstændighed her i verden..
    Tag din uoverensstemmelse med din kammerat over en fadøl, få ham til at indse hun bare leger med ham for at ramme dig osv. Ingen ven er værd at miste over en kvinde.. Speciel ikke til en kvinde som hende der :S
    DU droppede hende, hvis du render ud og skaber dig nu over hun har spredt ben for en af dine nære venner vil hun bare fryde sig over du har mistet overblikket..
    Hvis du ikke reagere på det her overhovedet, og jeg mener ingen vrede beskeder osv til din kammerat og til hende så er det nok nærmere hende der bliver hyllet ud af den! Hun prøver bare at få din opmærksomhed..

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 142
    #41   28. nov 2008 Christian G - Jeg kunne ikke være mere enig.

• #43   28. nov 2008 'Han er ikke en rigtig ven ham der!

• #45   28. nov 2008 Ja undskyld jeg siger det- Men jeg havde gået HELT amok? :s
    Jeg havde lamme tævet ham der drengen, jeg ved det det ikke hjælper på en skid, men for at vise ham, at det var det dummeste han nogensinde kunne gøre!
    Ved godt at tæsk, det hjælper ikke på en skid, men nogen gange, så kan det altså godt lige være rart at få personen ned at ligge .

• Super N
    Super N Tilmeldt:
    okt 2008

#47   28. nov 2008 nej man ridser ikke bare biler, men på sånne svin kan man godt...

• #48   28. nov 2008 Hvis det var min kammerat havde han sgu nok fået et par flade og så var han ude af mit liv. Det giver jeg ikke en fuck for, man holder sig sgu for sine venners eks.

• #49   29. nov 2008 Det er ikk okay af din kammerat s;
    Ville nok selv konfrontere ham me det, og spørge hvorfor han tager så let på det, som om intet var sket?

Kommentér på:
Er det iorden? Nær ven + ekskæreste

Annonce