472 visninger
|
Oprettet:
Mine venner rundt omkring i verden. {{forumTopicSubject}}
Ja mine venner rundt omkring i verden har klimatiske problemer og dele af Europa liger under varmen og andre kæmper imod enorme vandmasser grundet ekstrem regnvejr og USA liger også under ekstrem varme og det får mig jo til at tænke på hvordan verdens leder gang på gang at talt - talt og talt og lovet at nu vil de gøre noget ved alle de ting der gør at verdens klima til noget ekstremt.
Personligt savner jeg den tid hvor de fleste nyheder kom igennem avisen og ja det tog længere tid før alle de dårlige nyheder nået frem til os om i husker det eller ej.
feb 2017
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 225
Og rundt omkring i Verden er der næsten altid en vejrkatastrofe et eller andet sted; omfattende brande i Australien sidste år i januar-april, tørke i Californien, oversvømmelse i Asien, og i disse dage uvejr med masser af vand og tilhørende oversvømmelse i det sydlige Tyskland. Det rammer så næsten samtidigt med højvandet i Rhinen og andre floder dernede.
Det giver selvfølgelig tanker om klimaændringer, men lad os slå koldt vand i blodet og ikke male en vis herre på væggen. Rundt om i Verden vil der altid være et eller andet at berette om.
dec 2015
Følger: 13 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 241
Efterfølgende fik vi en modbydelig kold vinter, efter at vi havde haft gode/nemme vintre, særligt i forhold til trafikken.
Så er det, at jeg resonerer, at det må være på grund af politikernes indblanding.
DET MED KLIMAET, HAR POLITIKERNE INGEN FORSTAND PÅ, SÅ DET SKAL DE BARE HOLDE FINGRENE FRA.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2015
Følger: 13 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 241
Hvad var det for en civilisation, der skabte den klimaforandring, der fordrev dinosaurerne?
Desværre blev videnskaben adskilt fra politisk aktivisme allerede i 1985. Da tog de politiske aktører styringen, og frakoblede klimasagen fra naturvidenskaben!
Derfor er klimaspørgsmålet ikke længere hverken politisk eller videnskabeligt, men et religiøst spørgsmål.
Vi må håbe, at politikerne vil koncentrere sig om affaldsproblemet, f.eks. al den plastikforurening over hele vores jordklode.
Politikernes indblanding i klimaet, kan kun gå galt!
dec 2014
dec 2014
Mine venner rundt omkring i verden.