912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Esben .
Esben .
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126

Hvad ville i gøre? Hvad ville i gøre?

For nogle år tilbage var jeg sammen med en tøs, det gik som det skulle og det hele. hendes mor VAR alkholiger ( staves ) og faderen ville ikk kendes var nogen af dem. så på et tidspunkt møder hun ikk på hendes skole mere, flere og flere spørger efter hvor hun bliver af, hendes mor ingen ting osv. leder og leder og leder efter hende overalt. bliver jo selvfølgelig bekymret over hvor hun er osv, mobil siger bare telefon svare, gør den os ved alle de andre, hun svarede aldrig. . .så her for 4 uger siden fandt jeg hende på Facebook.dk ja, fik jo så afvide at hun var blevet tvansfjernet var hendes mor og skulle starte på en frisk med alt angår. har jo så fået hendes nye nummer osv, men nu vækker følserne jo op igen, men hun har en kæreste? hmm . hun flytter tilbage til hendes mor her om 2 -3 måneder og ja.

Hun skriver jo så på facebook osv hvor glad hun er for den her fyr og der er billeder fra ferier osv. men hun skriver jo så til gengæld til mig at hun har den gamle kriller i maven, rødmer hele tiden osv?

Skal man prøve og få hende tilbage eller hvad skal man?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre?
Kommentér på:
Hvad ville i gøre?

Annonce