{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blevet snydt?
  • #2   14. maj 2008 er blevet snydt for 1500kr herinde.

  • #3   14. maj 2008 en gang, siden har jeg kun handlet face to face

  • #4   14. maj 2008 Jeg er dog aldrig blevet snydt.
    Dog er jeg blevet beskyldt nu.
    Da den varer jeg forsøger at sælge, mener en anden bruger at have købt tilbage i april. Jeg har dog aldrig haft kommunikation med personen, så han står uden grundlag for hans beskyldninger.
    Men det er da træls at det skal ligges over på mig pga. en anden bruger herinde mulighvis har solgt den samme varer.
    Så inden man laver en såkaldt ``Sortliste`` Synes jeg også man skal passe på med hvilke personer der skrives på denne.
    Men ellers super idé, da der ingen sikring er her på baboom.


  • Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #5   14. maj 2008 JA jeg er fucking lige blevet snydt....! Er så træt af det, men jeg var jo selv dum nok til at overfører pengene osv osv.... Spasser mig, men var første gang jeg lavede en handel hvor vareren sku sendes til mig og jeg sku betale via bank. Så nu blir der kun lavet face2face hndel fra min side.... smiley pis

  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #6   14. maj 2008 Jeg har engang prøvet og skulle handle med en, hun blev hele tiden ved med sige at hun havde overført pengene (hun skulle købe noget af mig) Men det havde hun ikk.. og sådan diskuterede vi en hel uge, og ville gerne sende hende en konto udskrift, så hun ikk troede at jeg havde snydt hende.. noget tid efter spørger jeg om hun stadig er intra i varen, så får man bare den der "hov undskyld, jeg har købt en anden"
    tror sku aldrig at hun har overført pengene, hun sagde bare at de var gået tabt via netbank.. Hvorfor så ikk få dem sporet, man kan jo trække pengene tilbage inden 30 dage! uhh ha!


  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #8   14. maj 2008 Jeg sys at det er ligemeget om man er blevet snydt for 10 eller 100 kr, man er stadig blevet snydt.. og vil da aldrig handle med sådan en person igen så.. så hellere advare andre..

  • #9   14. maj 2008

  • L@sgo .
    L@sgo . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 410
    #10   14. maj 2008 Jeg er også blevet snydt med et mobil/ipod byt af en bruger ved navn Bobbi M

  • #11   14. maj 2008 småting, men jo det er da sket, sku modtage en t-shirt som sku være helt som ny efter sælgers ord, men da jeg fik den var der store mærker og pletter rundt langs halsen, så på en måde blevet snydt lidt, men det er jo småting smiley

  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #12   14. maj 2008 Jeg fatter ikk hvordan folk kan finde på at snyde andre!!

  • #13   14. maj 2008 Er blevet snydt tre gange herinde dog med et lidt heldig resultat

    1 på en bærbar som jeg aldrig fik dog indtil jeg fandt frem til personen så kunne han godt sende den

    2 på et spil til PC hvor jeg måtte have fat i hans forældre før der kom noget i min postkasse

    3 på et spil til PSP hvilket jeg aldrig har set og pengene er der heller ikke .....



  • #14   14. maj 2008 Nitroglycerin *


    fordi man har få annoncer så betyder det ikke man snyder!

    har ALDRIG snydt nogen og vil da aldrig gøre det, jeg har næsten ingen annoncer


  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #15   14. maj 2008 Nitroglycerin * - det er jo ikk ens betydning med at man har få annoncer og er en dårlig køber/sælger.. kan jo godt være at man ikk har så meget man vil sælge.. smiley


  • #16   14. maj 2008 Peter G banken må ikke vidregive oplysninger til en 3 part ....

    Få banken til at tilstå at han bor i buen eller lidt uden for byen så bring politiet ind i i det det måtte jeg gøre for at få min bærbar maskine hjem ....


  • #17   14. maj 2008 Chris.

    Okay. Du er sgu da en hård banan. Det krøver virkelig også den syge viden, at undgå at blive snydt smiley


  • #18   14. maj 2008 Jeg er heldigvis ikke blevet snydt men nu har jeg også kun handlet herinde én gang....

  • #19   15. maj 2008 Man skal ALTID huske at få noget telefonnummer, adresse og alt sådan inden man overfører penge!!! Tjek personen op på krak/de gule sider

    Sørg for at kunne opspore personen, hvis en handel munder ud i snyd og i ikke modtager en vare..

    Man skal absolut ikke stole blindt på at folk de holder hvad de lover..


  • #20   15. maj 2008 Klaus det er nemlig det jeg er begyndt at gøre smiley

    Jeg fik guttens navn og adresse (ham som jeg havde købt et PCspil ved) og fik så den vej sporet hans forældre og fik en snak med dem smiley efter utallige henvendelser her på BB


  • #22   15. maj 2008 Blev også snydt. Jeg havde betalt 700 kr og fik aldrig varen. Jeg havde hans fornavn, hans alder og hans kontonummer - det var alt.
    Jeg kontaktede banken og fortalte dem, hvad det handlede om, men de mp ikke give oplysninger videre til andre end politiet.
    Jeg spurgte så. hvilken by registreringsnummeret til kontoen tilhørte - og så havde jeg også navnet på byen, han bor i.

    Jeg ringede til politet og fortalte dem, at jeg havde brug for hjælp - fortalte historien, og at jeg ikke havde ret mange oplysninger. Dem jeg havde, fik betjenten, og efter 2 minutter havde han fundet frem til ham!

    Betjenten ville ringe til ham, og så ringe tilbage til mig - det gjorde han kort tid efter med beskeden om at den unge mand ville kontakte mig.
    Det gjorde han så efter en halv time, og dagen efter havde jeg pengene på min konto.



  • #23   15. maj 2008 lige et sidespørgsmål:
    Hvis jeg fx skal købe en vare herinde og jeg skal overføre pengene på personens konto, og personen så ik sender pakken, kan jeg så på mine penge tilbage, eller trække pengene tilbage eller hvordan og hvorledes?


  • #24   15. maj 2008 lav en bank garanti når i betaler over bankoverførelse så kan han først modtage pengene når i har modtaget varen .

    altså pengene kommer til at stå på hans konto men kan ikke hæves før der bliver sagt god for det


  • #25   15. maj 2008 okay. det kan man bare gå ned i banken og sige? så jeg skal ik bruge min netbank til at betale, men ned i banken. er det alle banker der har den garanti

  • #26   16. maj 2008 Mica | voldlaekker :i og Chris !

    Del da endelig ud af jeres store unikke viden og indsigt!


Kommentér på:
Blevet snydt?

Annonce