Stereotyper? Stereotyper?
Ny har jeg tænkt over det her et stykke herinde, hvordan kan det være folk altid ska dele hinanden op i stereotyper?
altså hvis man ikke gør noget ud af sig selv blir man kaldt nørd eller hippie, hvis man gør for meget ud af sig selv så er man prettyboy eller sminkedukke?
hvis man så meget som har en cap eller stort tøj er man wannabe ganstar og jeg ved ikke hvad
jeg siger ikke jeg aldrig selv har sagt nogle af overstående til andre, men jeg kom til at tænke på hvorfor vi her i danmark ( ikke alle men mange ) har en syg trang til at dele folk op i grupper?
hvorfor kan man ikke bare være sig selv uden at skulle være i en gruppe? (:
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 51 Svar: 325
jeg sys der er temmelig stor forskel på det og så at være prettyboy
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 91 Svar: 1.697
jul 2007
sys rent faktisk det er helt sørgeligt at det sådan
hvis man skal kalde folk noget ska man da i det mindste vide hva det betyder.
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 91 Svar: 1.697
oversat betder det jo pæn dreng, så det burde der da næsten heller ikke være noget galt med hehe
aug 2007
jul 2007
sys der er en stor forskel vil sige dem som folk klader pretty boys er drenge der er gået over stregen med at være metroseksuel, altså f.eks tage perler på som hans mor kunne bruge?
aug 2007
Det er jo subjektivt. Vi har vel ret til at synes noget er pænt, grimt, mærkeligt. Uden at nedgøre andre med det.
Personligt synes jeg hængerøvsbukser, pindsvin-hår osv. er usmageligt. Men jeg føler ikke trang til at fortælle folk at jeg synes de er "grimme". Jeg beholder min mening for mig selv og vælger ikke gå ind i deres fotoprofil og nedgøre dem.
aug 2007
jul 2007
det selvfølgelig rigtigt vi har alle ret til at have vores meninger om ting (:
sådan ska det også være.
Stereotyper?