Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alkoholiker.
  • #1   1. sep 2009 Jeg er 14 smiley

• #2   1. sep 2009 Argh okay. Han siger bare at det er ik noget jeg bestemmer så længe jeg ik er 18 endnu.

• #3   1. sep 2009 De har ik fælles forældremyndighed. Det er min mor der har den. Men min far vil stadig se mig - men jeg vil ik ha noget med ham at gøre.

• #4   1. sep 2009 Okay. Jamen, jeg vil bare ik se ham så længe han drikker for han ka ik styre det..
    - tak smiley

• #5   1. sep 2009 Når du er fyldt 12 år kan du selv bestemme om du vil bo hos din mor eller far. Så han kan på ingen måde tvinge dig.

• #6   1. sep 2009 okay. jeg har forstået det så :D.

• Frk. M
    Frk. M Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 39
    #7   1. sep 2009 Da jeg var barn, kunne man selv bestemme, som 12-årig.
    Men hvis din far drikker som et hul i jorden, har din mor så ikke også en interesse i, at du ikke skal være ved ham?
    Kan du ikke tale med din mor om det, så hun kan bakke dig op, eller holde hånden over dig?

• #8   1. sep 2009 Min mor vil ik ha jeg skal se ham, men så længe han vil ha det, så ka hun ik sige så meget til det , desværre smiley Men , jeg er bange for ham? jeg ka simpelhent ik klare synet a ham, så det ka jo på ingen måde lade sig gøre.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #9   1. sep 2009 Det er ufattelig så mange forkerte svar, som kommer så hurtigt her på Baboom.
    Det er jo ikke meningen, at i bare skal skrive, det i tror er rigtigt!

Når du fylder 12, har du ret til, at komme med dine ønsker og kommentarer, og det vil der blive lyttet til, men det er altså ikke noget man suverænt selv bestemmer.

• #10   1. sep 2009 Nikki - jamen, jeg vil ik være hos ham, jeg vil IK se ham. Men han ViL se mig?

• #11   1. sep 2009 Hold da op, du drikker garanteret ligeså meget.. ..

Tag nu over til ham, og så må I finde på noget hygge, ellers lever du jo ikke op til dit navn (:

• #12   1. sep 2009 Dichael - tak for råddet, men gider du liiiiiiige tage det seriøst?
    DET IK EN SKID SJOVT..............

• #13   1. sep 2009 jeg ka sq' godt se det er hygge med en far der vælter rundt i hans egen lille øl verden? jepjep.. meget hygge.

• #15   2. sep 2009 1000 tak smiley

min far er selv alkoholiker, og det er hans valg, jeg nyder bare morgnesunden når han er ædru, og ellers bruger jeg bare hans penge

• #16   2. sep 2009 Dichael - det flot. pis ud a mit emne !!

• #17   2. sep 2009 Sylle - tak smiley

• #18   2. sep 2009 Undskyld, men det er et forum, det var ikke meningen at i skulle bitche smiley

Men dette var så min sidste kommentar hertil

• #19   2. sep 2009 ARG ! ! !

Hun er 78 år, og JEG er ældre?

Hvem kommer NU med de gode kommentarer ?

• #20   2. sep 2009 omg. smut nu bare..

• #21   2. sep 2009 tak. smiley

• #22   2. sep 2009 Når man bliver 12 kan man selv bestemme, men faderen skal sige god for det.
    men alkoholikkere er altså ikk slemme, nogle af dem hvertfald.
    men snak evt med din far om det.

• #23   2. sep 2009 ikk slemme???? ja, jeg ka godt høre du ik kender min far. smiley
    - jeg vil ik snak med ham....

• #25   2. sep 2009 tusinde tak smiley

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#27   2. sep 2009 Kate og Bonderøven.

Gider i ikke lige finde bevis for jeres udtalelser om, at man selv bestemmer når man bliver 12.

Det er IKKE meningen, at man bare skal gætte og komme med nogle tilfældige svar. Det er der INGEN som kan bruge til noget. Hvis i ikke ved hvad i taler om, så hold mund!

Når statsamtet skal træffe afgørelse om omfanget og udøvelsen af retten til personligt samvær, vil man så vidt det er muligt, tage hensyn til de ønsker, som fremsættes af forældrene. Statsamtet tager vidtgående hensyn til de ønsker, som børn over 12 år måtte fremsætte under den samtale, som statsamtet som hovedregel skal have med disse børn, jfr. den foran citerede regel i Lov om forældremyndighed og samvær § 29.
    Ved afgørelsen vil man normalt lægge vægt på oplysninger om børnenes alder, afstanden mellem børnenes og ansøgerens opholdsted, ansøgerens personlige forhold og boligforhold, tidligere aftaler om samvær, børnenes daglige liv og fritidsinteresser, hvor lang tid, der er gået siden den der ønsker samvær, har set barnet. Meget lang tids manglende kontakt - omkring 5 år - kan begrunde at der ikke fastsættes samvær.

(link fjernet)

Skal vi ikke også lige få opdateret ordet Statsamt til det det har heddet siden 1/1 2007, nemlig Statsforvaltning!

• #28   2. sep 2009 og du mener ikke du vil komme til at fortryde det med din far ? hvis du boykotter ham helt? og hvad er det der er så slemt er det fordi han bare drikker eller er han truende :s?

• #29   2. sep 2009 * Lillelund *
    : ja , jeg har tænkt. og det har jeg gjort længe nu, og jeg gider ik give ham flere chancer for at droppe øllen, jeg har givet ham nok. alt for mange, han har valgt øllen i mine øjne så længe han ik stopper. det er ik mere end 14 dage siden jeg sidst sagde det!

Maja N.
    : Nej. Jeg mener ik jeg kommer til at fortryde efter alle de gange han bare har trådt på mig. Som sagt, så længe han ik vil droppe øllene , så gider jeg ik snakke med ham overhoved. Det er så slemt, fordi han ik kan styre sig når han slår. Andre grunde, vil jeg ik skrive offentligt smiley

• #31   2. sep 2009 det har jeg. og han har fået utallige chancer. nu gider jeg ik mere, så vil han jo åbentbart ik.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#33   4. sep 2009 Søde Kate, læs dog det jeg skrev!

Du bestemmer IKKE selv når du fylder 12, men du får lov til at bliver hørt, om de så retter sig efter det du siger, er en helt anden sag.

Men find lige en lovtekst, som kan bevise at du har ret, jeg har allerede bevist at jeg har...

Kommentér på:
Alkoholiker.

Annonce