804 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Skilsmissebarn - Første jul Skilsmissebarn - Første jul

Er simpelthen så frustreret!
Mine forældre blev skilt i august, og ja nu det jo så jul i morgen jeg bor hos min mor, og planen har hele tiden været jeg skulle holde jul hos min kæreste ham er jeg så gået fra nu, så var i lidt et dilemma over hvor jeg så skulle holde jul .. min mor arbejder om natten og skal arbejde juleaften så derfor valgte jeg at holde jul med min far da jeg ikke rigtig ser ham så tit mere..

Det blev min mor selvfølgelig rigtig ked af, og føler bare at lige meget hvad jeg gør så blir en af dem jo ked af det. Min mor kommer hele tiden med spydige kommentare om at det fordi min far prøver at frarøve hende hendes børn (min søster og jeg). Og jeg ved min far ikke gør de her ting for at gøre nogen ondt men vi er jo også hans børn (min søster bor så hos min far)..

Undskyld det blev langt men skulle bare ud med min frustration...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skilsmissebarn - Første jul
  • #1   23. dec 2009 Hold juleaften med din mor i aften, så er det problem overstået.

Jeg har selv en datter, der holder 2 juleaftener hver år, i aften holder hun også sammen med sin mor, og skal holde sammen med mig i morgen aften.

• #2   23. dec 2009 herhjemme så skiftes det hvert andet år. den som der ikke holder juleaften med os, holder så her den 23.

det har da fungeret fint de sidste 12 år smiley

• #3   23. dec 2009 Den idé har jeg forslået min mor, men det gider hun ikke rigtig, fordi det ikke er den 24 idag :s
    Og fordi hun havde inviteret en veninde på besøg i aften..

• #4   23. dec 2009 egentligt smart tænkt.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #5   23. dec 2009 ja undskyld,, Men hvad fanden er det for en mor som siger til dig at du ikke må tage over til din far juleaften, og samtidigt snakker ondt om ham.
    Nu må hun sku lige tage sig sammen. Det Kan jo aldrig være din fejl at de er gået fra hinanden, at hun så prøver at give dig skyldfølelse over at du vil over til ham, det er sku lavt..

Jeg syntes du skal sige til din mor at i år vil du det, og næste år kan du så holde jul hos hende d. 24
    Hun må da kunne vælge om det er sin datter eller sin veninde hun vil holde jul med, i kan vel også allesammen være der?

• #6   23. dec 2009 Vestergaard
    Hvad mener du??

Tille
    Ja, men som deres barn er det jo ikke specielt fedt at se hverken sin mor eller far blive ked af det smiley

Mange tak og i lige måde smiley

• #7   23. dec 2009 Er Enig med Rene W
    Hvis din mor alligevel skal arbejde, så hold jul i år ved din far, og næste år din mor. Jeg er ikke skillesmissebarn, men mine forældre sagde/siger altid til mig, hvis der skete noget imellem dem, var det ikke mig eller min søster. men dem, og de ville aldrig blive skuffet over mine valg, hvis jeg nu valgte at holde jul ved min far..
    Men synes det lyder fair du holder jul ved din far af de grunde - Du ser ham ikke tit siger du, din mor skal arbejde, du valgte at tage over til ham til jul først, og synes ikke din mor kan være bekendt at komme med sådan noget om din far.. Det synes jeg ikke hun har sin ret' til at sige til dig, det må jo være mellem din mor og far. og ikke dig og din mor? smiley

Håber du får styr på det hele og får dig en god jul.
    God jul her fra smiley

• #8   23. dec 2009 jeg er selv skilsmissebarn og holder desværre ikke jul med min Far i år! men så må vi bare indhente det når jeg kommer efter juleaften!

men som de andre siger så hold jul med din mor idag og din far imorgen

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 213
    #9   23. dec 2009 Jeg er selv skilsmissebarn og ved mig og min søster skifter det hvert år (vi holder kun jul 1 gang om året ik alt det der med den 23. ved den ene og alt det pis) det har sgu fungeret godt i de 10 år det har været sårn smiley

• #10   23. dec 2009 Har prøvet lidt det samme, og jeg plejer bare at sige, at det er den der tog initiativet til at flytte der må undvære mig(i mit tilfælde min mor) Nu er hun så heldigvis lige kommet hjem igen:D

• #11   23. dec 2009 Christinna -

Det Kim sagde, med at holde juleaften D. 23 og 24. Synes det er en god ide at gøre de sådan.

• #12   23. dec 2009 Christinna -

Det Kim sagde, med at holde juleaften D. 23 og 24. Synes det er en god ide at gøre de sådan.

• #13   23. dec 2009 lorte mus btw.. den dobbeltklikker hver anden gang man klikker på den, så det er ikke for at spamme jeg skriver to gange i træk :P.

• #14   23. dec 2009 Undskyld jeg siger det, men din mor er et fjols.

Kommentér på:
Skilsmissebarn - Første jul

Annonce