Komme videre efter forhold? Komme videre efter forhold?
hej..
Jeg står her i et kæmpe problem syntes jeg selv..
Det er 4 mdr. siden jeg gik fra min eks kæreste pga. løgn og utroskab.
Ham og jeg har prøvet at finde sammen igen, men har sagt til ham jeg ikke ville ha' at han sku tage i byen osv. for han ville ikke ha' jeg gjorde, men han vil ikke høre på mig som jeg høre på ham.. han har sagt lige siden at han elsker mig og vil have mig igen osv. MEN han har været sammen med nogle piger efter og hvor folk har fortalt mig hvad han har lavet f.eks inviteret en chatveninde hjem til ham og i byen og derefter hjem og putte hos ham og om min veninde ikke ville med hjem til ham og sove! Jeg aner ikke hvordan jeg skal tackle det her?
jeg er bange for at se ham med en anden og jeg kan ikke se mig selv sammen med andre end ham.. jeg har heller ikke turdet tage i byen for hvis jeg nu mødte ham?
Og jeg er så tæt på at flytte et stykke væk for at undgå at se ham og undgå at vide han ser andre piger..
Hvad ville du helt seriøst gøre? Hvad ville du råde mig til at gøre?
Jeg har sagt til ham jeg ikke syntes vi ikke skal snakke sammen mere, men han forstå det åbenbart ikke og hvergang han skriver kan jeg bryde sammen og gør det for det meste også.. Jeg kan virkelig ikke klare det mere! HJÆLP Mig!
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 40 Fotoprofiler: 1 Emner: 84 Svar: 1.361
har du iik nogen venner som kan bede ham om at holde sig væk? (: har jeg gjort ved en fyr det hjalp (:
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 73 Emner: 169 Svar: 1.567
Defekte mobil -Jamen, kan ikke rigtig komme videre.. Jeg er bange for at møde en som ham og opføre sig på den måde.. det er bare 4 måneder siden at jeg gik fra ham og sagde stop.
Skal lige siges at jeg er på sovepiller fordi jeg savner manglen på tryghed fra ham og det har stået på i 4 måneder også
Jeg har sagt til ham lige op i hovedet at nu er det altså nok!
og tak.
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 35 Emner: 158 Svar: 1.143
Jeg har gjort følgene:
slette hende fra mobilen, slettet hende på mail, arto, facebook, msn osv. slettet alle billeder af hende, også bare ud med vennerne !
mar 2008
mar 2008
hvor han dagen efter er ligegad
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 145
Er de en gang utro er de altid utro...
aug 2008
Du er kun 17 år og har masser af kærester forude. Det lyder måske lidt hårdt, men man kan ikke være venner lige efter et brud, det går bare ikke. Måske nogle år efter men aldrig lige efter, så enten beslutter du dig for at holde kontakten som før eller også kotter du alt kontakt.
- Svære er det ikke. Det vil blive hårdt men du vil sandsynligvis ikke fortryde det i det lange løb. slet msn, mobil nr, ALt og du kan vist nok ringe til dit teleselvskab og bede om ikke at modtage opkald fra hans nummer hvis du ikke ønsker at skifte nr, og ringer han fra en anden telefon må du bare være hård og svare at du ikke ønsker at han kontakter dig mere. Men som sagt du må gøre op med dig selv hva det entenlig er at du ønsker..
mar 2008
Tiger - Jamen, jeg har nemlig LIGE fået nyt nummer?
Jo, jeg ønsker at droppe ham.. Men hvad fanden skal jeg gøre når han kommer herhjem? :s
Men tak for hjælpen fra jer.. Det giver stof til eftertanke
aug 2008
mar 2008
nov 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.568
Han er, for at sige det på godt jysk (jeg er godt nok ikke jyde), en skidt karl, og burde bare få hevet boller af...
Samtidigt kan du jo tydeligvis godt selv se det, så måske du skulle tage i byen et par gange hvor du så IKKE drak - Tro mig, det kan man faktisk godt. Så får du bare en griner over, hvad vi fyre faktisk kan finde på at sige til jer piger, hehe.
Skulle du så se ham, tjaeh, så bør du allerede ha' gjort det klart for dig selv, at du må videre (og han ligeså)...
Tro mig, afviser du ham på det groveste eller ved at snakke med andre fyre (ædru vel at mærke), så kan det måske være, at han fatter pointén... Ellers må du spørge de store drenge i klassen, haha
mar 2008
Kim - Jeg er faktisk tit i byen uden at have drukket.. men det ender stadig galt
Malaika - Nåår oay..
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 28 Svar: 382
Om ikke andet er han da en kæmpe idiot hvis han finder på at blive voldelig i byen, der er 100 mennesker, vagter, dørmænd osv, til at blande sig.
Det kan godt være det lyder hårdt, det er ogs skide hårdt, men du må sgu lige tage op i dig selv og være hård.
Jeg dropper ham -og når ingen af jer kan finde ud af det, så må du ligesom være den der ikke kontakter ham og besvarer opkald. sletter sms'erne, osv.. selvom det er skdie hårdt. Men med tiden får du det 100 gange bedre..
Du en en djelig smuk ung pige, og har da for H*lvede hele livet foran dig, og tro mig. Der er andre fyre du vil komme til at holde 1000 gange mere af
mar 2008
Jo tak miss det var nogle rare ord du fik med på vejen og tak endnu engang.. allerede det her indlæg har gjort mig mere glad nu..
nov 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
Det lyder som en god ide og ta ud til veninden i ferien
Med hensyn til det hvis han tropper op foran din dør, så lad være og åben døren. Lad ham stå så længe han har lyst - det er ham der bliver til grin af det..
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 32
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 51
Men du bliver nød til at glemme ham og komme videre. Hvis han skriver til dig så lad være og svare . Drop AL kontakt med ham . Hvis du ser ham i byen så ignorer ham.
Jeg er os li blevet single i mandags og der truede min eks som han er nu mig med at sende nogen gutter på min adresse hvis jeg fortsatte og jeg ringede så til ham og så koksede det oppe i hans hovede og sagde at sådan blev det hvis det var og der ville iik ske mig noget hvis jeg stoppede . Jeg er heller iik særlig tryg ved hvis jeg skal se ham i byen osv for vi går i byen de samme steder . Men jeg ignorere ham .
Men til din eks. DROP ham . han er iik værd at samle på - Du fortjener bedre selvom jeg iik kender dig . Men en ting jeg kan sige er ihvertfald du fortjener iik en der er dig utro og hvis du iik må gå i byen osv !! Så kan et forhold altså iik fungere.!! 1 Gang utro altid utro .
Håber du snart får det bedere UDEN ham .
Held og lykke med det .
mar 2008
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 51
Selvom det er lettere sagt end gjordt .
(:
Komme videre efter forhold?