1.406 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Oversættelse til engelsk. Oversættelse til engelsk.

Jeg er i gang med at oversætte dette til en hjemmeside. Dette er min udgave af oversættelsen. Er der nogen der vil hjælpe med at rette det i gennem? Tak på forhånd.

DK:
Lille hyggeligt anneks, med TV, i et roligt villakvarter, perfekt til ægtepar og familier.
Annekset kan rumme max. 3 voksne personer. Børn under 3 år er gratis i forældres seng. Der forefindes eget fuldt udstyret køkken og eget toilet med bad. Desuden er der adgang til en dejlig lukket gårdsplads med havemøbler og mulighed for bål.
Der serveres ikke morgenmad, dog er det muligt selv at lave det i køkkenet, hvorefter De er velkommen til at nyde det i gårdspladsen.
Det ligger meget centralt, med kun 10-15 min gang til centrum og havn.

UK:
Little homely annex with TV, in a peaceful residential neighborhood. It is perfect for married couples and families.
There is maximum enough room for 3 adults. Children under 3 years can stay for free, in the parent’s bed. There is a full equipped kitchen and a bathroom available. Furthermore there is access to a delightful yard with garden furniture and possibility for bonfire.
There will not be served breakfast, but it is possible to make it on you own in the kitchen. After that, you can enjoy it in the yard.
We are placed very central, with only 10-15 minutes’ walk to the centre and harbor.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oversættelse til engelsk.
  • #1   14. maj 2012 Small cosy detached suites, with TV, in a quiet villa district, perfect for couples and families. Depandance can accommodate max. 3 adult persons. Children under 3 years are free in parents ' bed. Uninsulated own fully equipped kitchen and own toilet with shower. In addition, there is access to a nice closed courtyard with garden furniture and possibility for bonfires. Served not breakfast, however, it is possible even to make it in the kitchen, after which they are welcome to enjoy it in the courtyard. It is located very centrally, with only 10-15 mins walk to the city centre and the harbour.

• #2   14. maj 2012 Okay, det lyder noget mere pro end mit smiley
    Tusinde tak for hjælpen!

• #3   14. maj 2012 Kunne du tænke dig at hjælpe med lidt mere? smiley

• #4   14. maj 2012 Tusinde tak for hjælpen! Jeg sidder med det sidste nu, er det noget du kan hjælpe med? smiley

• #5   14. maj 2012 Ankomst kan tidligst ske kl.14.00 og afrejse skal ske senest kl.11.00. Vi gør opmærksom på at der ikke serveres morgenmad, dog er det muligt selv at lave det, i det fuldt udstyret køkken.
    .
    Ved ankomst til Skagen by, fortsætter De til den første rundkørsel, hvor De tager 2. afkørsel, og fortsætter til det første lyskryds hvor De skal drejer til højre, og derefter til venstre med det samme. De skal fortsætte forbi de første to veje på venstre hånd, hvorefter De skal dreje ned af den 3 på venstre hånd. Næsten helt i bunden af denne vej, ligger nr. 48, hvor de er ankommet til det rette sted.
    .
    Venligst bekræft denne reservation inden 3 dage. Ved forsinket ankomst på mere end 1 time, efter aftalt tid, er der ingen garanti for reservation, hvis ikke De har kontaktet værten, og oplyst om ny ankomst tid. Betaling foretages ved ankomst.

• #6   14. maj 2012 Det skal jeg også have med.. Det med komma synes jeg er vildt svært på engelsk!

• #7   14. maj 2012 Arrival at the earliest can happen at 14.00 and departure must take place within kl. 11.00. We remind you that no is served breakfast, however, it is possible even to make it, in the fully equipped kitchen ...On arrival at Skagen town, continuing to the first roundabout, where you take 2. exit and proceed to the first traffic light where they must spin to the right, and then left immediately. They must continue beyond the first two roads on the left hand, after which they must spin down of the 3 on the left hand. Almost completely at the bottom of this road lies No. 48, where they have arrived at the right place. .Please confirm this reservation within 3 days. For late arrival of more than 1 hour after the agreed time, there is no guarantee of reservation, if not they have contacted the host, and informed about new arrival time. Payment is made on arrival.

• #8   14. maj 2012 Det er til vores hjemmeside, da vi lejer ud. Men den skal også stå på engelsk, da det er internationalt. Men det er min far der står for det, men jeg blev sat til oversættelsen smiley

• #9   14. maj 2012 Tuuuuuusinde tak for hjælpe til jer begge! det er jeg godt nok glad for!

• #10   14. maj 2012 ( " ) >:
    Deres komma er ikke helt magen til vores smiley

• #11   14. maj 2012 Annex betyder altså bilag og ikke anneks..

Kommentér på:
Oversættelse til engelsk.

Annonce