At opdele sit sleeve så det bliver lavet af flere gange? At opdele sit sleeve så det bliver lavet af flere gange?
Ja overskriften siger det meste men til dem som ikke forstår hvad jeg mener kommer der en "udvidet" version herunder.
Yo.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lavet Tattoo-sleeve, men da jeg pt. er studerende har jeg ikke rigtig råd til at smide alle pengene til dette på en gang, og derfor ville jeg hører ad om DU har haft erfaring med at få opdelt tattooen ad flere gange og tænker især på sleeve da det ofte kan komme til at se "opdelt" ud, når man stopper undervejs og forsætter senere?
Evt. om i kan anbefale en metode f.eks. at tage dele af armen ad gangen istedet for det hele.
På forhånd tak..
okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
Hvis det er en båd, så ja, så kommer det til at se dumt ud at stoppe halvvejs.
Hvis det bare er et stort mønster/tribal, så kan enhver tatovør, der ikke er helt håbløs, lave den i etaper uden det ser dumt ud.
Ja, en der kan finde ud af det ville vel også kunne lave en halv båd når jeg tænker over det.
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 414
jan 2012
Følger: 1 Svar: 3
Det kommer helt an på din tatovør, for kan han forene det på en god måde, bliver det ikke grimt.
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 414
jun 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 19
Mit ben er lavet i etaper og er et stort tema med mange elementer i det ser på igen måde dumt ud selvom det indtil nu er lavet over 8 gange
At opdele sit sleeve så det bliver lavet af flere gange?