Forstår ikke mænd ??? ! {{forumTopicSubject}}
Puha blir lidt skør i hovedet af det her .. !
Jamen det er jo lige det at jeg ser den dejligeste fyr .. Kan virkelig godt lide ham , og er så heldig at han også godt kan lide mig .. Vi er IKKE kærester men vi er som om vi var kærester , og er ikke sammen med andre eller noget .. !
Hm så her for et lille stykke tid siden sagde han at vi nok ikke kunne ses mere fordi han havde så mange følser for mig ,og han følte vi var kærester og han kunne ikke have en kæreste lige nu .. ! Hmm ..... Så vi så ikke hinanden i godt og vel en uge , men alligevel både ringede og skrev han til mig .. Jeg kontaktede overhovedet ikke ham .. Vi er så begyndt at ses igen , og har det rigtig dejligt sammen og det er jo ligesom om vi er kærester igen .. Vi mangler bare lige ordet "kærester" ............ Han er stadig ikke klar til at have en kæreste siger han .. ! Men han sidder jo siger hele tiden at han rigtig godt kan lide mig , og jeg er sød og ja bare alt det en kæreste siger ..
Forstår det ikke helt .... !
Meget meget i tvivl ....
Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg , skulle bare lige ud med det .. !
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 59
men nej jeg forstår heller ikke drenge...
fordi min x han er helelr ikke klar til og binde sig, og jeg har sådan set bare ladet ham være i en uges tid nu, og hvis han elsker mig som han siger han gør så må han jo selv gøre noget for og bevise det..
men har du tænkt den tanke at han måske kun er sammen med dig fordi i har god sex ? (:
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
Nogen siger det kommer med alderen
Pt har jeg ikke fundet ud af om det er når man bliver ældre eller når man er gammel
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 32 Emner: 299 Svar: 2.844
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 155
apr 2007
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 191
drenge er lidt langsommere til det med følelser, end piger er, så tror måske at hvis du vil ha ham som kæreste, så giv ham lidt tid. i kan jo tilsyneladende os ha det godt uden at kalde jer for kærester.
der er et eller andet bindende ved det ord, noget der er lissom at der blir lagt låg på ens frihed..
nov 2008
feb 2007
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 114 Svar: 264
feb 2007
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 191
feb 2007
Ja der er slet ikke noget der , vi er nogen gange sammen med en af hans venner og der viser han MEGET tydeligt at han holder af mig ... Og hvad jeg kan forstå på det hele snakker han da også om mig til andre , og på hans arbejde og alt sådan noget .. Så jeg føler på ingen måde at han nærmest gemmer mig ..
nov 2008
Trine09@hotmail.com
apr 2007
feb 2007
nov 2008
apr 2007
feb 2007
nov 2008
man kan jo altid bloker
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 114 Svar: 264
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 370
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Man ses tit, de holder af en og viser det tydeligt.. Man kan tage i svømmehallen, vise hinanden frem.. Er man i byen så kysser man da gerne offentligt.. De virker rigtig glade for en og man føler sig virkelig speciel på den gode måde..
Men ud fra mine erfaringer så må du altså banke i bordet og sige det er alt eller intet..
De fyre jeg havde dette "forhold" til holdt bare en hen så de også kunne få noget ved siden af.. Men du får dem aldrig til at indrømme det og de kommer med mange gode undskyldninger..
Du skal tænke på at de får jo præcis hvad de vil når du går i seng med dem, sex uden at skulle binde sig..
Så bank i bordet pigebarn og sig til ham du er mere værd end et stykke legetøj..
(Citat fra min kammerat: Piger er legetøj, og legetøj går i stykker!)
apr 2007
^^ Han er en nar der har fast fisse uden og komme sammen, for så kan han tillade sig og kneppe udenom uden modparten kan gøre noget ved det, men det forstår kvinden ikke har prøvet så sygt mange gange og fortælle hende det.. men næh nej.. Melle ved bedst selv hvilken type han er hahahaha
feb 2007
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 189
Men så ofte som jeg har været udsat for nøjagtig det samme som Melle Delle ( bare med piger selvfølgelig) så vil jeg godt vædde med at op til flere herinde i dette forum der mener de ikke forstår mænd. har lavet præcis samme nummer....
Jeg er heldigvis nået til det punkt philip beskriver, så ikke mere tidsspild på den slags tøser....
apr 2007
feb 2007
aug 2008
Følger: 48 Følgere: 44 Emner: 38 Svar: 2.134
nov 2007
Tag lidt gode tip herfra..
Start med at have et profilbillede hvor du ikke står i BH, allerede her indbyder du nærest bare dig selv til sex.. Hertil skal det siges jeg godt ved jeg har nogle billeder på min egen profil hvor jeg har kort top på, dette er dog mit dansetøj..
Ellers skal du passe på med at hoppe for tidligt i kanen med en fyr. Du bliver for nemt et offer for en som bare vil have sex så.. Dengang min X og jeg fandt sammen skulle han sove ved mig første gang.. Havde jeg givet ham sex der var vi slet ikk begyndt at komme sammen.. For var det for nemt hvor mange andre havde jeg så ikk været sammen med før ham??
Fyre vil have deres pige er værdifuld.. Man giver det dyrebareste man har væk når man har sex, du åbner dig for personen.. Og hvem vil have en der giver det dyrebareste væk til alle, så er det jo netop ikke specielt mere? (Her skal du bestemt ikke læse at jeg siger du gør det!)
Men fortæl ham hvordan du har det, men vær alligevel forberedt på du nok ikke får det svar du håber.. Desværre..
Ellers må du sige til ham det er alt eller intet.. Du skal ikke give det dyrebareste væk til en der ikke fortjener det..
apr 2007
Same thing i said to her all the flucking time
nov 2007
Sex er værdifuldt, det er noget smukt mellem to personer..
Hvis du finder en pige der bare knalder med det samme, ville du så ikke tænke på hvor mange andre hun havde været sammen med før dig?
apr 2007
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
Du lyder lidt desperat...
hvis han ikke er klar til en kæreste så lad være med at presse ham...
måske han ikke er klar til at binde sig og evt ikke ved om du er den rigtige overhovedet...
Forstår ikke mænd ??? !