3.326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

At opdele sit sleeve så det bliver lavet af flere gange? At opdele sit sleeve så det bliver lavet af flere gange?

Ja overskriften siger det meste men til dem som ikke forstår hvad jeg mener kommer der en "udvidet" version herunder.

Yo.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lavet Tattoo-sleeve, men da jeg pt. er studerende har jeg ikke rigtig råd til at smide alle pengene til dette på en gang, og derfor ville jeg hører ad om DU har haft erfaring med at få opdelt tattooen ad flere gange og tænker især på sleeve da det ofte kan komme til at se "opdelt" ud, når man stopper undervejs og forsætter senere?

Evt. om i kan anbefale en metode f.eks. at tage dele af armen ad gangen istedet for det hele.

På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At opdele sit sleeve så det bliver lavet af flere gange?
  • Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #1   13. jun 2013 Kommer vel helt an på hvad du skal have lavet?
    Hvis det er en båd, så ja, så kommer det til at se dumt ud at stoppe halvvejs.
    Hvis det bare er et stort mønster/tribal, så kan enhver tatovør, der ikke er helt håbløs, lave den i etaper uden det ser dumt ud.
    Ja, en der kan finde ud af det ville vel også kunne lave en halv båd når jeg tænker over det.

• #2   13. jun 2013 Jeg skal have en masse forskellige små tattoo's som tilsammen laver et sleeve og derfor tænker jeg på at det måske kommer til at se dumt ud hvis man laver dem i etaper ?

• Bjørn J
    Bjørn J Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 3
    #3   13. jun 2013 Har selv fået lavet mine arme op over flere år, fordi jeg ville have en masse forskellige, der til sidst blev bygget samen.

Det kommer helt an på din tatovør, for kan han forene det på en god måde, bliver det ikke grimt.

• #5   13. jun 2013 Thez. Man kan sagtens få lavet et helt sleeve men det bliver normalt optegnet og så senere bliver der lagt skygger og farver i, men tænkte mere på at det jo skal laves i flere dele og nok også af flere tattoovører smiley

• #6   13. jun 2013 Det kommer jo an på hvad du har tænkt dig? en masse "små" tattooveringer eller et overordnet tema?

Mit ben er lavet i etaper og er et stort tema med mange elementer i det ser på igen måde dumt ud selvom det indtil nu er lavet over 8 gange smiley

Kommentér på:
At opdele sit sleeve så det bliver lavet af flere gange?

Annonce