{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blevet snydt
  • #2   12. nov 2009 www.politi.dk

  • lindl l
    lindl l Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 34 Svar: 81
    #3   12. nov 2009 Dagens dummeste spørgsmål

  • #4   12. nov 2009 Hvis du handler efter den model > Overføre penge, sælger sende pakke, så skal du ALTID få adresse og ovs på personen. Så CHECKER du adresse på krak eller de gule sider for at se om personen taler sandt.

    En anden side af sagen er at personen bare har travlt og ikke nået at sende pakken til dig endnu.. Tager han ikke tlf når du ringer?

    Hvor langt tid er det siden at du har overført???


  • #5   12. nov 2009 Jeg har lige solgt mit keyboard uden nogle problemer med en fremmed. Hvor fucking svært kan det være at snakke i tlf med en uden det hele går galt.
    Vi gjorde sådan at han betalte halvdelen før og resten efter han havde fået pakken. Sværere er det ik !!!!!!!!!


  • #7   12. nov 2009 Dumme mennesker lære af deres fejl.
    Kloge mennesker lære af andres.......


  • #8   12. nov 2009 Tjah. Men nu var jeg os lidt ligeglad med keyboardet, men jeg synes bare alle snyder eller bliver snydt. Synes bare at man skal sælge det personligt hvis det er over 500 kr varen koster. !

  • #9   12. nov 2009 Folk må lære af deres fejl!
    Heldigvis har jeg ikke begået den fejl endnu, og vil heller aldrig udsætte mig for det.
    Det er noget af det dummeste man kan gøre, og man har ingen problemer med at gøre sig til den mest troværdige sælger, og så tage røven på vedkommende alligevel.

    Glem alt om at få dine penge igen, det er en af de nemmeste måder at narre penge fra folk, nemlig netsvindel mellem privat personer.


  • #10   12. nov 2009 hold da kæft der er mange fjolser herinde !!

    jeg skrev HVIS ! skriv ikke jeg har været ude for det !!


  • #12   12. nov 2009 Det kunne tænkes det var forberedelse til e-handel...
    Jeg har ikke så meget styr på det nemlig!


  • #14   12. nov 2009 = Iversen =
    Naiv kan man altid være! Du tror ik en svindler evt kan finde info på en tilfældig person på Krak.dk eller dgs.dk?


  • #15   12. nov 2009 Mr Google <-> Søg, søg Bing !

    Selvfølgelig kan man altiv være naiv, også derfor man altid sikre sig så vidt muligt, inden man køber.. Alt skal selvfølgelig stemme, navn, adresse, tlf

    Når folk har snydt mig har jeg næsten altid, før eller senere, taget dem med bukserne nede.

    Jeg blev så sent som i går snydt, dog har jeg noget på ham så snyder ham mig, snyder jeg ham smiley


  • #16   12. nov 2009 tja, fundet adressen og tager derover og banket på døren....

    ved det ikke, kommer nok an på penge beløbet. men nu os den grund til jeg ikke gider købe noget herinde der koster over 100 kr. Hvis jeg ik selv kan hente det. Gider sgu ikke sydes for en masse penge.


  • #17   12. nov 2009 = Iversen =
    Ligeså vel som du kan tjekke info på krak, så kan sælger os finde info på krak. Svære er det altså ik!

    At du så allerede idag ved at du er blevet snyt igår, virker jo bare endnu mere spøjst. For hvorfor garderede du dig så ik for under 24 timer siden?


Kommentér på:
Blevet snydt

Annonce