838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 69 Svar

Utroskab, hjælp! :'( Utroskab, hjælp! :'(

Hej Baboom.

Kæresten og jeg har været sammen i 2 år, da det forfærdelige skete for mig forleden.

Jeg var hende utro, ikke bare utro, men lavede det hele med en pige.

Jeg brænder indeni, og kan slet ikke samle mig sammen til noget. Jeg har fortalt hende en meget mild version af historien og undladt meget, næsten alt!

Har ikke fortalt det til nogen, og har det virkelig af lort, for elsker jo for fanden stadigvæk min kæreste. Har absolut ingen følelser for den anden pige. Var bare fuld, og så tog det ene det andet.

Hvad skal jeg gøre? Please, hjælp mig, er så skide ked af det-.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utroskab, hjælp! :'(
  • #1   1. jun 2008 Sæt dig stille og rolig ned sammen med din kæreste og fortæl præcis hvad der skete, og husk at fortæl du var fuld og ik kunne gøre for det,
    Og du abselut ingen føelser havde for den anden.
    Hvis du ik får det gjort, så vil du bare have det dårligt hele tiden med det!
    Så tag en snak med hende,
    og hvis han ik vil acceptere det, så er hun ik den rette.
    Alle Begår Fejl (:

• #2   1. jun 2008 sig det hele. ellers har du det sådan resten af jeres tid sammen, så må det briste eller bære... måske accepterer hun din ærlighed. tag den chance.

• #3   1. jun 2008 Nikolai R - Bare så pisse svært når hun elsker mig lige så højt som jeg elsker hende. Vi har bare så meget sammen

• #4   1. jun 2008 Andreas L: Godt svar, sådan skal du gøre.

• #5   1. jun 2008 man kan sagtens gøre for sine handlinger når man er fuld. den holder altså ikke en meter.

• #6   1. jun 2008 Tusind tak fordi i svarer så ærligt på det, det jeg fandmer glad for!

Jeg har det fandmer bare så kanon dårligt, snakker jo skide godt med hendes forældre, vi havde planlagt alt, ferie, hus, børn osv.

• #7   1. jun 2008 <i> drop hende. Ved hvordan det er. Har været sammen med min k i 4 år og han var mig utro. Det kommer til at side i hovedet hele tiden smiley

Sorry

• #8   1. jun 2008 Nikolai R - Ja, det skulle jeg, og det var kraftedemer også for åndssvagt af mig. Men hvis jeg fortæller det, så vil hun have i baghovedet at jeg kunne finde på det igen. og det ville sku nok aldrig blive det samme igen!

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 502
    #9   1. jun 2008 Indse at hun er i stand til at droppe dit usle legme og aldrig nogensinde vil tænke på dig igen.. når du så har gjort det..så fortæller du hende alt..

Hvis hun dropper dig må du acceptere det.. du har ikke fortjent hende siden du ikke kan holde din usle diller ude af andre kvinder.. HVIS hun tager dig tilbage og giver dig en chance.. så må du fra nu og altid tænke på hvor meget smerte du har påført hende fordi du ville ha 10minutters morskab..

Og for helvede.. aldrig nogensinde giv sprutten skylden..det er fanme ynkeligt..

• #10   1. jun 2008 *Kwik * - Det bare så svært for mig.

Kevin - Det ved jeg, manglede intet, havde alt, begik bare mit livs største fejl

• #11   1. jun 2008 hehe.. typer som dig jens har jeg sgu ik ondt a.. tænk dig dog om hvis du er sammen med en anden pige selv i en brandert elsker du bare ikke din kæreste nok.. hvis jeg var dig ville jeg samle mine nosser sammen og fortælle hende det hele og så ta den derfra...

• #12   1. jun 2008 den med du var fuld holder iik en meter!
    har selv lidt et problem lige nu.. min kæreste har opført sig som om vi iik er kærester længere og hans undskyldning igår var at han var fuld.. ham ska jeg ha en god lang snak med!

• #13   1. jun 2008 Nikolai - Jeg er 19, seriøst ment.

Men jeg er så skide dårlig tll sådan noget

• #14   1. jun 2008 Ja jeg syntes sku også de bør vide det hele... min pointe

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#15   1. jun 2008 dårlig til hvad? ... respekt for andre mennesker?... grow up..

• Sille W
    Sille W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #16   1. jun 2008 Det er bedst at fortælle det til hende ..
    Også selvom at hun aldrig kommer til at glemme det ..
    Var selv min kæreste utro (vi er så heller ikke sammen mere skal lige siges) og jeg ved at han altid vil tænke på det, han elsker mig stadig, og vi er stadig venner, han kan bare ikke få sig selv til at stole på mig igen lige med det samme ..
    Men holder på det er bedst bare at fortælle sandheden !!

• #17   1. jun 2008 <i> ja gu fanden er det svært. Intet er ledt? men vil du kune leve med skylden i behold? Tro mig jeg kan fortryde jeg stadig er sammen med min.

• #18   1. jun 2008 Vær ærlig for det første.. (Dermed ikke ment at du skal inkludere alt lige fra hva stillinger osv i boltrede jer i, selvfølgelig)
    Og så lad være med at bruge som en undskyldning at du er fuld, det er da absolut ingen undskyldning vil jeg mene, og ja jeg har skam også prøvet at være en pige utro, man har det af helvede til, men første skridt er da hvert fald at erkende det og fortælle det! - Ingen kan holde ud at leve på en løgn!

Og hvis hun vil have tid så giv hende det og giv hende fred til at tænke.. Intet værre end en der siger undskyld hver time.. Hvis du fortæller hende en gang at du er virkelig ked af det burde det være nok!
    Og få det talt ud.. Intet mere irriterende end en der bliver ved med at bringe sådan noget op igen og igen, viser blot personen ikke har lagt det bag sig.. Så gør hun det i fremtiden så ville jeg gå videre for det er da ikke til at holde til at blive slået i hovedet med igen og igen.

Men lad nu vær med at tynge dig i skyld.. Ingen er perfekte..

• #19   1. jun 2008 sandheden frem for alt. så er det hele luftet og det er svært at sluge for begge parter. men på hesten og så kommer i begge videre efter noget tid!

• #20   1. jun 2008 hvis du har snakket hus børn osv med hende...så skal hun da os vide sandheden,det har hun krav på....på den måde viser du os du elsker hende, selv om din opførsel var forkert....godt være det går i stykker,men det jo den chance som du skal tage....du kan godt se hvis hun nu finder ud af det om 5 år , når i har fået børn hus og alt det sammen..skide være med hus og døde ting...men hva med børnene...de vil så lide pga din fejl handling,de vil blive taberne i det spil hvis i skulle skilles/går fra hinanden.

• #21   1. jun 2008

• #22   1. jun 2008 ingen er perfekte det er rigtigt, men det er den værste fejl, men altså ingen stillinger og sådan skal nævnes. men alt skal frem... det er altså bedst.

• #23   1. jun 2008 <i>sandhed frem for alt !

• #24   1. jun 2008 .

• #25   1. jun 2008 Men altså, vi begyndte at gøre det, jeg var oppe i hende 2 gange, så sagde jeg til hende at det gik bare ikke!

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#26   1. jun 2008 Nååårh... jamen sig det til din kæreste.. det skal hun nok forstå...det er jo ingenting...Det skal sgu nok gå det hele

• #27   1. jun 2008 jens P desværre mere end rigeligt!

• #28   1. jun 2008 fortæl hende det selv frem for at hun evt. kunne høre det fra andre.
    min kæreste var mig utro to gange og jeg hørte det fra mine bedste venner. det er bare ikke dem man har lyst til at høre det fra!
    gjorde det selvfølgelig forbi med ham, da jeg ingen respekt havde for at han ikke fortalte mig det.
    i dag er jeg ved at eksplodere ved tanken om ham.
    havde han fortalt mig det, havde jeg nok ikke hadet ham så fandens meget. - lang historie.. men min pointe er at du kommer længst ved at fortælle sandheden. måske giver hun dig endnu en chance fordi hun elsker dig så højt, eller også ønsker hun ikke noget med dig mere..

• #29   1. jun 2008 Blah B - Det var guldkorn det du skrev der smiley

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#30   1. jun 2008 jeg håber fanme du fattede ironien

• #31   1. jun 2008 Blah B. hold dine meninger for dig selv, når dette trods alt er et seriøst emne.

• #32   1. jun 2008 Desværre først nu

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#33   1. jun 2008 anders... for guds skyld.. tænk dig om

• #34   1. jun 2008 fuck i er klamme mange af jer. i laver rigtig klamme indlæg mod den stakkels lille jens.. Prøv hør her, jeg har gjort det mange gange før.. drukket mig i hegnet, vågnet op hos en kvinde, mens jeg havde dame på .. og alt det der inkluderer, jeg har været der. men i skal ikke være onde ved ham.. Fordi det kan ske, og alkohol går hånd i hånd med jernet i din fucking pik. - så er det sagt, det kan godt være man elsker sin kæreste, og har gjort det. og stadig gør det, men man kan godt "komme" til at være utro . VED GODT DET ER BLIDT SAGT; men som der ovenover står; fortæl hende sandheden, så må det bære eller briste. thats life.
    BUT; som en af pigerne skriver herinde; lad vær at fortælle din kæreste alt . altså om hvad i lavede osv. stillinger osv.. det gør endnu mere ondt på hende, og selv om du ikke vil fortælle hende det, så skal hun nok tvinge dig til at sige så meget, at du selv begynder at græde, når hun græder.. men hør.. life is a cruel blonde bitch! smiley
    og hvis hun virkelig elsker dig, så tager hun lidt pause med sig selv og kommer tilbage smiley

• #35   1. jun 2008 Han har lavet en fejl, men det er der satme mange knægte der gør... så hjælp dog i stedet for at svine ham til, hjælper jo ingenting!

• #36   1. jun 2008 Hvis du ikk har sagt det til nogen og du er sikker på pigen også holder kæft med det så skal du ikk sige det, men er der den mindste tvivl om at hun kan få det af høre af omveje så er det bedst du selv fortæller det...

• #37   1. jun 2008 nova C: når han siger han har det dårligt med det skal det ud, ellers tærer det ham op indenfra.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#38   1. jun 2008 Dan.... nej det sker bare ikke.. og alkohol går ikke hånd i hånd med utroskab.. det eneste du udviser er at du vist ikke lige er guds gave til faste forhold..

Jens.. accepter at du måske har smidt alt væk for 2 ryk.. fortæl hende at du har kneppet udenom... i kan måske få det til at fungere... men chancen er ik speciel stor..

• #40   1. jun 2008 Min kæreste var mig utro efter knap 2 måneders forhold.
    Hun fortalte mig det en aften stilel og roligt at hun havde ladet sig rive med, og det var så det, for han havde både kone og børn og en på vej, så der var ik noget i det.
    Jeg tog det stille og roligt fordi hun FORTALTE det og man ku se hun virklig ik var glad for situationen, så vi var sammen i yderligere 10 måneder efter det.

• #41   1. jun 2008 haha fuck du er en taber !!

hun fortjener bedre .

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#42   1. jun 2008 Men ønsker jer sgu al held og lykke..

• #43   1. jun 2008 nova C
    Det var da en rådden måde at behandle en på du elsker? Der bliver levet efter: "Hvad han ikke ved, har han ikke ondt af" teorien der hva..

Jens P
    Som sagt fortæl det.. En gang, og så slut.. Så må hun få lov at tænke over det. Sket er sket, du kan sidde herfra og til nytår og kører dig selv ned på det hvis du bliver ved på den måde der.
    Og bliver hun ved med at bringe det på banen efter hun måske har "tilgivet" dig så gå fra hende.. Hvis ikke hun kan regne ud hvorfor, så er hun for dum.

• #44   1. jun 2008 forskellen fra jens og mange andre drenge er at han står frem med det og er oprigtig ked af det i modsætning til mange andre af danmarks drenge, som har gjort nøjagtig det samme. så hvorfor svine netop ham her til?

ja, det er MEGET dumt gjort og det hører ingen steder hjemme, men han er jo virkelig ked af det, siden han opretter et forum på en chat side hvor han beder om råd.

synes du skal få snakket ordentlig ud med din kæreste og fortælle hende hvor ked af det du er.

• #45   1. jun 2008 Maria K: fornuftigt sagt, mange af de drenge der har været utro er nogle svin og holder tøserne for nar resten af forholdet.

• #46   1. jun 2008 Maria K - Tak for det, er fuldstændig ødelagt. Vi har/havde fandmer så meget sammen!

• #47   1. jun 2008 Min kæreste var også mig utro da vi lige var begyndt at komme sammen. Jeg gav ham en chance til, nu har vi været sammen i 2 år, men jeg kan da stadig fortryde at jeg "tog ham tilbage", for det ligger altid i baghovedet det han har gjort mod mig ..
    Men fortæl hende sandheden, hvis hun elsker dig højt nok kan hun måske "acceptere" det, men jeg tvivler på at hun nogensinde tilgiver dig. Men for guds skyld, fortæl hende det inden hun hører det fra en anden, det er det værste x(

• #48   1. jun 2008 jeg kender det udemærket.
    min kæreste gjorde det samme mod mig og du skal vide at der er intet som gør mere ondt end hvad du har gjort.
    men siden at du er så oprigtig ked af det, vil din kæreste også kunne mærke det på dig.
    og lov mig så at du fortæller det snarest og for guds skyld ikke nævner særningen ''jeg var jo fuld''.

• #49   1. jun 2008 sætningen*

• #50   1. jun 2008 Jeg ville ikk selv ønske at vide hvis min mand var mig utro, sådan er jeg bare...

• #51   1. jun 2008 Folk der sviner ham til må have mangel på viden på området, dermed ikke sagt det er en dårlig ting, men det er en smule nemmere at forholde sig til hvis man har været en klovn og selv har gjort det, og/eller har været den uheldige der er blevet udsat for det. Har selv prøvet begge dele.
    Dog vil jeg påstå at det er lidt nemmere at være forudbeholden når man kun har prøvet at blive udsat for det.. Lidt nemmere at komme til at "dømme" andre så..

• Lea J
    Lea J Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 17
    #52   1. jun 2008 Som sagt .
    Engang utro , altid utro !
    Jeg tog min eks tilbage hele 2 gange pga. utroskab !
    Men han blev ved .
    "jeg var fuld" ingen undskyldning, blot et bevis på du ikke kan styre dig når du har drukket !

For både din og hendes skyld.. så stop det hele .
    det bliver aldrig det samme .
    den smerte du har givet hende, den ska hun ikk leve med !

Det var dig der lavede fejlen !
    Ligemeget hvor meget du undskylder, hvor meget du siger du er ked af det.

så vil du aldrig ku rette fejlen op !
    Utroskab er et brud på tillid .
    og den tillid kommer aldrig igen !

• #53   1. jun 2008 Lea J
    en gang utro - altid utro?
    hm - kan ikke helt følge dig..

måske blev din eks kæreste ved med at være utro, men det er langt fra beviset på at ham her vil gøre det igen. man kan jo se at han er oprigtig ked af det og at han står frem med det. det giver mig meget respekt.

• Lea J
    Lea J Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 17
    #54   1. jun 2008 han valgte utroskab

• #55   1. jun 2008 Den der "en gang utro, altid utro" holder ikke.
    Min kæreste har i hvert fald aldrig så meget som overvejet det igen, og jeg er sikker på at Jens heller ikke gør. Man kan jo selv læse sig til at han er forfærdelig ked af det der er sket ..

• #56   1. jun 2008 ja han valgte utroskab, men ingen siger at han gør det igen.
    meget muligt at han gør det igen men hvorfor ikke tro på at han har lært af sine fejl.

• #57   1. jun 2008 Har også været en gang, dog 4 år siden tror jeg. fortryder det stadig.

• benjamin b
    benjamin b Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 31
    #58   1. jun 2008 hvis det er første og sidste gang så siger du ikke noget. og glemmer det bare. men hvis du ikke kan det må du jo sige det du skal bare være rimelig sikker på at hun forlader dig..

og nej der er sku ikke noget der hedder en gang utro altid utro det er noget fucking pis. ligesom en kriminel altid kriminel.. den holder jo ikke folk ændrer sig sku da..

• #59   1. jun 2008 Lea J
    Den gode ting ved livet er at man kan heldigvis blive klogere dag for dag og tage ved lærer af de ting man oplever og udsætter folk for.. At din daværende kæreste så ikke blev, er forkert at generalisere med..

Anders L
    Husker også dengang jeg var det for knap 5år siden i efteråret.. Det er ikke noget der forsvinder lige med det samme.. Men man har lov at blive klogere når man så også opdager hvordan det er selv at blive udsat for.

• #60   1. jun 2008 Fortæl hende dog sandheden Jens, Det er det mindste du kan gøre hvis du holder af hende...

Men detaljer har hun nok ik brug for at vide.

Jeg flyttede fra en utro kæreste i feb og jeg fandt ud af det igennem hans tlf nytårs aften, og gik fra ham, havde han selv fortalt mig det hele havde jeg måske givet ham en chance til...

min point er vær mand nok og fortæl hende det selv i stedet hun selv finder ud af det lige pludselig, kan jo være hun er kvinde nok til at forstå det... (selvom hun ik burde)

En gang utro altid utro er noget fis!!! og det med at jeg var fuld , jeg kunne ik gøre for det er en gang lort!!!!!!

• #61   1. jun 2008 Undskyld, men utroskab er simpelthen det laveste, man kan bryde den, man elsker...

Som mange andre skriver, så bør du dælme fortælle hende hvad du har lavet... det behøver sgu ikke være hver detalje, så det knuser hende helt, men fortæl hende at du har været utro, og så lad hende reagere efterfølgende...
    Syntes ikke du fortjener hende... og chancen for hun forlader dig vil jeg da også mene er stor...
    Der jo også en chance for, hun kan tilgive dig... men for helved ikke lyv for hende!

Undskyld mit sprog... kan bare blive så gal over fyre, der ikke kan holde olfert ude af andre piger, når de har en kæreste... også selv om det bare var "2 ryk"...

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#62   1. jun 2008 fuck.... du er 15år og har haft kæreste på i 3år... DSAMN ungdommen har travlt nu om dage

• #63   1. jun 2008 at man er fuld er ingen undskyldning

• #64   1. jun 2008 Det er bare ærgeligt. Så må du lære at styre dig en anden gang.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#65   1. jun 2008 hehe ja smiley

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#66   1. jun 2008 nåårh jeg peger skam ikke fingre.. jeg bliver bare overrasket gang på gang når jeg hører børn snakke om længerevarende forhold..

No offence.

• #67   1. jun 2008 utroskab kan IKKE tilgives

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#68   1. jun 2008 Det er da altid noget.. men det har jeg så heller ikke... jeg er ikke tilhænger af jo flere jo bedre.. smiley

• #70   1. jun 2008 ingen sympati herfra..

• #71   19. jun 2008 Mark T:
    Been there done that.. smiley
    Hun valgte dog alligevel at skride "pga depression" og endte sammen med en fælles kammerat knap en uge efter som hu nhavde lagt op til det sidste halve år...

Kommentér på:
Utroskab, hjælp! :'(

Annonce