971 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Komme videre efter forhold? Komme videre efter forhold?

hej..
Jeg står her i et kæmpe problem syntes jeg selv..
Det er 4 mdr. siden jeg gik fra min eks kæreste pga. løgn og utroskab.
Ham og jeg har prøvet at finde sammen igen, men har sagt til ham jeg ikke ville ha' at han sku tage i byen osv. for han ville ikke ha' jeg gjorde, men han vil ikke høre på mig som jeg høre på ham.. han har sagt lige siden at han elsker mig og vil have mig igen osv. MEN han har været sammen med nogle piger efter og hvor folk har fortalt mig hvad han har lavet f.eks inviteret en chatveninde hjem til ham og i byen og derefter hjem og putte hos ham og om min veninde ikke ville med hjem til ham og sove! Jeg aner ikke hvordan jeg skal tackle det her?
jeg er bange for at se ham med en anden og jeg kan ikke se mig selv sammen med andre end ham.. jeg har heller ikke turdet tage i byen for hvis jeg nu mødte ham? smiley
Og jeg er så tæt på at flytte et stykke væk for at undgå at se ham og undgå at vide han ser andre piger..

Hvad ville du helt seriøst gøre? Hvad ville du råde mig til at gøre?

Jeg har sagt til ham jeg ikke syntes vi ikke skal snakke sammen mere, men han forstå det åbenbart ikke og hvergang han skriver kan jeg bryde sammen og gør det for det meste også.. Jeg kan virkelig ikke klare det mere! smiley HJÆLP Mig!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Komme videre efter forhold?
  • #1   21. dec 2008 virkelig cut al kontakt han er iik værd at samle på /:

har du iik nogen venner som kan bede ham om at holde sig væk? (: har jeg gjort ved en fyr det hjalp (:

• #2   21. dec 2008 Nygaard - Gider ikke ha' folk til at klare det smiley vil selv.. Syntes det der med venner der blander sig er noget fis.

Defekte mobil -Jamen, kan ikke rigtig komme videre.. Jeg er bange for at møde en som ham og opføre sig på den måde.. det er bare 4 måneder siden at jeg gik fra ham og sagde stop.
    Skal lige siges at jeg er på sovepiller fordi jeg savner manglen på tryghed fra ham og det har stået på i 4 måneder også smiley

Jeg har sagt til ham lige op i hovedet at nu er det altså nok! smiley han forstår det ikke..

og tak.

• #3   21. dec 2008 står selv i samme sitution:)

Jeg har gjort følgene:

slette hende fra mobilen, slettet hende på mail, arto, facebook, msn osv. slettet alle billeder af hende, også bare ud med vennerne !

• #4   21. dec 2008 malaika - hm ja.. det avr en ide måske.. eller kan man ikke blokere ham? altså tlf. nummer?

• #5   21. dec 2008 Snask - Arto? hm har hans DKBN og msn. intet andet.. kan ikke gå i byen for han er ALTID i byen og hvis han ser mgi så lokker han mig og jeg dåner for ham bare hvis jeg kysser med ham hvis jeg har drukket også ender det hjemme hos ham smiley
    hvor han dagen efter er ligegad smiley

• #6   21. dec 2008 Ville ALDRIG tilgive utroskab, min x kæreste var mig utro for ½ år siden, efter små 3 år - jeg ringede efter en taxa og forlod ham så snart jeg fandt ud af det, resten af mine ting blev hentet af en 3x34. Han flyttede kort efter tilbage til herning hos sine plejeforældre. Vi har ikke haft kontakt siden.

Er de en gang utro er de altid utro...

• #7   21. dec 2008 skift nummer og få hemmeligt nummer så kan han ikke skrive eller ringe til dig.. Jeg tror desværre bare ikke at du i virkeligheden ønsker at droppe ham, eller havde du gjordt det. Du må tage op med dig selv hva det i virkeligheden er at du vil..

Du er kun 17 år og har masser af kærester forude. Det lyder måske lidt hårdt, men man kan ikke være venner lige efter et brud, det går bare ikke. Måske nogle år efter men aldrig lige efter, så enten beslutter du dig for at holde kontakten som før eller også kotter du alt kontakt.
    - Svære er det ikke. Det vil blive hårdt men du vil sandsynligvis ikke fortryde det i det lange løb. slet msn, mobil nr, ALt og du kan vist nok ringe til dit teleselvskab og bede om ikke at modtage opkald fra hans nummer hvis du ikke ønsker at skifte nr, og ringer han fra en anden telefon må du bare være hård og svare at du ikke ønsker at han kontakter dig mere. Men som sagt du må gøre op med dig selv hva det entenlig er at du ønsker..

• #8   21. dec 2008 Ann - har du ikke læst det hele?

Tiger - Jamen, jeg har nemlig LIGE fået nyt nummer? smiley kan jo ikke bare skifte igen? Men kan blokere numre og sådan på min nye telefon..
    Jo, jeg ønsker at droppe ham.. Men hvad fanden skal jeg gøre når han kommer herhjem? :s

Men tak for hjælpen fra jer.. Det giver stof til eftertanke

• #9   21. dec 2008 jamen afvis ham ? Hvis du virkelig mener det så må du jo bare bede ham gå sin vej hvis han kommer på uventet besøg, længere er den vel ikke. Så fatter han det på et tidspunkt og opgiver. Man må være hård.

• #10   21. dec 2008 Ja smiley

• No NO +
    No NO + Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
    #11   22. dec 2008 Ta hen til en veninde og vær hos hende nogen dage? Ærligt så er du en rigtig køn pige, du ligner ikke en der har fortjent det..

• #12   22. dec 2008 Du skal aldrig nogensinde tilgive utroskab.

Han er, for at sige det på godt jysk (jeg er godt nok ikke jyde), en skidt karl, og burde bare få hevet boller af...

Samtidigt kan du jo tydeligvis godt selv se det, så måske du skulle tage i byen et par gange hvor du så IKKE drak - Tro mig, det kan man faktisk godt. Så får du bare en griner over, hvad vi fyre faktisk kan finde på at sige til jer piger, hehe.

Skulle du så se ham, tjaeh, så bør du allerede ha' gjort det klart for dig selv, at du må videre (og han ligeså)...

Tro mig, afviser du ham på det groveste eller ved at snakke med andre fyre (ædru vel at mærke), så kan det måske være, at han fatter pointén... Ellers må du spørge de store drenge i klassen, haha smiley

• #13   22. dec 2008 Jacob - Tak skal du ha' .. Her faktisk snakket med en venide om det, og skla ses her imellem jul og nytår..

Kim - Jeg er faktisk tit i byen uden at have drukket.. men det ender stadig galt smiley Kunne faktisk være man sku følge dit råd, meeen han kunne godt finde på at blive voldelig og det skal lige siges at jeg har en eks kæreste der slog mig i 2 måneder før jeg turde gåå fra ham.. Så er bange for at han også vil blive voldsom, hvis jeg gjorde det.

Malaika - Nåår oay.. smiley

• #14   22. dec 2008 Julie: Jeg synes fandme du skal tage dig sammen.. Bestem dig en gang for alle at du ikke gider have noget med ham at gøre, og så hold det! Med mindre du drikker dig total bevidstløs så kan du sagtens holde dig fra ham selv efter et par drink. At han kan finde på at blive voldelig er for mig at se bare en undskyldning.
    Om ikke andet er han da en kæmpe idiot hvis han finder på at blive voldelig i byen, der er 100 mennesker, vagter, dørmænd osv, til at blande sig.
    Det kan godt være det lyder hårdt, det er ogs skide hårdt, men du må sgu lige tage op i dig selv og være hård.

Jeg dropper ham -og når ingen af jer kan finde ud af det, så må du ligesom være den der ikke kontakter ham og besvarer opkald. sletter sms'erne, osv.. selvom det er skdie hårdt. Men med tiden får du det 100 gange bedre..

Du en en djelig smuk ung pige, og har da for H*lvede hele livet foran dig, og tro mig. Der er andre fyre du vil komme til at holde 1000 gange mere af smiley

• #15   22. dec 2008 Misswinter.. Jeg har forstået jer. Men hvad fanden skal jeg gøre når han pludselig står uden for min dør? Det virkelig svært. Han var såå dejlig dengang men nu er det forbi.. Jeg har rigtig ssvært ved fyre efter som det er 3 gang jeg har prøvet noget ala det her.. Jeg har også tænkt mig at få blokereret hans nummer og slette ALT med ham mere end jeg har i forvejen.. kan godt indse nu at kærlighed gør blind! Han er åbenbart den største nar som alle andre også mener..

Jo tak miss det var nogle rare ord du fik med på vejen og tak endnu engang.. allerede det her indlæg har gjort mig mere glad nu..

• No NO +
    No NO + Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
    #16   22. dec 2008 Juæie du har al grund til og være glad - nu er du sluppet af med en som tydeligvis ikke behandler dig godt.. I ville jo aldrig ha en fremtid sammen, heller ikke hvis han er typen der kunne finde på og slå dig smiley

Det lyder som en god ide og ta ud til veninden i ferien smiley

Med hensyn til det hvis han tropper op foran din dør, så lad være og åben døren. Lad ham stå så længe han har lyst - det er ham der bliver til grin af det..

• #17   23. dec 2008 Har lige hjulpet en veninde som havde det stort set på samme måde som dig. Han var ikke voldelig direkte imod hende, men det lå i hans natur. Han brændte hende af og stillede urimelige krav. Hun måtte hverken se venner, ta i byen og skulle forklare alt sin færden. Og alle blev ved med og sige og forklare hende hvor dumt det var for hun blev ved og gå tilbage til ham. For selvom han var sådan et svin så var han "i og åh så dejlig". Jeg har endnu ik forstået hvorfor hun ku være så dum og blive ved og gå tilbage, men det lyder lidt som du har samme problem. Det er endt med jeg fixede hende op med en af mine gode venner, som jeg ku stå inde for og samtidig snakke med dem begge hvis der sku være problemer. Og lige siden har hun fuldstændig ignoreret x'en. Men det er jo nok lidt svært og hjælpe dig på samme måde hehe

• #18   26. dec 2008 Julie : Det er en træsl situation du står i .
    Men du bliver nød til at glemme ham og komme videre. Hvis han skriver til dig så lad være og svare . Drop AL kontakt med ham . Hvis du ser ham i byen så ignorer ham.
    Jeg er os li blevet single i mandags og der truede min eks som han er nu mig med at sende nogen gutter på min adresse hvis jeg fortsatte og jeg ringede så til ham og så koksede det oppe i hans hovede og sagde at sådan blev det hvis det var og der ville iik ske mig noget hvis jeg stoppede . Jeg er heller iik særlig tryg ved hvis jeg skal se ham i byen osv for vi går i byen de samme steder . Men jeg ignorere ham .

Men til din eks. DROP ham . han er iik værd at samle på - Du fortjener bedre selvom jeg iik kender dig . Men en ting jeg kan sige er ihvertfald du fortjener iik en der er dig utro og hvis du iik må gå i byen osv !! Så kan et forhold altså iik fungere.!! 1 Gang utro altid utro .

Håber du snart får det bedere UDEN ham .
    Held og lykke med det .

• #19   27. dec 2008 Tusind tak michelle

• #20   27. dec 2008 Så lidt .

Selvom det er lettere sagt end gjordt . smiley

(:

Kommentér på:
Komme videre efter forhold?

Annonce