Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stereotyper herinde
  • #1   11. maj 2011 Ja det fedt ikk...de sq bar ha nau stok

• #2   11. maj 2011 Og der kom den anden stereotyp, menlig drengene herinde...

• #3   11. maj 2011 nåååja, drenge med en golf 2.. smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #5   11. maj 2011 Tror sgu da nok også de færreste der har en bruger her på baboom uden af have en bruger på hestegalleri, bilgalleri eller lignende.

• #6   11. maj 2011 ved ikke om man kan kalde det for stereotyper, men måske snare mange mennesker med den samme interesse, om det så er heste, fodbold, biler eller what ever, så er det jo en fritids interesse smiley
    og ja ja, er selv "heste pige", men det betyder jo ikke at man, KUN tænker på heste, det nye wendy blad osv, flertallet er ganske normale, og har andet at gå op i... smiley

• #7   11. maj 2011 Chris, Må sgu lige høre. Ville du meget gerne selv være en af disse personer? Synes tit du snakker om den slags "typer". Det er mennesker ligesom dig. Vi er ikke alle ens, Thank God for det. Tænk på hvis vi alle rendte rundt og var snæversynede, højtråbende, flabede, bedrevidende og arrogante. Ja, måske det er et lille hint til hvordan jeg opfatter dig. Din type er der også tonsvis af på nettet. Vil hellere opfattes som du nu opfatter den "type", end at jeg ville opfattes, som mange mennesker gør med dig!
    Tatoveringer og muskelhund gør dig ikke til et dårligere mennesker. Det gør tværtimod mange af de menneskelige "kvaliteter" du tit og ofte udviser. Vælger dog at forestille mig at du er et et fint menneske privat.

"Stereotyp" er et ord opfundet af folk med ondt i røven over andre menneskers valg. Kan vi bruge det til noget? Nope. Udseendet er ét, opførsel noget andet.

Ps: Muskelhund købes ^^

• #8   11. maj 2011 Flæskesteg, Nej det gør jeg ikke. Ville bare gerne passe ind til Chris´fordom. Så det var bare i sjov smiley

• #9   11. maj 2011 Jeg synes mit nickname passer perfekt herinde.

• #10   12. maj 2011 Flæskesteg og Champagne - ligner jeg måske en hestepige? D:

• #11   13. maj 2011 haha nice 1 R! . Vi er nu rigtig mange der føler os truffet smiley

Kommentér på:
stereotyper herinde

Annonce