1.794 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Thomas
Thomas
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Til pigerne: Kan man være FOR sød ? Til pigerne: Kan man være FOR sød ?

Kan man det?

Jeg er lige blevet afvist af en pige nu her..

Vi havde såå mange ting til fælles. Vi kunne snakke om ALTING. Jeg kunne betro mig til hende som aldrig før, selvom vi lige mødtes her igår for første gang.

Hun er sådan en pige som har haft det "svært" / er blevet svigtet mange gange.

Jeg er selv typen som forguder en pige.. Sørge for at gøre mit bedste så hun har det godt og behageligt. Jeg er meget følsom selv, og viser gerne følelserne hurtigt, i form a kys og snak.

Hun var faktisk en person ligesom jeg selv var.
Hun fortalte mig også ting, som hun ellers aldrig har fortalt til andre før.. Jeg troede jeg alt var perfekt?

Men så her idag, da jeg sagde farvel til hende så fik jeg en sms hvor hun skrev, at der ikke kunne blive noget mellem os..

Hvorfor? Jeg var "for sød" .. Jeg var enhver piges drøm. Jeg blev rost til skyerne hele tiden mens vi var sammen med hende.

Jeg forstår ba'r ikk helt.. Kan en dreng være for sød? Jeg troede ellers godt nok, at det galt om at behandle en pige som en prinsesse, og sørge for hun havde det så godt som overhovedet muligt?

Mig som er fucked i hovedet nu her, eller bar hende pigen som er tosset?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til pigerne: Kan man være FOR sød ?
  • #1   20. jul 2008 Hej..

Jeg har hørt det så mange gange før.. at en pige dropper en af mine gode venner fordi han er for sød.. og jeg fatter det heller ikke.. Sys sku det er unfair og bruge den som undskyldning..
    Altså selvfølgelig skal man ikke være sådan en sukkersød en som sige "nej du skal bestemme" og "nej du skal ligge på først", men hvor mange er også det ?
    Jeg mener kun man kan være for sød hvis man gør sådan.. ellers ikke.

• nana s
    nana s Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 153
    #2   20. jul 2008 ja det kan man godt, har selv lige afvist en fyr, fordi det blev for meget, intet modspil overhoved, ... så i min verden skal en fyr være sød, men ikke for meget.. så kommer jeg til at føle mig skidt tilpas.

og ja.. det er enlig lidt synd.. men det skræmmer mig lidt væk. kan være hun har det på samme måde?

• #4   20. jul 2008 Jeg kan heller ikke ta' hvis fyren er for sød :b Altså som Lise siger ''nej du skal bestemme" og "nej du skal ligge på først", så får jeg altså spat smiley Eller hvis man bare ikke KAN skændes (ja jeg har brug for at skændes med min kæreste ind i mellem)

Så JA man kan være for sød smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#5   20. jul 2008 Emil: Vi talte i telefon i nogle dage, før vi besluttede at mødes. Mens vi snakkede, kunne vi jo danne os et godt indtryk af hinanden, og hun blev ved med at sige, at hun ikke kunne tro at sådan en type som jeg fandtes. Ikk for at prale osv, men det hører jeg tit..

Jeg er typen som er meget følsom.. Som sagt gør jeg mit bedste for at sørge for at pigen har det så godt som overhovedet muligt.

Hun sagde selv til mig, da vi snakkede i mobil, at hun havde brug for en kæreste. En som hun kunne støtte sig op af. En som kunne vise omsog, og være der for hende. ALT dette gav jeg hende, da vi var sammen.. Og så her idag får man så afvide.. "Du er alt for sød. Farvel"

Whaat? .. snøft =/

• #6   20. jul 2008 Ja, det kan man sagtens. Piger vil have noget der er lidt spændende, og det er en dreng der er alt for sød ikke. Så bliver man pigernes ven, og alle ved at pigernes ven ikke får noget fisse smiley

• #7   20. jul 2008 Har prøvet det
    Syntes selv de latterligt
    Er sød når jeg er sammen med pigen
    En bandit når jeg er sammen med venner ;q

• #9   20. jul 2008 Hvis du har set anja efter viktor, så har du svaret (:
    Gittes fyr der, han er sku da belastende smiley

• #10   20. jul 2008 Synes du skal snakke med hende om hvorfor hun siger hun mangler en som dig og så mener du er for sød .. Den hænger jo slet slet ikke sammen smiley

• #12   20. jul 2008 Ja en fyr kan sagtens blive for sød - og så er det IKKE sjovt mere.

Har også en eks der forgudede mig. Ikke bare en talemåde, men virkelig forgudede mig.
    Alt hvad jeg sagde var lov og han var enig i alt, vi havde samme interesser og alt .. Det blev bare så klamt i længden og slog op med ham efter 5 uger, da jeg bare ikke kunne klare det mere.
    Der var INTET modspil. Kunne sidde og svine ham til næsten, og han var bare en lille logrende hund.
    Han tudede også over ingenting.

Puha ..

Væmmes ved ham nu ..

• #13   20. jul 2008 Jeg HADER når en dreng er for sød :S så ryger spændingen bar

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#14   20. jul 2008 Hmmm ... Så kan næsten se at jeg ikke skal gi pigen ret hele tiden, men derimod være "på tværs" ?

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#17   20. jul 2008 På tværs var måske et forkert ordvalg - Men ja, ha mine meninger og ikk bar gi hende ret i alt ting smiley

Må jeg prøve næste gang

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#19   20. jul 2008 Hmmm .. Tjaa ved ikk..

Måske smiley

• #21   20. jul 2008 Men bare fordi der bliver sagt noget i denne tråd er det jo ikke ensbetydet med at det er svaret.. Føl dig frem, til hvórdan du skal gå frem, og brug noget at det mange har skrevet om i tråden.. Men føl dig frem, da det som regel er meget situationsbestemt, og det derfor er svært at råde..

Men der er mange gode råd du kan forsøge dig frem med indtil videre..

Held og lykke..:)

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#22   20. jul 2008 Jens: Jeg er sikker på hun ikke lyver.
    Vi havde det "så godt sammen"

Hun sagde til mig flere gange mens vi var sammen om natten ( ingen sex ! ) at hun ikke kunne forstå at jeg kunne være så sød og dejlig.. Så skøn .. en drømmefyr for enhver pige ?

Jeg hører tit dette, eftersom jeg som person, går meget op i at være der for pigen. Lytte til hende når hun fortæller om sig selv, og sine problemer. Går meget op i, at det hele er så godt som muligt. Tit de piger jeg ender op sammen med, er nogen som er blevet behandlet dårligt af deres eks'er, og så her kommer jeg med "alt" hvad en pige har brug for, men så er man pludselig FOR sød?

hmm ja okay heh. Må prøve at lære fra alt det her.

Takker for jeres råd alle sammen.
    Især dig Bowiie

• #29   20. jul 2008 Ja man kan være for sød. Mange piger synes jeg er ALT for sød.

Men når jeg så hiver dyret frem, så kan de godt se jeg er nød til det!

Ellers kan jeg ikke overtale dem til at turde tage den...

• #31   20. jul 2008 Dr. K: HEHE

• #33   20. jul 2008 Nu har du dit svar.. Det kom Bandit lige med smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#34   20. jul 2008 Bandit *: Jeg gider ikke spille skuespil over for en pige. Det kan jeg bare ikke. Jeg var 100% mig selv, og jeg sagde det flere gange til hende også, at det virkelig er mig, eftersom hun blev ved med at rose mig til skyerne.

Hun sagde også her idag, at der ér en pige derude til mig, som vil værdsætte mig som jeg er.

Jeg kunne aldrig finde på at lave om på mig selv, for at være sammen med en pige.

• #37   20. jul 2008 det kan da os sagtens blive alt for mget, der er da ikk noget værrer end sådan en der bare gør som man siger, der skal være noget mod spil

• #39   21. jul 2008 Bowiie < 3
    Jeg mener det er i den der hedder "Anja efter Viktor" (:
    Dvs. 3'eren smiley

• #45   21. jul 2008 En for sød fyr, kan nok også være lidt klæbrig, som f.eks. hvis han ringer og spørger om man har det godt hele tiden.. Det er såå irrérterende,,,

Er enig med Bowiie < 3

• #46   22. jul 2008 Et forhold uden modspil er som en hotdog uden ketchup .. Det er ikke meget grin i have et forhold med en "nikke dukke" uanset kønnet.

Kommentér på:
Til pigerne: Kan man være FOR sød ?

Annonce