{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Hjælp til tysk {{forumTopicSubject}}

skal have oversat dette smiley
: Min ferie var okay, Jeg var i Frankrig Vandet var fantastisk. Jeg var sammen med min Far og Mor. Min Mor er 39 år gammel og min far er 49 år gammel. I Frankrig jeg var sammen med min Gran kusine , jeg var også i Deutchland, i Kollen og altenahr. Jeg var på hotellet, det var et rigtig flot hotel. vi går ud og shopper. når jeg havde tid var jeg sammen med mine veninder.

tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til tysk
  • #1   13. sep 2010 lav dine lektier selv

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #2   13. sep 2010 Fra:
    Dansk - registreret
    ▼
    Til:
    Tysk
    ▼
    Oversæt tekst eller webside
    Indtast tekst eller en webadresse til et websted, eller oversæt et dokument.
    Annuller
    Lyt
    Oversættelse fra Dansk til Tysk
    Mein Urlaub war okay, ich war in Frankreich Wasser war erstaunlich. Ich war mit meinem Papa und Mama. Meine Mutter ist 39 Jahre alt und mein Vater ist 49 Jahre alt. In Frankreich habe ich mit meinem Cousin Gran war, war ich auch in Deutchland, in Köllen und Altenahr. Ich war im Hotel, es war ein wirklich nettes Hotel. Wir gehen raus und Shop. wenn ich Zeit hatte, war ich mit meinen Freundinnen.

google oversætter så jeg tager INGEN ansvar

• #3   13. sep 2010 hvad er det der sker...så godt en tv udseendelse den anden dag om at de unge enten fik andre til at lave deres lektier eller brugte google translate... simpelthen for ringe, svieer til egen røv..så lav da for katten selv de lektier??

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #4   13. sep 2010 mon ik læren kan høre og se at der er brugt nettet så det giver jo bare bundskraber karakter

• #5   13. sep 2010 tjo men de kan/må vist ik gøre meget ved det andet end til terminerne/eksamen.

• #6   14. sep 2010 hahahaha .. jeg er langt forbi folkeskolen jeg hjalp eller ja prøvede og hjælpe lille søster smiley

• #7   14. sep 2010 Dude, siger jeg sku ik jeg er men jeg har sku aldrig snydt med mine lektier...

Kommentér på:
Hjælp til tysk

Annonce