Skilsmissebarn - Første jul Skilsmissebarn - Første jul
Er simpelthen så frustreret!
Mine forældre blev skilt i august, og ja nu det jo så jul i morgen jeg bor hos min mor, og planen har hele tiden været jeg skulle holde jul hos min kæreste ham er jeg så gået fra nu, så var i lidt et dilemma over hvor jeg så skulle holde jul .. min mor arbejder om natten og skal arbejde juleaften så derfor valgte jeg at holde jul med min far da jeg ikke rigtig ser ham så tit mere..
Det blev min mor selvfølgelig rigtig ked af, og føler bare at lige meget hvad jeg gør så blir en af dem jo ked af det. Min mor kommer hele tiden med spydige kommentare om at det fordi min far prøver at frarøve hende hendes børn (min søster og jeg). Og jeg ved min far ikke gør de her ting for at gøre nogen ondt men vi er jo også hans børn (min søster bor så hos min far)..
Undskyld det blev langt men skulle bare ud med min frustration...
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 1.032
Jeg har selv en datter, der holder 2 juleaftener hver år, i aften holder hun også sammen med sin mor, og skal holde sammen med mig i morgen aften.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.455
det har da fungeret fint de sidste 12 år
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 143
Og fordi hun havde inviteret en veninde på besøg i aften..
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 51 Svar: 1.144
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
Nu må hun sku lige tage sig sammen. Det Kan jo aldrig være din fejl at de er gået fra hinanden, at hun så prøver at give dig skyldfølelse over at du vil over til ham, det er sku lavt..
Jeg syntes du skal sige til din mor at i år vil du det, og næste år kan du så holde jul hos hende d. 24
Hun må da kunne vælge om det er sin datter eller sin veninde hun vil holde jul med, i kan vel også allesammen være der?
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 143
Hvad mener du??
Tille
Ja, men som deres barn er det jo ikke specielt fedt at se hverken sin mor eller far blive ked af det
Mange tak og i lige måde
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 440
Hvis din mor alligevel skal arbejde, så hold jul i år ved din far, og næste år din mor. Jeg er ikke skillesmissebarn, men mine forældre sagde/siger altid til mig, hvis der skete noget imellem dem, var det ikke mig eller min søster. men dem, og de ville aldrig blive skuffet over mine valg, hvis jeg nu valgte at holde jul ved min far..
Men synes det lyder fair du holder jul ved din far af de grunde - Du ser ham ikke tit siger du, din mor skal arbejde, du valgte at tage over til ham til jul først, og synes ikke din mor kan være bekendt at komme med sådan noget om din far.. Det synes jeg ikke hun har sin ret' til at sige til dig, det må jo være mellem din mor og far. og ikke dig og din mor?
Håber du får styr på det hele og får dig en god jul.
God jul her fra
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 98 Svar: 911
men som de andre siger så hold jul med din mor idag og din far imorgen
okt 2008
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 213
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 13 Svar: 212
jan 2007
Det Kim sagde, med at holde juleaften D. 23 og 24. Synes det er en god ide at gøre de sådan.
jan 2007
Det Kim sagde, med at holde juleaften D. 23 og 24. Synes det er en god ide at gøre de sådan.
jan 2007
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.568
Skilsmissebarn - Første jul