{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Hvorfor sætte et grimt billede ind? {{forumTopicSubject}}

<b>Ja nu render jeg ofte på profiler, hvor de nedenunder deres billeder skriver: </b>

<i>"Ja sådan ser jeg desværre ud"

"Total dårlig hårdag"

"Kanon grimt billede - sorry"

"Er virkelig grim på det her billede"</i>

<b>Ofte er det dem på 16-18 år..

Er det fordi de gerne vil have vi andre skriver " Nej det er da super godt af dig!" For ærlig talt stinker lidt af de små klasser i folkeskolen.. "Ihh hvor er min tegning bare grim " (Den flotteste i hele klassen) De andre børn" Neeeeej da...!"

Opmærksomhedsproblem? Kommunikationsfejl??

Det har bare undret mig..

Hvorfor sætte et billede ind man selv synes er grimt? Kunne jeg da aldrig finde på - synes selv mine billeder er fantastiske smiley </b>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor sætte et grimt billede ind?
  • #1   28. maj 2007 LoL Havde jeg ikke lige tænkt på hehe men ja det er vel et Opmærksomhedsproblem da det ofte er folk der gerne vil have det modsatte afvide. men lad nu de små ;-P

• #2   28. maj 2007 Ja f.eks. smiley Men kan også finde nogle hvor man virkelig kan se at de har gjort sig ekstrem umage med billederne og gjort sig rigtig lækre og så skriver de ådan noget under billederne?

• #3   28. maj 2007 jønsson ikke hænge folk ud

• #4   28. maj 2007 Bamse M: Det er da ikke at hænge folk ud smiley Det er da bare et eksempel smiley

• #5   28. maj 2007 Nå ja faldt over et billede hvor en vise hendes mave fra siden hvorefetr der stod "Fed - JA!" OMG! Pigen var tynd som et halmstrå...!

• #6   28. maj 2007 Jønsson: Ja det er lige præcis det jeg mener.. Ihh hvor er det dog belastende..

• #9   28. maj 2007 Christian, en all-nighter er da kun hvis du fester hele natten, også direkte på job/fødselsdag eller bare familie tam tam dagen efter...???

ejj.. er selv i lidt mærkeligt humør..

med hensyn til topic, så sys jeg sku folk må heeelt selv om hvad de viser på billederne...
    nogen kan være helt vildt kønne, også selv sys de har grimme billeder fordi de ikk er specielt fotogene..

sys sku der er mere til end bare at kalde det totalt børnehave agtigt...??!

• #10   28. maj 2007 Hvorfor skal der kun være de gode billeder?

For mig er en fotoprofil til for at man kan se personen også på en dårlig dag..

• Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #11   28. maj 2007 hmm tja..

man kan vel ikke gøre for man ikke er fotogen.. smiley

hvis ikke folk er tilfreds med de billeder de ligger ind hvorfor så gøre det?

personlig tænker jeg ikke så meget over hvad folk nu synes om mine billeder..
    Det ved jeg allerede.. smiley

• #12   28. maj 2007 Til Bo N - for at vise sig selv fra flere tidspunkter og ikke kun når man prøver på at lave et "score"-look smiley

• Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    feb 2007

#13   28. maj 2007 Ratster Zoo .
    Jamen så er de jo osse tilfredse med de billeder de sætter ind ikke?

men at sætte 7 billeder ind og så skrive jeg er altså ikke pæn her osv.. så er man sgu da ikke tilfreds..
    eller søger opmærksomhed som der også er skrevet her

• #14   28. maj 2007 Til Bo N - Det er ikke sikkert, der er da flere af mine billeder jeg ikke er tilfredse med, mest pga mit kamera er skod (og laver dårlige bilelder)

• #15   28. maj 2007 Det er lidt utroligt hva der ka pisse folk af herinde??
    Har du for lidt at give dig til Anna H???

Folk styrer selv hva de skriver.. Vi sidder heller ikke og psykoanalysere din profil tekst i håbet på at finde motivation for hvert enkelt skreven ord.

Styr lige din heksejagt.

• Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    feb 2007

#16   28. maj 2007 Ratster Zoo .

så er det jo udstyrets skyld smiley
    det kan der da gøres noget ved.. smiley

• #17   28. maj 2007 til Bo N - tja, men selvom udstyret var iorden var der et par billeder der alligevel kunen blive bedere, men eftersom jeg ikke bruger baboom som dating.dk så har jeg ikek noget imod folk ser mig fra en dårliger eside smiley

• Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    feb 2007

#18   28. maj 2007 Ratster Zoo .

nej det gør jeg heller ikke.. smiley

• Anders R
    Anders R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 7
    #19   28. maj 2007 Det er ike et opmærksomheds prb, det er et bekræftigelses prb ;). som kommer af manglende selvtillid og derfor søger andres accept smiley

• #20   28. maj 2007 Jeg holder altså også på den med dårlig selvtillid.....

Og noget andet forstår jeg ikke.. At der er så mange der går op i hvilke billeder andre har lagt ind på profiler osv. og hvad de skriver osv. Det er utroligt at folk har så travlt med at kommentere andre folk...... Det er da fint nok at komme med en kommentar i ny og næ, men hold fast hvor hører vi meget om hvad andre gør, og hvad de burde.....

:o(

• #21   28. maj 2007 Hvad er der galt med trutmund..? haha

• #22   28. maj 2007 Anne..
    Det har jeg aldrig tænkt over..
    men hvis de virkelig er dårlige billeder bliver folk bare til grin.
    Men du har ret i at det nok for det meste er kønne (For det meste tøser) der skriver det..

• #23   28. maj 2007 Mandau . Helt enig der...

• #25   28. maj 2007 ja i dag har jeg en god dag - har sjældent dårlig dag... Men derfor har jeg vel lov at spørge hvofor pigerne. som i øvrigt er kønne på deres billeder skriver at de ikk synes billedet er godt..
    I øvrigt Lars M: hedder Anna E ikke Anna H

• #27   28. maj 2007 Patrick S: Har du nogensinde en god dag?

• #28   29. maj 2007 Ellers er personen bare realist, og ikek bilder sig selv ind at man er smuk når man ikke er..

Der er ikke værre end dem der syntes de er helt vildt lækre når de overhovedet ikke er det..

• #30   29. maj 2007 Sad præcist og tænkte på tegningen da jeg læste de første sætninger :b haha .

• #31   29. maj 2007 NU er det jo ikke dem der ikke er kønne der skriver det.. Men forklarer mig da gerne igen:

De er piger der ligner en million (næsten) Der skriver den slags.. Det er det jeg blir harm over....! Eller når jeg ser en pige der er tynd som et halmstrå - hvor hun under sit billede skriver: "Fed? - Ja!"

Ratster Zoo: Synes da det er i orden at folk selv synes de er smukke? Eller er vi i gang med en jantelov eller??

• #32   30. maj 2007 Til Anne E - Jeg kan ikke se hvorfor man skal rende rundt og sige man er noget som man ikke er.. Jeg siger da heller ikke at jeg er en hvid kineser ellernoget i den retning..

Kommentér på:
Hvorfor sætte et grimt billede ind?

Annonce