804 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjælp til tysk"
Hjælp til tysk
Hej BB Min kone og jeg har brug for hjælp til, at istandsætte aftaler med tyske mæglere. Vi kan ikke tysk, og har derfor brug for, en der kan ringe eller maile til mæglere i Tyskland for os. ...
Hej BB Min kone og jeg har brug for hjælp til, at istandsætte aftaler med tyske mæglere. Vi kan ikke tysk, og har derfor brug for, en der kan ringe eller maile til mæglere i Tyskland for os. ...
Skrevet af: Danni K - 29. aug 2017
hjælp til tysk
Ja jeg har skret 1 side tysk over flere dage og har fundet ud af når man er dum som en dør til det går det bare slet ikke. Så er der nogen der vil prøve at læse 1 side tysk igennem og så bare finde d...
Ja jeg har skret 1 side tysk over flere dage og har fundet ud af når man er dum som en dør til det går det bare slet ikke. Så er der nogen der vil prøve at læse 1 side tysk igennem og så bare finde d...
Skrevet af: LillePigen . - 10. maj 2011
Spar penge på din forsikring
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 177 Svar: 619
jul 2009
Luk die tür zu, bitte!
Sov gut!
lyt/hør zu!
Skynd dich!
åben das paket!
jul 2009
Har 10 flere sætninger, gider du os dem?
jul 2009
jul 2009
Skriv bydeformen. Du taler til flere personer , som du er dus med.
1. ( luk ) die Fenster, zu bitte!
2. ( Sov ) !gut!
3. ( Lyt/hør ) zu!
4. ( skynd ) euch!
5. ( Åbn ) alle Fenster!
Skriv byde måden. Du taler til en eller flere flere personer, som du er Des med.
1. ( luk ) die Fenster zu, bitte!
2. ( Sov ) gut!
3. ( lyt/hør ) zu !
4 ( Skynd ) euch !
5. ( Åbn) alle Fenster !
Sys godt nok tysk grammatik er svært i forhold til dansk og engelsk...
jul 2009
Mange tak for hjælpen.. Fatter minus a det Kan snakke og forstå det, men aldrig lært grammatik eller skrive det
Min søster har haft tysk i et år, og er nu rykket skole og der har de haft det i 4 år, så det er noget af et spring for hende. ( samme klasse trin ) . Vidste ikke det var forskelligt fra skole til skole
jul 2009
jul 2009
ja kinesisk er jo hjernedødt svært..
jul 2009
Hjælp til tysk