Igen er Apple nogle fjolser.. {{forumTopicSubject}}
Igår lavede jeg et topic om hvorfor jeg hader apple..
http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=127066
Idag gør de det så igen..:
http://macnation.newz.dk/de-amerikanske-myndigheder-vil-undersoege-afvisning-af-google-voice-app
Meeen lad os nu se det kan jo være en fejl.. Ellers skal de godt nok have en god beggrundelse for at vælge at tage det af Appstore.
Dette giver mig også medhold i mine tidligere holdninger. Jeg synes nemlig ikke det virker som om man faktisk køber en iPhone, det er nærmere sådan at man lejer den. Apple tillader jo ikke at der laves programmer med samme funktioner som allerede ligger i telefonen. Det fjerner din muilghed for selv at bestemme hvad du vil bruge og gør at jeg stiller spørgsmålet: Jamen det er jo min telefon, så det bestemmer jeg vel selv?
Desuden kan jeg ikke forstå hvorfor mit tidligere emne blev flyttet ind under IT og Teknik.. Det her er jo slet ikke teknisk relateret men nærmere hvad folk tror og mener..
Men hvorfor tror i at Apple har valgt at fjerne programmet?
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.046
http://www.comon.dk/nyheder/Google-chef-forlader-Apple-bestyrelse-1.218660.html
jun 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
.................................,-~*`¯lllllll`*~,..................................................
...........................,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-,..........................................
......................,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-,......................................
..................,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.\.....................................
................;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll\....................................
................\lllllllllllllllllllllllllll/...........\;;;;llllllllllll,-`~-,................................
.................\lllllllllllllllllllll,-*.............`~-~-,...(.(¯`*,`,...............................
...................\llllllllllll,-~*........................)_-\..*`*;..)..............................
.....................\,-*`¯,*`)............,-~*`~................../...............................
.....................|/.../.../~,......-~*,-~*`;.................../.\..............................
.................../.../..../..../..,-,..*~,.`*~*..................*...\.............................
...................|.../.../..../.*`...\................................)....)¯`~,....................
...................|./..../..../........).........)`*~-,............../.....|..)...`~-,..............
.................././.../....,*`-,.....`-,....*`....,---......\...../...../..|..........¯```*~-,,,,
.................(............)`*~-,.....`*`.,-~*.,-*.......|.../..../..../...............\..........
..................*-,.......`*-,...`~,..``.,,,-*.............|.,*...,*....|.................\.........
......................*,.........`-,....)-,..................,-*`...,-*.....(`-,..............\........
........................f`-,........`-,/...*-,___,,-~*.....,-*......|....`-,...............\.......
jul 2009
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
Men det ville vel svare lidt til at firefox ikke kunne installeres på windows fordi microsoft mener det dækker over noget de allerede har lavet? og det fik de jo ikke lov til .. så mon ikke det ender med at det kommer i app storen aligevel
Synes det er godt af Google.. De viser jo netop hvor åbne de er .. Og på denne måde får de Apple til at vise hvor lukkede de er..
Nej jeg kan ikke lide Apple.. Jeg kan ikke lide deres metoder at håndtere tingene på.. De er sq så hemlighedsfulde at man skulle tro hvis en medarbejdere fortalte noget til nogen udenfor arbejdspladsen, så tror apple de har license to kill på den medarbejder..
jul 2009
jan 2007
jan 2007
jan 2007
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
Mon ikke Dalle lige skal tage et kig i Microsofts verden....
Efter Apple fik stjålet deres styresystem af microsoft, kan jeg godt forstå de passer meget på.
jan 2007
jan 2007
Det kan godt være det er deres metode at gøre det på, men de burde bare åbne sig lidt op og give brugeren nogle alternativer, da det jo ikke nødvendigvis er alle der kan lide deres metoder.
Men jeg tror sq på at Android derimod har overhalet Apple inden et år eller to med hensyn til salg. ! Det virker bare det system, hvilket iphoneOS også gør, men android har bare den fordel at det er åbent..
jan 2007
jul 2009
jan 2007
Eller som hans H nævner.. Og det er blot nogle af dem..
men tilgengæld er deres brugerflade rigtig smooth.. det er bare ikke nok når den så ikke kan de ting jeg har behov for
jan 2007
http://www.mobilsiden.dk/?aId=9184
jan 2007
Apple vandt endda også en retsag, bla. fordi microsoft også kopierede at man kunne have overlappende vinduer på skærmen. Noget MAC havde tilbage i 1984, og windows havde det i version 2,0 fra 1987
Og Zune var også, omend en af de bedre, endnu en ipod klon...
jan 2007
jan 2007
jan 2007
jan 2007
Billeder, musik, film, dvd mm. er langt lettere at administrere på en MAC end på en Windows, med mindre man køber et program til sin PC.
jan 2007
jan 2007
jan 2007
At det så ikke bruges meget i andre erhverv, skyldes at microsoft har haft en bedre politik, der gjorde at deres styresystem kunne komme på billige kina-PC'er, og dermed tilgængelig for masserne. Så hele samfundet er standardiseret til Microsoft. Offentlige sider, netbanker o.lign var i mange år kun forbeholdt PC brugere med Explorer.
Ret skræmmende eftersom Explorer gang på gang bliver kåret som den mindst sikre browser...
jan 2007
Igen er Apple nogle fjolser..