1.752 visninger
|
Oprettet:
Ekskæreste problemer? {{forumTopicSubject}}
Har et problem jeg lige vil have et lille råd om hvis der er nogle der kan give mig det, min nye kærestes, eks bliver ved med at skrive/ ringe til hende konstant, hun har blandt andet sagt til ham at han skal lade hende være men det fatter han ikke, han skriver at hun blandt andet er en luder, so og diverse andre grimme ting, jeg er snart træt af det og så tænkte jeg om man ikke kunne gøre noget ved sådan en idiot vi har prøvet at politi anmelde ham, men uden held. Jeg er bare snart bange for at han begynder at gøre mig ondt også :S andre der har prøvet noget ala det samme?
Mvh. Kennneth
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 119 Svar: 2.675
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.136
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 119 Svar: 2.675
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
feb 2007
feb 2007
feb 2007
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Og hvis han ik er stoppet siden du har sendt nogle kammerater på ham, så det de forkerte venner du har sendt efter ham..
Tag nogle du ved vil gå sagen til dørs, og tag selv med og så klap ham lidt på skuldern... Du finder dig vel ik han kalder din dame en kælling osv.. Der sætter jeg hverfald grænsen..
Vi tog ud til ham og han var en af de der steo pumpet tatto gutter og han fik så hatten passer.. Og har aldrig hørt fra eller set gutten igen..
(Som sagt er bestemt ik for at spille smart, men der må være grænser for hvad man skal finde sig i. Og som du selv siger gør politiet ik en fis ved sådan nogle sager før han gør noget ved det eller det er dødstrusler)
feb 2007
feb 2007
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 853
han har både truet mig med vold og død.. og jeg kan IKKE få et tilhold..
ik før han har gjort alvor af det og så er det jo lissom for sent..
i den her slags sager har offeret ingen rettigheder.. overhovedet..
men lad dog være med at svare ham ! hun holder ham jo i troen hvis hun svare ham, så lidt en narrefisse er hun vel..
skift dog nummer og hvem fanden i dagens danmark svare et opkald fra et hemmeligt nummer?
any ways.. som 20 andre har skrevet, gem de sms'er..
lad VÆRE med at svare ham og få dog skiftet nummer begge to..
du skal da slet ik synke ned på hans niveau og sende folk efter ham, ender det i en retssag så har I ik en skid at sige da i ik er en skid bedre end ham.. pænt åndssvagt!
hvis politiet ik vil tage i mod en anmeldelse så bed dem i det mindste om at jounalføre så man kan gå tilbage og se at det er sket gentagende gange...
men mest af alt så skal HUN droppe al kontakt til ham, med mindre hun ik er over ham.. ku det jo godt tyde lidt på siden kontakten stadig eksistere mellem dem efter et helt ÅR!
Ekskæreste problemer?